+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Alt Text, Ce Este și De Ce E Crucial Pentru O Optimizare SEO De Calitate
Articole Optimizare
1. AMP (Accelerated Mobile Page)
2. Optimizarea unui Blog
3. Despre SEO, în 2019
4. Serviciile SEO și Afacerile din mediul Online
5. Social Media Marketing și SEO

Alt Text, ce este și de ce e crucial pentru o optimizare SEO de calitate. Trebuie să le oferiți un context motoarelor de căutare, în legătură cu imaginile.

Introducere

Nimeni nu poate nega că motoarele de căutare sunt fapte uimitoare ale ingineriei. Cu toate acestea, ele încă se ”luptă” într-o anumită zonă.

Este vorba despre ”înțelegerea” imaginilor. Doriți ca motoarele de căutare să aibă o idee despre ce reprezintă imaginile de pe website-ului dvs.?

În acest caz, trebuie să le oferiți un context.

Contextul este sub formă de ”alt text”. Aceasta este o descriere simplă pe care o puteți adăuga la fiecare dintre imaginile voastre.

Cantitate minimă de muncă, dar benefică, pentru o optimizare SEO a website-ului dvs. Într-un final, acest fapt va genera mai mult trafic organic.

În acest articol vom vorbi despre modul în care funcționează ”alt text”. Vom pune în lumină de ce este esențială pentru SEO WordPress și nu numai.

Apoi, vom trece peste trei sfaturi simple pentru a obține beneficii complete pentru website-ului dvs. Să începem!

Ce este Alt Text și de ce este important pentru SEO

Este posibil să îl cunoașteți ca ”alt text”, ,”alt tags”, ” alt atributes” sau ”alt descriptions”. Toți acești termeni se referă la același lucru.

Alt text este pur și simplu o frază scurtă pe care o adăugați la fiecare imagine din website-ul dvs. În acest mod, puteți descrie ce reprezintă aceasta.

Să luăm în considerare imaginea unui cățeluș care prinde un băț, de exemplu. Am setat textul să fie ”Un cățeluș care prinde un băț”. Este exact ceea ce se întâmplă în imagine.

De obicei, vizitatorii nu pot vedea alt text-ul dvs. Excepția este dată de o imagine care nu se încarcă, din anumite motive.

Cei care utilizează screen reader și alte dispozitive de asistență pot beneficia foarte mult de alt text.

Astfel, este esențial să vă asigurați că aveți un website accesibil, cu un conținut la îndemână.

În plus, textul descriptiv transmite motoarelor de căutare despre ce sunt imaginile de pe website-ul dvs.

O infografie poate fi plină cu informații utile, dar motoarele de căutare nu pot citi nimic.

În schimb, se bazează pe alt text pentru a înțelege care este imaginea și cum este ea relevantă.

Căutările de imagini determină aproximativ 10% din traficul de la motoarele de căutare. Asta înseamnă că alt text-ul poate fi esențial pentru creștere.

3 sfaturi despre cum se scrie un Alt Text care aduce trafic

Scrierea unui text excelent este relativ simplă. În cele mai multe cazuri, trebuie să rămâneți la fapte.

Descrieți ce se întâmplă în fiecare imagine. Cu toate acestea, există câteva considerente cheie de care trebuie să țineți cont.

Să trecem peste cele mai importante tehnici de creare a unui alt text puternic.

1. Descrieți-vă cu atenție imaginile

Dacă nu știți ce alt text să utilizați, soluția este simplă. Uitați-vă la fiecare imagine și descrieți exact ce se întâmplă.

Când adăugați un alt text la o imagine pe website-ul dvs., întrebați-vă. Pot îmbunătăți această descriere adăugând unul sau două detalii cheie?

Dacă răspunsul este da, atunci faceți acest lucru.

2. Păstrează-ți descrierile concise

Alt text trebuie să fie descriptiv, dar în mod rațional. Dacă descrierile dvs. sunt prea detaliate, motoarele de căutare  le vor înțelege mai greu.

Majoritatea screen reader-ilor au o lungime ”tăiată” pentru alt text. De obicei, undeva în jurul a 125 de caractere.

Doar pentru că aveți acest număr maxim de caractere nu înseamnă că trebuie să îl atingeți.

Puteți fi descriptiv fără a ajunge pe teritoriul ”multă vorbăraie”. Nu vreți să copleșiți motoarele de căutare și utilizatorii screen reader.

3. Nu folosiți excesiv cuvinte cheie

De ce este alt textul atât de important atunci când vine vorba de optimizare SEO?

Pentru că vă oferă mai multe oportunități de a utiliza cuvintele cheie pe care doriți să le vizați.

Să presupunem că scrieți un articol despre alergiile la arahide pentru website-ul dvs. Utilizați o imagine reprezentativă cu mai multe arahide.

Desigur, doriți ca oamenii să găsească website-ul și imaginile dvs. atunci când caută ”alergii la arahide”.

Cu toate acestea, nu ar avea niciun sens să folosiți cuvântul cheie ”alergii la arahide” în alt text-ul acestei imagini.

În schimb, doriți să abordați o descriere simplă, cum ar fi ”o mână de arahide”.

Aceasta nu vă oferă posibilitatea de a utiliza cuvântul cheie pe care l-ați dorit. Cu toate acestea, vă oferă un context.

De asemenea, nu ați dori să folosiți excesiv cuvântul ”arahide”. Puteți încerca să includeți o variantă a cuvântului cheie vizat pentru fiecare alt text al unei imagini.

În zilele noastre, motoarele de căutare nu mai cad în plasa unor trucuri vechi. De exemplu, ”umplutura de cuvinte cheie”.

Doriți să evitați termenii care nu se potrivesc. De regulă, ar trebui să utilizați cuvinte cheie doar atunci când are sens să faceți acest lucru.

Sfatul este valabil atât în interiorul, cât și în afara marcajelor alt.

Care este concluzia Alt Text

Mulți oameni se concentrează exclusiv pe conținutul scris al website-urilor. Mai ales atunci când vine vorba de SEO.

Cu toate acestea, imaginile pot fi, de asemenea, o sursă puternică de trafic organic. Cu atât mai mult dacă vă amintiți să adăugați alt text la toate imaginile de pe website-ului dvs.

Realizați un alt text bun pentru imaginile dvs.? Felicitări! Motoarele de căutare vor afișa imaginile în timpul căutărilor conexe.

Scrierea unui alt text excelent se reduce la aceste trei sfaturi simple:

  • descrieți-vă imaginile bine;
  • mențineți descrierile concise;
  • nu folosiți cuvinte cheie în mod excesiv.

Aveți întrebări despre cum puteți scrie un alt text? Puteți să le lăsați în secțiunea de comentarii de mai jos!