skip to Main Content
+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro Logare Utilizatori
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Advertoriale, Articole SEO
Link-uri Utile Articole Optimizare

Advertoriale, informații articole SEO și modul în care se poate optimiza un articol pentru creșterea traficului organic. Articolele SEO, sunt o parte cu adevărat importantă a serviciilor noastre de Marketing Online și a managementului social media.

La SEO.org.ro, scriem în jur de 40 de advertoriale și articole SEO, pe săptămână. 80%, din advertoriale sunt pentru clienții noștri, fără a include paginile de destinație. Fiecare dintre aceste articole SEO, ajută creșterea traficului organic și îmbunătățirea ranking-ului.

Publicarea regulată a conținutului proaspăt pe site-ul Dvs., este una dintre cele mai ușoare metode de promovare web. Desigur, nu puteți arunca doar o grămadă de cuvinte pe o pagină și să așteptați ca oamenii să fie interesați de conținutul respectiv.

Serviciile de scriere a articolelor (advertoriale), sunt servicii foarte avantajoase pentru orice model de afacere din mediul online.

Advertoriale, cuvinte cheie și expresii

Dacă oricum veți posta conținut proaspăt pe website-ul dvs., puteți să vă asigurați că Google, va indexa conținutul respectiv.

În primul rând va trebui să știm care sunt cuvintele cheie și expresiile pe care le caută publicul Dvs., țintă. În același timp, va trebui să știm și care este competiția pe domeniul Dvs., de activitate.

Pentru început va trebui să creem o listă cu expresiile importante, așezate în funcție de numărul căutărilor și concurență.

Cum creem advertoriale și articole SEO

Scrierea de advertoriale și articole SEO, a devenit o adevărată aventură. Aceste servicii sunt o problemă de matematică complicată pe care cu toții încercăm să o calculăm găsind secretul pentru a obține rezultatele bune.

Numărul factorilor motoarelor de căutare a avansat, actualizările algoritmului Google a crescut. Numărul companiilor care utilizează SEO a crescut, numărul agențiilor SEO a crescut și tot mai mulți oameni au conștientizat importanța acestor servicii.

Piața de advertoriale și articole SEO, este destul de aglomerată, iar concurența este foarte mare. Noi știm cât de important este pentru Dvs., să aveți un conținut bun și bine optimizat.

Pentru a veni în ajutorul partenerilor noștri, am creat acest ghid pentru a vă îndruma cum să scrieți advertoriale bune și articole SEO.

Utilizarea conținutului contextual

Am mai scris în diverse articole SEO, publicate pe website-urile noastre și vom continua să o spunem atât timp cât toată lumea înțelege importanța acestor servicii.

Conținutul trebuie să fie scris pentru utilizatori. Conținutul contextual este noua pictogramă în ceea ce privește SEO, în acest moment. Este una dintre schimbările importante care au avut loc în ultima perioadă.

O mulțime de specialiști în domeniul SEO, vorbesc despre rezultate semantice, bazate pe context.

Pentru a ajunge la performanță, va trebui să înțelegeți contextul căutării potențialilor clienți și să completați lacunele. Este obligatoriu să cunoașteți nevoile și interesele potențialilor clienți, ce caută aceștia.

Google a descoperit că inevitabil, căutarea convențională a cuvintelor cheie, așa cum o știm, are anumite limitări și nu oferă rezultate de actualitate bazate pe căutarea de interogare. Pentru un cuvânt cheie simplu, există multe subiecte legate și informații disponibile în mediul online.

Google a dezvoltat algoritmi pentru a înțelege contextul din bazele de cunoștințe pentru rezultate mai precise. Acesta dorește să se concentreze mai mult pe rezultatele legate de subiect, astfel încât întregul proces funcționează pe baza probabilităților.

Căutările pe motorul de căutare Google

De exemplu, atunci când un utilizator efectuează o căutare pe Google, motorul de căutare folosește un sistem pentru a returna paginile de destinație. Acestea conțin subiecte legate de interogare, uitându-se la textul de pe pagina respectivă.

Concentrați-vă asupra utilizatorului, a intenției de căutare a acestuia și a modului în care pot fi atrași și convertiți în clienți.

Să luăm un exemplu din domeniul nostru de activitate. Avem un serviciu pe care îl vom promova prin intermediul acestui articol, mai exact expresia „Advertoriale”.

Pentru cei care încă nu știu, un advertorial este practic o reclamă transformată în text. Un articol de prezentare pe un anumit website sau pe website-uri de specialitate.

Companii specializate în Advertoriale

Peste tot în lume există companii specializate în advertoriale. Problema este că aceste advertoriale nu sunt create bine, adică optimizate SEO.

În primul rând, este foarte important să decideți dacă conținutul dvs. va fi informațional sau de marcă. Dacă mergeți cu cel de-al doilea, atunci căutați cuvântul cheie potrivit și vedeți volumul de căutări și cine sunt concurenții dvs.

Dacă mergeți cu primul tip de conținut – informațional, atunci verificați pentru a vedea ce alte persoane caută acest conținut.

Pe baza exemplului nostru, puteți vedea ce au căutat oameni din România. Majoritatea cuvintelor cheie sunt informaționale și toți vor să știe și să înțeleagă ce înseamnă defapt expresia „Advertoriale”.

Dacă publicul țintă știe despre această expresie, atunci alegeți direct cuvintele cheie care sunt mai relevante și descriptive, precum:

  • advertoriale online
  • advertoriale ieftine
  • oferte advertoriale

Pe baza acestor expresii, puteți efectua alte căutări, pe expresii și cuvinte cheie mai relevante.

Deoarece am vorbit despre context, este foarte important să colectăm cât mai multe cuvinte cheie pentru a selecta un subiect. Când vom ajunge la partea de optimizare on-page, veți avea nevoie de cuvinte cheie focalizate.

Găsiți subiecte care au legătură cu serviciile sau produsele oferite

Al doilea pas în faza de cercetare este găsirea unor subiecte care vor continua să atragă audiența pe website-ul dvs.

În general, descrierea unui produs, conține informații care nu se modifică în timp și de asemenea, poate fi un tip de conținut care rezolvă o problemă cu care se confruntă cumpărătorii.

În exemplul de mai sus vorbeam despre advertoriale. Pentru unele persoane ar putea fi o expresie cunoscută dar pentru alții poate fi o nouă descoperire.

Ce ar trebui să conțină un articol bine optimizat!

După ce vom face acești pași de pregătire pentru a aduna toate informațiile și sfaturile SEO, de care aveți nevoie pentru a crea un articol excelent, va trebui să vă puneți la punct stilul și abilitățile de scriere.

Aici vă puneți magia în acțiune! Procesul de creare a conținutului începe. Pe lângă limbajul natural și abilitățile creative, există câteva tehnici SEO, care sunt aproape obligatorii pentru succes.

Scrierea de advertoriale sau articole SEO pe blog, poate fi dificilă și consumă mult timp. Cu toate acestea, este un avantaj foarte mare, deoarece SEO, ne ajută să ne clasăm mai bine în rezultatele organice ale motoarelor de căutare.

Gramatica corectă, subiectul descriptiv în care ajungeți la toate punctele corelate, opiniile personale, concluzia reală și conținutul unic, sunt necesare pentru crearea de pagini web foarte relevante.

Structura unui articol

Deoarece vorbim despre advertoriale și articole SEO, trebuie să includeți etichete pentru a permite motoarelor de căutare să știe cum este structurat articolul respectiv.

Eticheta de titlu are o influență foarte mare asupra conținutului dvs. Aceasta va fi afișată ca link, cu titlu mare albastru, în rezultatele motorului de căutare Google.

Trebuie să aveți un titlu relevant și atractiv pentru ca utilizatorul să facă clic pe el și să rămână pe pagină. De asemenea, nu faceți o descriere în titlu, care nu se găsește în conținut.

Pot exista cazuri în care Google, îți va rescrie eticheta titlu cu informații din meta descriere și/sau conținutul paginii. Acest lucru se întâmplă dacă lui Google nu îi place cea pe care ai adăugat-o.

Câteva sfaturi pentru a genera trafic

  • Scrieți advertoriale sau articole SEO, care să aibă minim 1000 de cuvinte
  • Folosiți subtiluri H2 și H3
  • Nu faceți paragrafe mai mari de 3 rânduri
  • Faceți propoziții scurte, aproximativ 20-25 de cuvinte
  • Folosiți expresia cheie principala cam de 7-9 ori, la un conținut de 100 de cuvinte
  • Folosiți link-uri interne de pe expresii relevante, către pagini secundare, produse sau articole
  • Folosiți un link extern

În speranța că articolul respectiv a fost de ajutor pentru afacerea Dvs., din mediul online, vă rugăm să reveniți pe website-ul nostru pentru a afla noutățile din domeniul SEO. În cazul în care aveți nevoie de advertoriale, nu ezitați să ne contactați.

 

SEO

Consultant SEO, Tănase Dorel - specializat în servicii SEO și Web Design. Activ în domeniul SEO și Web Design, din anul 2004. Articolele publicate pe website-ul nostru sunt scrise pentru orice nivel SEO. Ele se concentrează pe strategii pe care oricine le poate aplica și care nu vor aduce nici o interdicție din partea motoarelor de căutare.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You're currently offline