+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Conversia, 12 Moduri în Care Se Poate îmbunătăți Rata Pentru Blog
Link-uri Utile Articole Optimizare

Conversia, 12 moduri în care se poate îmbunătăți rata pentru blog. Blog-ul are un potențial mare: crește încrederea utilizatorilor și traficul pe website.

Ceea ce este extrem de important, poate crește conversia și rata acesteia. Doriți să utilizați întregul potențial al unui blog? Trebuie să aveți strategii de marketing digital SEO și de conținut. Iată 12 sfaturi pentru a stimula conversia blog-ului.

1. Conversia: aflați mai multe despre publicul dvs.

Puteți publica multe articole pe diverse teme. Însă, dacă nu aveți un conținut relevant, legat de afaceri sau adaptat publicului dvs, nu veți obține succesul dorit.

În stadiul creării unui blog merită să vă gândiți pentru cine intenționați să îl administrați.

Vă întrebați cine este publicul dvs. țintă? Există mai multe modalități de a verifia:

  1. efectuați un studiu. Trimiteți un chestionar unor cititori și aflați ce subiecte îi interesează. Care sunt așteptările lor sau care sunt punctele tari și slabe ale blog-ului dvs. și al conținutului;
  2. verificați comentariile. Unele comentarii sunt o modalitate excelentă de a înțelege publicul. Ascultați cu atenție ce spune și veți puncta la capitolul PR;
  3. verificați valorile din social media. Descoperiți ce articole au fost distribuite cel mai des în social media;
  4. utilizați Google Analytics. Instrumentul vă va spune aproape totul despre public. De unde provine, ce îi place, cât de des vă vizitează website-ul. În acest mod vă puteți calcula și conversia.

2. Oferiți conținut de înaltă calitate

Până la urmă, cu toții ne străduim să avem conținut de calitate pe blog-urile noastre. Calitatea conținutului nu este determinată doar de ce scrieți, ci și de modul în care o faceți.

Rețineți următoarele:

  • folosiți limbajul corect pentru conținutul dvs. Utilizatorii (cel puțin unii dintre ei) acordă atenție gramaticii corecte sau punctuației;
  • păstrați paragrafele cât mai scurte. Nimănui nu îi plac paragrafele lungi care nu au un final. Citirea lor e doar epuizantă;
  • utilizați liste sau puncte de prezentare. În acest fel, conținutul va fi mai bine organizat și lizibil;
  • alegeți stilul și tonul adecvat de exprimare. Având în vedere cine e publicul țintă, ajustați stilul la el;
  • alegeți subtitluri descriptive. Fiecare subtitlu ar trebui să descrie pe scurt ce tip de informație conține.

3. Creați strategia care îmbină conversia cu intenția utilizatorilor

Probabil auziți pentru prima dată termenul de „intenție de utilizator”. Credem că odată ce explicăm ce e, veți înțelege cât de mult poate crește conversia blog-ului.

Utilizatorul este ceea ce își doresc utilizatorii atunci când caută ceva în Google.

Care sunt principalele tipuri de intenții de căutare?

  1. navigaționale. Utilizatorii caută un anumit website sau o anumită marcă;
  2. informaționale. Utilizatorul dorește să obțină informații pe un subiect dat;
  3. tranzacționale. Utilizatorul dorește să efectueze o tranzacție;
  4. comerciale. Utilizatorul caută informații sau testimoniale ale unor produse pe care intenționează să le cumpere.

4. Asigurați conectarea internă

După cum știm cu toții, legăturile sunt printre elementele principale ale strategiei de optimizare SEO. Trebuie să oferiți atât backlink-uri adecvate, cât și link-uri interne și externe.

Să ne concentrăm acum pe legăturile interne. Sunt cele mai importante pentru creșterea traficului și conversia despre care vorbim.

Nu uitați: când vine vorba de legături interne, nu cantitatea contează, ci calitatea. Oferiți link-uri către produse sau servicii SEO, de exemplu. Legăturile ar trebui să fie conexate de subiectul articolului.

Link-urile inutile cu siguranță nu vă vor oferi mai multe conversii.

De asemenea, este o idee bună să adăugați un link intern la articolele recente de pe blog. Utilizatorii vor petrece mai mult timp pe website-ul dvs.

5. Conversia și promovarea pe rețelele de socializare

Social media este un lucru real în marketing-ul modern. Aveți un website fantastic și administrați un blog inspirat. Marca dvs. nu are conturi pe cele mai populare rețele de socializare? Într-adevăr, ratați o șansă pentru o rată de conversie excelentă.

După publicarea articolului nu uitați să vă notificați urmăritorii de pe Facebook, Twitter sau LinkedIn. După cum puteți ghici cu ușurință, utilizatorii nu vizitează blog-urile companiei în fiecare zi.

Postați despre ele în social media și veți vedea cum conversia va crește rapid.

6. Adăugați pictograme de distribuire în social media

Vorbind despre social media, nu uitați de utilizatorii lor. Sunt din ce în ce mai dispuși să distribuie conținut valoros cu alte persoane din rețea.

Administrați un blog în care publicați conținut de înaltă calitate? Mulți utilizatori vor dori să-l împărtășească. Adăugați pictograme de distribuire socială în articolele de pe blog.

Datorită lor, utilizatorii vor putea să vă distribuie conținutul cu ușurință. Dacă utilizatorii distribuie articolul dvs., va fi un semnal pentru alți oameni. Conținutul este de înaltă calitate.

În consecință, vor vizita blog-ul, crescând traficul pe website.

7. Adăugați numele autorului și data publicării pentru a susține conversia

De ce adăugarea unei date de publicare a unui articol pe blog este o idee bună? În primul rând, oferă utilizatorilor un semnal că blog-ul este actualizat și că furnizează conținut proaspăt.

Această dată va apărea nu numai pe website-ul dvs., ci și în rezultatele căutării. Cu excepția cazului în care ați implementat corect date structurate, desigur.

Adăugarea numelui de autor este o soluție eficientă. În primul rând, crește încrederea utilizatorilor în marca dvs. Acestora le place să simtă că există oameni adevărați în spatele articolelor.

În al doilea rând, oferă o oportunitate excelentă de a adăuga pagini cu articole scrise de un anumit autor. La urma urmei, dacă utilizatorii apreciază un articol, cu siguranță vor fi mai dispuși să caute.

Drept urmare, vor petrece mai mult timp pe website.

8. Conversia are nevoie de apel la acțiune

Conversia: asta ne interesează cel mai mult când administrăm un blog de companie. Dar cum să transformăm un vizitator pasiv într-un client activ și angajat? Acest lucru este mult mai complicat.

Până la urmă, utilizatorii vă vizitează blog-ul și citesc conținutul. Nu vreți să plece imediat după ce termină de citit, nu-i așa?

Includeți pictograme de apel la acțiune în pagini din fiecare articol de pe blog. Astfel,vizitatorii pot intra în contact cu dvs. Arătați-le că sunteți gata să îi ajutați!

Deci, cum ar trebui să fie pictograma pentru apelul la acțiune?

  • vizibilă și atrăgătoare;
  • plăcută la nivel vizual;
  • atrăgătoare și persuasivă;
  • completată cu o copie bună (de preferință la prima persoană: „cum te putem ajuta?”);
  • în conformitate cu regula „mai puțin este mai mult”.

9. Publicați conținut permanent

Deci, ce este conținutul permanent? Mai simplu spus, este tipul de conținut care nu „îmbătrânește” niciodată. Unele subiecte vor fi întotdeauna de interes pentru utilizatori.

Aceștia le vor căuta, nu numai sezonier, ci pe tot parcursul anului. Datorită conținutului permanent, veți obține un trafic crescut, iar conversia va avea o rată mai mare.

Conținutul permanent perfect ar trebui să:

10. Încercați diverse forme de blog pentru a urmări conversia

Amintiți-vă că administrarea unui blog nu înseamnă doar a publica articole. Puteți face mult mai mult decât atât! Ba mai mult, este o idee bună să includeți variante multimedia pe blog. Dacă aveți o astfel de oportunitate, nu ezitați să o folosiți.

Testați publicul țintă și vedeți ce fel de conținut funcționează cel mai bine.

Ce forme de conținut merită a fi luate în considerare:

  1. știri;
  2. ghiduri;
  3. studii de caz;
  4. vlog-uri;
  5. webinarii;
  6. podcast-uri;
  7. și multe altele…

11. Creșteți viteza website-ului

Vrem să subliniem că viteza website-ului este un aspect care nu poate fi neglijat. Din păcate, din cauza unui website ce suferă de o încărcare greoaie, este posibil să pierdeți potențiali clienți.

Nu mai așteptați niciun minut! Trebuie să acționați rapid și să îmbunătățiți viteza. Nu uitați că aceasta se numără printre factorii de clasare pentru Google.

12. Conținutul pentru conversia dorită trebuie optimizat SEO

Ultimul, dar nu cel din urmă! Puteți publica un conținut cu adevărat interesant și substanțial pe blog-ul dvs. Cu toate acestea, dacă nu este optimizat SEO, nu veți obține un mare succes. Și cu siguranță nu veți crește rata de conversie…

Regula 1: Concentrați-vă pe cuvinte cheie

Suntem siguri că veți găsi o mulțime de date valoroase în Google Search Console. Verificați pentru ce cuvinte cheie apare website-ul dvs. în rezultatele căutării. Observați care sunt articolele de pe blog cele mai populare.

Acesta este un început bun pentru identificarea cuvintelor cheie care au cel mai mare potențial de conversie. Așadar, concentrați-vă pe ele și introduceți-le în conținutul dvs.

Regula 2: Furnizați un titlu captivant (și SEO-friendly)

Titlul este, cu siguranță, unul dintre cele mai importante elemente de pe website. Atât pentru utilizatori, cât și pentru Google. Încercați să-l faceți cât mai atrăgător și convingător.

În același timp, includeți și cel mai proeminent cuvânt cheie. Prin optimizarea titlului, articolul va fi cu siguranță mai sus în rezultatele căutării.

Regula 3: Optimizarea legăturilor externe

Toate legăturile externe, de ex. la referințele din articolul dvs., ar trebui să aibă atributul „nofollow”. Acest atribut recomandă motoarelor de căutare să nu urmeze legătura. Prin urmare, legăturile cu acest atribut nu ar trebui să contribuie la clasament.

Concluzie

Blog-ul companiei oferă oportunități mari de a crește vânzările. Trebuie să vă amintiți că acest lucru este posibil mai presus de toate, datorită unui marketing de conținut.

Acesta trebuie să fie bine planificat, alături de alte strategii SEO. Am prezentat 12 cele mai eficiente moduri de a obține succes cu un blog și de a crește conversia.

Aveți nevoie de ajutor profesional în planificarea unor strategii de marketing? Nu ezitați să intrați în contact cu noi! Un specialist SEO va face tot posibilul să utilizeze întregul potențial al blog-ului companiei dvs.