+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Avantajul Conținutului în Website
Articole Optimizare
1. AMP (Accelerated Mobile Page)
2. Optimizarea unui Blog
3. Despre SEO, în 2019
4. Serviciile SEO și Afacerile din mediul Online
5. Social Media Marketing și SEO

Avantajul conținutului în website, de ce este foarte important pentru o vizibilitate cât mai bună în rezultatele organice. Există foarte multe discuții în contradictoriu despre „conținut”, care practic este informație pentru vizitatori.

La ora actuală, încercăm să dezvoltăm website-uri cât mai moderne, minimaliste și elegante. Ne place modernul și simplismul când vine vorba despre proiectarea website-urilor!

Acesta este doar un alt mod prin care vă puteți reflecta credibilitatea față de public. Conținutul face parte din serviciul de optimizare SEO, practic, partea tehnică a website-ului.

Mulți clienți doresc să îndeplinească acest obiectiv prin eliminarea conținutului și prin îmbunătățirea vizualității website-ului. Deși acest lucru poate crea cu siguranță un website atractiv, ar putea afecta și clasamentul în motoarele de căutare.

A avea un website frumos nu asigură întotdeauna că va fi vizibil în rezultatele organice. Pentru ca website-ul dvs. să apară în rezultatele organice, motoarele de căutare trebuie să știe despre ce este website-ul dvs., ce servicii sau produse prezintă.

Avantajul conținutului, cum funcționează motoarele de căutare

Una dintre principalele modalități de a „educa” motoarele de căutare despre website-ul dvs. este prin conținut. Totul face parte din modul în care funcționează motoarele de căutare.

De asemenea, conținutul nu este doar pentru motoarele de căutare, ci și pentru persoanele care vă vizitează website-ul. Deci, să vorbim despre avantajul conținutului, important pentru clasarea în motoarele de căutare și pentru a converti vizitatorii în clienți.

Informații, partea textuală a website-ului

Conținutul oferă informații și aceste informații, după cum specificam mai sus, pot fi folosite pentru a „educa” motoarele de căutare despre serviciile sau produsele oferite pe website-ul Dvs.

Trebuie să aveți întotdeauna în vedere modul în care website-ul dvs. este prezentat motoarelor de căutare și dacă acesta comunică cu exactitate scopul website-ului dvs.

Scopul dvs. poate fi să furnizați informații, să vindeți ceva sau să oferiți un serviciu. Ar trebui să vă optimizați întotdeauna website-ul astfel încât motoarele de căutare să știe despre ce este vorba.

Avantajul conținutului este cheia promovării online, este cea mai importantă secțiune a unei pagini.

În acest fel, motoarele de căutare vor ști când să afișeze website-ul dvs. și paginile acestuia în rezultatele organice pentru interogări de căutare relevante.

Atunci când utilizatorii vin pe website-ul dvs., cel mai probabil caută ceva precum un produs, un serviciu sau alte informații. Una dintre modalitățile de a furniza aceste informații și detalii referitoare la produse și servicii este prin conținut.

Furnizarea utilizatorilor a informațiilor pe care le caută într-un mod clar și ușor, vă poate ajuta să păstrați utilizatorii pe website, mod în care vor crește conversiile.

Un website cu câteva imagini, va fi foarte greu de promovat. În esență, va trebui să testăm website-urile concurente, să vedem ce oferă, care este design-ul, care sunt informațiile oferite, etc.

Trebuie să înțelegem că toate crawlwrele motoarelor de căutare sunt create de oameni. Oamenii doresc informații despre servicii, produse sau diverse oferte. Câteva imagini pe pagina de start a unui website, nu vor fi de ajutor în promovarea online.

Legăturile interne, foarte importante!

Conținutul oferă de asemenea, o oportunitate excelentă pentru link-uri interne. Un link intern este practic un text din conținutul care face trimitere către o altă pagină relevantă de pe website-ul dvs.

Conectarea internă este o modalitate excelentă de a conduce utilizatorii către informații suplimentare pe care ar putea să le caute. În mod normal, orice pagină din website-ul nostru ar trebui să aibă mai multe link-uri de intrare (backlink-uri), decât link-uri externe sau care fac trimitere către pagini secundare.

Dacă pagina noastră de start, conține imagini cu link către pagini secundare și fără text care să acopere cel puțin 10-15%, din codul HTML, promovarea paginii respective se va face foarte greu sau deloc!

De asemenea, motoarelor de căutare le place să vadă link-uri interne pe un website. Pe măsură ce motoarele de căutare accesează cu crawlere și indexează paginile de pe site-ul dvs., acestea se deplasează adesea de la o pagină la alta prin linkurile interne.

Prin urmare, linkurile interne pot ajuta paginile de pe website-ul dvs. să fie indexate și înțelese mai rapid de către motoarele de căutare.

Website-urile cu un cod HTML eronat, se vor indexa foarte greu. Pe un website pot apărea erori 404, adică pagini inexistente. Aceste „link-uri moarte”, sunt un adevărat dezastru pentru un website.

Am discutat despre avantajul conținutului dar cuvintele cheie?

Conținutul trebuie să reflecte întotdeauna strategia dvs. de promovare, cuvintele cheie. Cuvintele cheie sunt termenii pentru care doriți să fiți găsiți în mediul online și care descriu cel mai bine produsele și / sau serviciile dvs.

Acești termeni ar trebui să fie unici pentru fiecare pagină de pe website-ul dvs. Conținutul este un loc minunat pentru a evidenția aceste cuvinte cheie într-un mod natural și relevant și pentru a ajuta motoarele de căutare să facă legătura între site-ul dvs. și cuvintele cheie pentru care doriți să vă clasificați.

Ce faceți dacă pe pagina Dvs. de start, aveți doar câteva imagini care fac trimitere către diverse produse sau servicii? Unde adăugați cuvintele cheie? Care este procentul textului față de codul HTML? Astfel de greșeli duc cu siguranță la cheltuieli mari în servicii de link building, advertoriale, comentarii, etc.

Apeluri la acțiune, promovarea prin text sau banner

De asemenea, puteți utiliza conținut pentru a oferi publicului un îndemn la o acțiune. Un îndemn la acțiune este o invitație adresată utilizatorilor de a finaliza o acțiune. Câteva exemple de îndemnuri sunt: ​​contactați-ne, solicitați o ofertă, adăugați în coș, lăsați o recenzie, descărcați un PDF sau orice altceva doriți să facă utilizatorii pe website-ul dvs.

Adăugarea de apeluri la acțiune pe website-ul dvs. poate ajuta la creșterea conversiilor prin intermediul website-ului.

În industria noastră, adesea spunem „conținutul este rege”. O expresie foarte cunoscută în mediul online. Aici ne referim la conținut natural, relevant și bine optimizat.

Conținutul nu numai că poate îmbunătăți clasamentul în motoarele de căutare, el poate aduce vizitatori de calitate pe website-ul dvs. și crește experiența utilizatorului, dar poate ajuta și la convertirea utilizatorilor în clienți sau de ce nu, fani.

Există foarte multe website-uri care prezintă diverse servicii sau produse. În articolele create, pot trimite un link natural către o anumită pagină din website-ul dvs., dacă conținutul respectiv este interesant, relevant și de calitate.

Concluzii!

Dacă nu sunteți fotograf, nu dezvoltați un website fără conținut! Glumesc! Chiar și un fotograf, ar trebui să înțeleagă care este avantajul conținutului. Nu ascundeți conținut în tab-uri (Google, nu agrează astfel de conținut).

Un website cu multe imagini pe pagina de start, va avea cu siguranță mai multe cereri HTML, care duc la o încărcare lentă în browser.

Dacă imaginile noastre din pagina de start, sunt „super compresate”, vor fi neclare, pixelate. Deci, care este avantajul unui website cu multe imagini în pagina de start și fără text? Nici unul! Va fi un eșec pentru orice companie.

SEO

Consultant SEO, Tănase Dorel - specializat în servicii SEO și Web Design. Activ în domeniul SEO și Web Design, din anul 2004. Articolele publicate pe website-ul nostru sunt scrise pentru orice nivel SEO. Ele se concentrează pe strategii pe care oricine le poate aplica și care nu vor aduce nici o interdicție din partea motoarelor de căutare.