skip to Main Content
LinkedIn, Curs De Inițiere

LinkedIn, curs de Inițiere

LinkedIn, curs de Inițiere – știm foarte bine că social media a revoluționat modul în care oamenii se întâlnesc și creează noi rețele. Înainte vreme, în mod normal, trebuia să participați la reuniuni reale. Trebuia să vă întâlniți din nou și să dezvolți conexiuni umane reale, apoi să dezvolți raportul în ceva semnificativ și productiv.

În timp ce lumea era mai „ecologică” atunci, lucrurile s-au schimbat la ora actuală. Cu puterea rețelelor sociale, s-ar putea să vorbiți cu viitorul Dvs. soț sau să discutați cu directorul executiv al unei companii chiar din confortul camerei Dvs.

Facebook, Twitter și Instagram se mândresc cu miliarde de utilizatori combinați, dar LinkedIn este special în ceea ce privește demografia și oportunitățile.

LinkedIn, curs de Inițiere – care este cel mai bun?

Potrivit statisticilor din mediul online, LinkedIn este cel mai bun site de social media. Un avantaj pentru generarea de potențiali clienți, cu o rată de conversie de aproape 2,74%, pentru vizitatori către angajatori. Comparativ cu mai puțin de 1% pentru Facebook și Twitter, LinkedIn, deține ștafeta. Aceasta înseamnă că, dacă sunteți patronul unei companii care vizează noi clienți prin intermediul rețelelor sociale, există șanse mult mai mari pe LinkedIn.

Cu peste 500 de milioane de utilizatori globali și 3 milioane de utilizatori obținând 9 miliarde de afișări săptămânale, LinkedIn este una dintre cele mai bune modalități de a avea o nouă carieră. Aici puteți avea conexiuni în industria Dvs., sau noi clienți pentru afacerea Dvs.

Deci, cu această informație și acum știind că nu vă puteți permite să ignorați această rețea de socializare, am pregătit pentru Dvs., aici sunt 9 sfaturi utile pentru a vă crește conexiunile, conducerea și conversiile pe LinkedIn.

1. Creați conținut SEO-friendly

Majoritatea oamenilor presupun că, conținutul promoțional bazat pe SEO, este destinat exclusiv publicării pe website pentru a vă clasifica site-ul mai bine pe motoarele de căutare precum Google și Bing. Efectul psihologic al cuvintelor cheie care vizează în mod specific piața de nișă sau baza de clienți pe LinkedIn, vor fi recompensatoare. Avantajul este că noi conexiuni vor fi atrase de pagina Dvs., fără efort.

Nu utilizați aceste informații numai în rezumate scurte și titluri. Încercați să publicați conținut promoțional optimizat, deoarece obiectivul este să vă poziționați ca specialist în domeniul Dvs. Dacă sunteți nou la crearea conținutului SEO, puteți angaja întotdeauna un copywriter pentru o taxă rezonabilă.

2. Nu vă temeți să cereți ajutor

O mulțime de oameni păstrează contul pe LinkedIn, restrâns, adică chiar în domeniile lor de activitate, familie sau prieteni. Poate fi foarte avantajos dacă încercați să vă conectați cu un tip în al cărui antet se citește „SEO”. Cu toate acestea, una dintre formele cele mai nefolositoare de a genera trafic, este slaba descriere a contului. Majoritatea persoanelor care activează pe rețeaua de socializare LinkedIn, au o prezentare simplă.

3. Creați conținut organic

LinkedIn este destul de faimos pentru tone de acțiuni de pe alte platforme sociale. Secretul de a crea reacții organice și de a vă poziționa ca furnizor de conținut valoros, este să publicați conținut unic. Conținutul poate fi creat de un copywriter sau chiar de Dvs., dar să aibă legătură de brandul Dvs. Deși este posibil să fie lent la început, veți obține o bază dedicată pentru cititori. În cele din urmă, aceștia pot deveni potențiali clienți, persoanele pe care le cauți. Secretul în orice domeniu de activitate este calitatea bună, nu cantitatea fără calitate.

4. Folosiți grupurile LinkedIn

Avantajul grupurilor de pe LinkedIn, este că vei găsi persoane sau companii care activează în aceleași cercuri profesionale. Persoane care cunosc probabil aceleași persoane ca și tine și care caută aceleași oportunități ca și tine. Este de la sine înțeles că veți obține o conversie mai bună atunci când vă conectați cu persoane din grupul Dvs. De asemenea, pot fi persoane din grupuri specifice domeniului Dvs., de activitate decât din ​​altă parte. De fapt, puteți obține recomandări și introduceri noi de la aceste grupuri. Este necesar să ține pasul cu cele mai recente tendințe și evoluții din cadrul companiei. Veți fi la curent cu toate schimbările din industrie sau din segmentul de piață al acestor grupuri.

5. Actualizați-vă postările și păstrați conținutul proaspăt

Fiind interactiv și având disciplina și regimul de a crea și împărtăși conținut nou și relevant, aduce un plus valoare contului Dvs. Puteți încerca să actualizați sau să publicați conținut nou la anumite intervale. A transforma acest lucru într-un obicei, nu numai că va face profilul mai plăcut, ci va atrage mai mulți adepți. Conținutul proaspăt și relevant, ajută foarte mult la creșterea traficului organic. Este vital să publicați conținutul respectiv pe toate rețelele de socializare pe care sunteți activ.

Lasă un răspuns

You're currently offline