+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Conversie, Cum Se Poate îmbunătăți în Beneficiul Unui Website
Articole Optimizare
1. AMP (Accelerated Mobile Page)
2. Optimizarea unui Blog
3. Despre SEO, în 2019
4. Serviciile SEO și Afacerile din mediul Online
5. Social Media Marketing și SEO

Conversie, cum se poate îmbunătăți în beneficiul unui website. Eforturile pentru conversie trebuie să includă mai multe metode de optimizare SEO.

De exemplu, înțelegerea nevoilor și a dorințelor publicului țintă. Oferiți-le conținut util și relevant care să le rezolve problemele.

Astfel, întreaga experiență va fi plăcută pe tot parcursul călătoriei de conversie.

Toate acestea implică optimizarea SEO.

După cum știm cu toții, conversia website-ului este obiectivul final pentru orice conținut al paginii.

Persoanele care vizitează website-ul ar trebui să răspundă la apelul la acțiune al paginii.

Fie că este vorba de a trimite o cerere de preț sau de a cumpăra un produse.

Care este rata de conversie în optimizare SEO?

Rata de conversie este determinată de utilizatorii care finalizează un obiectiv al paginii web.

De exemplu, abonarea la un podcast sau newsletter ori cumpărarea unui produs.

Trebuie să fiți foarte clar cu scopul fiecărei pagini web. Asigurați-vă că apelul la acțiune (CTA) din fiecare pagină este proeminent.

Pentru a obține o rată de conversie mai eficientă vă recomandăm să utilizați Google Analytics.

Este un instrument excelent în optimizare ​​SEO și în conversie. Vă ajută să vedeți obiectivul ratei de conversie, precum și să urmăriți rata reală de conversie a website-ului.

Conversie pentru website-uri

Există două tipuri principale pentru conversie: micro-conversii și macro-conversii.

Exemple de micro-conversii:

  • abonarea la un podcast;
  • înscrierea la un newsletter;
  • distribuirea conținutului pe social media;
  • click pe următorul articol legat de pagina web.

Exemple de macro-conversii:

  • trimiterea de informații în formularul de contact;
  • solicitarea unui preț;
  • abonarea la un serviciu pe care îl oferiți;
  • cumpărarea unui produs de pe website-ul dvs.

Metoda de cercetare a cuvintelor cheie

Fiecare optimizare SEO începe cu cercetarea de cuvinte cheie. De fapt, SEO nu poate exista fără să vizăm termeni de căutare populari.

Aceste cuvinte cheie determină ceea ce își doresc potențialii clienți.

A cunoaște ce dorește publicul țintă e esențial în a converti acești vizitatori în fani.

Prin urmare, obținerea cuvintelor cheie potrivite vă va ajuta să creați conținut relevant și util.

Acesta va „obliga” oamenii să vă promoveze afacerea, să profite de servicii, sau să cumpere produse.

În optimizare SEO, desfășurarea de cercetări pentru cuvinte cheie necesită următoarele:

  1. alegerea cuvintelor cheie primare și secundare sau conexe;
  2. analizarea căutării medii lunare a cuvintelor cheie și dificultatea lor;
  3. direcționarea diferitelor tipuri de termeni de căutare relevanți în conținutul dvs.

Puteți utiliza instrumente de cercetare online gratuite pentru cuvinte cheie. De exemplu, Google Keyword Planner, Keyword Surfer și Ubersuggest.

SEO vă solicită conținut de înaltă calitate care atrage clienți

Conținutul este rege în optimizare SEO. Asta înseamnă că pentru ca pagina să fie clasată, trebuie să aibă conținut relevant, util și ușor de parcurs.

Acestea sunt calitățile conținutului care îi fac pe vizitatori să devină fanii dvs.

Cel mai important, ajungeți la acea conversie pentru a stimula achizițiile. Un conținut care atrage are următoarele:

  • cuvinte cheie țintă plasate strategic în titlu, descriere și subtitluri;
  • cuvântul cheie primar apare la începutul etichetei de titlu;
  • cuvintele cheie primare și cuvintele cheie aferente apar în mod natural în corpul conținutului;
  • cuvintele cheie LSI (Latent Semantic Indexing) sunt utilizate în conținut;
  • lungimea conținutului atinge cel puțin 1000 până la 2000 de cuvinte;
  • cuprinsul trebuie să fie inserat cu subtitluri H2;
  • conținutul paginii discută subiectul în profunzime;
  • conținutul este „proaspăt”, recent publicat sau actualizat, original și relevant;
  • în conținut se găsesc videoclipuri și imagini bine optimizate, cu texte, titluri și descrieri;
  • există o legătură internă strategică spre alte pagini web importante și conexe pe website;
  • link-urile de ieșire indică alte website-uri relevante și autoritare;
  • link-uri de înaltă calitate provenind de la website-uri relevante;
  • conținutul are o ortografie și o gramatică excelente;
  • conținutul paginii web are o adresă URL relativ scurtă;
  • listele numerotate și punctele sunt utilizate pentru a „sparge” blocurile de text;
  • conținutul este plasat într-o pagină web prietenoasă, adaptată dispozitivelor mobile și care se încarcă repede.

Cu toate acestea, mai sunt și alți factori SEO. De exemplu, rata de click, rata de respingere și timpul de pauză.

Toate acestea pot determina dacă vizitatorii găsesc website-ul ușor de navigat, relevant și util.

Optimizarea SEO crește vizibilitatea și traficul pentru conversie

Nu este suficient să cercetați cuvintele cheie perfecte pentru a fi vizate și a crea cel mai bun conținut.

Este important ca oamenii să vadă paginile dvs. în rezultatele motorului de căutare.

Așadar, este crucial ca paginile dvs. să poată fi clasate cel puțin pe prima pagină a SERP-urilor.

Dacă nu chiar deasupra tuturor concurenților de acolo. Acesta este motivul pentru care optimizarea SEO este necesară dacă aveți un website.

Un studiu a dezvăluit că prima pagină de Google obține „partea leului” din click-uri. 75% merg în rezultatele din prima pagină a SERP-urilor.

Vreți să vă asigurați că afacerea dvs. nu va rămâne în urmă? Nu ezitați să intrați în contact cu această agenție SEO pentru a discuta despre conversia website-ului.

Optimizarea SEO ajută la experiența de utilizator

Experiența utilizatorului a devenit prioritatea numărul 1 la Google încă de la actualizarea Hummingbird.

Aparent, ca motor de căutare lider în lume, Google îi pasă mult de ceea ce parcurg utilizatorii săi.

La urma urmei, oamenii vor alege întotdeauna cel mai avansat și ușor de utilizat browser. Experiența utilizatorului (UX) este o prioritate maximă.

Nu este un secret că oamenii sunt mai susceptibili să cumpere din website-uri ușor de utilizat și rapide.

Apelează la cele care au o structură website interesantă. Aici este locul ideal în care puteți insera breadcrumbs.

Asigurați-vă că o pagină web este receptivă la dispozitivele mobile și că se încarcă rapid.

Pagina trebuie să poarte o structură strategică de legătură. Astfel, permite unui client din câteva click-uri să ajungă din pagina de pornire la pagina produsului.

Sunt vitale pentru a oferi cea mai bună experiență de utilizator.

Puteți, de asemenea, efectua un audit SEO dacă credeți că trebuie să vă fixați structura website-ului.

E important să începeți să oferiți o experiență de utilizator mai bună pentru potențialii dvs. clienți.

Optimizarea SEO îmbunătățește timpul de încărcare în conversie

Dacă website-ul dvs. se încarcă prea lent, eforturile de optimizare vor fi în zadar.

Oricât de mari sunt cuvintele cheie țintă și oricât de bun este planul dvs. de conținut. Paginile dvs. web nu se vor converti atât cât doriți.

Majoritatea publicului țintă nu va aștepta ca website-ul dvs. să se încarce doar pentru a vă plăti serviciile. Sau pentru a vă cumpăra produsele.

47% din utilizatorii medii ai website-ului se așteaptă ca pagina dvs. să se încarce în 2 secunde.

40% dintre utilizatori vor părăsi website-ul dvs. dacă durează mai mult de 3 secunde pentru a se încărca.

Vedeți cât de important este timpul de încărcare? Rapoartele SEO vă ajută să determinați ce pagini sau conținut este pe placul clienților dvs. și care nu e.

Conversiile încep să ofere clienților dvs. potențiali ceea ce își doresc. Nu înseamnă că le va plăcea întotdeauna ceea ce le oferiți.

Așadar, puteți utiliza instrumente de analiză SEO, cum ar fi Google Analytics și Google Search Console.

Aceste instrumente vă pot arăta rapoarte lunare despre performanța unei anumite pagini.

Sunt folosiți factori precum clasarea, traficul web, rata de click, rata de respingere etc.

Factorii determinanți pot spune dacă vizitatorilor le place sau nu conținutul. Sau dacă le place sau nu performanța unei anumite pagini.

Cel mai bine este să răspundeți la aceste rapoarte SEO în consecință. Asigurați-vă că vizitatorilor website-ului dvs. le place ceea ce le oferiți.

În acest mod, îi puteți îndemna cu ușurință la acea conversie pe care o doriți.

Concluzie

Optimizarea SEO are o relație simbiotică cu optimizarea conversiilor.

Acestea se completează bine. Scopul principal al optimizării SEO e o experiență mai bună a utilizatorilor.

Website-ul oferă valoare și comoditate excelentă utilizatorilor?

Vă găsiți în partea de sus a rezultatelor căutării și veți vedea rate de conversie tot mai ridicate.

Așadar, a nu folosi optimizarea SEO în eforturile dvs. de a crește conversia este o mare greșeală.

Dacă doriți să aflați mai multe despre cum să creșteți conversia website-ului discutați cu experții în domeniu.