+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Cuvinte Cheie – Cum S─â Le Alegi Corect Pentru Optimizare SEO
Link-uri Utile Articole Optimizare

Cuvinte cheie ╚Öi expresii relevanteCuvinte cheie ╚Öi expresii relevante – cum s─â le alegi corect pentru optimizare SEO. Cercetarea ╚Öi direc╚Ťionarea de cuvinte cheie a fost mereu ├«n jurul serviciilor de promovare SEO.

Cu to╚Ťii trebuie s─â o facem la un anumit nivel. Contextul ╚Öi calitatea con╚Ťinutului sunt ceea ce conteaz─â cu adev─ârat. Trebuie s─â determin─âm pentru ce cuvinte cheie sau expresii dorim s─â facem promovare Web.

Exist─â o mul╚Ťime de instrumente resurse ╚Öi procese grozave pentru a face cercet─âri pentru cuvinte cheie.

Dar oricât de bun este procesul de cercetare a cuvintelor cheie, există întotdeauna riscul de a alege cuvinte cheie și subiecte care necesită mult efort și nu produc rezultatele dorite.

├Än cele din urm─â, trebuie s─â fim aten╚Ťi ├«n alegerea cuvintelor cheie potrivite pentru care s─â optimiz─âm con╚Ťinutul. Putem face acest lucru prin adoptarea unei abord─âri care s─â includ─â principii specifice pentru a ne men╚Ťine pe direc╚Ťia dorit─â.

Identifica╚Ťi obiectivele

S-ar putea p─ârea c─â este de la sine ├«n╚Ťeles, dar trebuie s─â ├«ncepem cu obiective. Pentru orice efort de c─âutare organic─â sau pl─âtit─â obiectivele sunt necesare. Cunoa╚Ötem ├«n cele din urm─â ce dorim s─â realiz─âm la nivel de afacere sau organiza╚Ťie. S─â lucr─âm pentru a determina cum influen╚Ťeaz─â cuvintele cheie punctul nostru de plecare.

Dac─â dorim s─â cre╚Ötem num─ârul de clien╚Ťi, v├ónz─ârile, implicarea sau alte valori, ├«ntr-o anumit─â sum─â, putem determina c├óte conversii de c─âutare ╚Öi trafic avem nevoie. Pentru a ob╚Ťine traficul organic dorit, trebuie s─â g─âsim anumite cuvinte cheie sau expresii. Ulterior de la cuvintele cheie identificate se va concepe startegia SEO pentru companie.

Cuvinte cheie ╚Öi p─âr╚Ťi interesate

Cuvinte cheie ╚Öi p─âr╚Ťi interesate

Av├ónd ├«n vedere obiectivele, suntem preg─âti╚Ťi s─â ├«ncepem s─â g─âsim cuvintele cheie potrivite. Pentru a genera o list─â incipient─â, putem aduna idei de la p─âr╚Ťile interesate, cum ar fi v├ónz─âtorii, furnizorii, echipa de marketing, clien╚Ťi ╚Öi alte p─âr╚Ťi interesate. Ob╚Ťine╚Ťi informa╚Ťii de la p─âr╚Ťile interesate despre ceea ce ar c─âuta pentru a v─â g─âsi compania, produsele, serviciile sau con╚Ťinutul dvs.

├Än acest moment, lua╚Ťi orice v─â ofer─â. ├Änc─â nu suntem la pasul de filtrare sau de evaluare a validit─â╚Ťii sau exactit─â╚Ťii a ceea ce v─â spun. Captura╚Ťi ╚Öi crea╚Ťi o list─â cu ceea ce auzi╚Ťi ╚Öi ├«nv─â╚Ťa╚Ťi. C├ónd strategia SEO prinde contur, deja trebuie identificate cuvintele cheie potrivite pentru optimizare.

Analiza╚Ťi concuren╚Ťii

Nu dorim niciodat─â s─â presupunem dac─â concuren╚Ťii no╚Ötri o fac bine sau nu. Cu toate acestea, trebuie s─â arunc─âm o privire la ceea ce vizeaz─â ╚Öi ce fac.

  • ┬áConcuren╚Ťii t─âi tradi╚Ťionali te dep─â╚Öesc?
  • Ofer─â acelea╚Öi produse, servicii sau con╚Ťinut?
  • Apoi, sunt ╚Öanse s─â existe ceva de ├«nv─â╚Ťat de la ei?

Aspectele de analizat se refer─â la:

  • titlul ╚Öi meta descrierea lor;
  • subiectele paginilor de pe website-ul lor;
  • despre ce vorbesc;
  • pozi╚Ťionare ├«n rezultatele c─âut─ârii, social media, PR ╚Öi nu numai.

Crea╚Ťi o list─â cu subiectele, termenii ╚Öi expresiile pe care le g─âsi╚Ťi la concuren╚Ťi, care se concentreaz─â alinierea ├«n orice mod cu organiza╚Ťia ╚Öi con╚Ťinutul dvs.

Efectua╚Ťi cercetarea de cuvinte cheie

Exist─â o mul╚Ťime de resurse grozave care vorbesc despre instrumentele ╚Öi procesele de cercetare a cuvintelor cheie. At├ót pentru c─âutare organic─â, c├ót ╚Öi pentru c─âutare pl─âtit─â per click (PPC). Am detaliat despre PPC ├«n alt articol, dar vreau s─â re╚Ťine╚Ťi c─â trebuie s─â ave╚Ťi grij─â s─â v─â asigura╚Ťi c─â v─â uita╚Ťi la tipurile de potrivire. C─â folosi╚Ťi instrumentele potrivite pentru c─âutarea pl─âtit─â sau pentru cea organic─â.

Cunoa╚Öte╚Ťi gre╚Öelile pentru a le evita. Pe m─âsur─â ce face╚Ťi cercet─âri, ve╚Ťi dori s─â utiliza╚Ťi cuvintele cheie ╚Öi termenii pe care i-a╚Ťi identificat prin consultarea p─âr╚Ťilor interesate ╚Öi a concuren╚Ťilor.

Lucra╚Ťi pentru a extinde ╚Öi mai mult aceste liste g─âsind cuvinte cheie conexe.

Identifica╚Ťi subiecte

Este posibil s─â ave╚Ťi o mul╚Ťime de cuvinte ╚Öi expresii individuale dup─â ce a╚Ťi efectuat cercetarea cuvinte cheie. Vestea bun─â este c─â subiectele conteaz─â mai mult dec├ót cuvintele cheie. Nu ve╚Ťi crea pagini pentru fiecare cuv├ónt cheie ╚Öi nu ave╚Ťi nevoie. Dac─â nu ave╚Ťi, trebuie s─â traduce╚Ťi din cuvinte cheie ├«n subiecte.

Pentru ├«nceput, pute╚Ťi utiliza con╚Ťinutul de pe website-ul dvs. (cu excep╚Ťia cazului ├«n care lansa╚Ťi de la zero o nou─â organiza╚Ťie).

La un moment dat, au fost luate decizii cu privire la modul de grupare a con╚Ťinutului de pe website-ul ├«n structuri de produse, servicii sau topice. Nu presupun c─â navigarea pe website-ul dvs. sau arhitectura informa╚Ťiilor este perfect─â. Dar, exist─â probabil subiecte sau teme pentru care ave╚Ťi deja o anumit─â profunzime a con╚Ťinutului.

Pute╚Ťi utiliza aceste subiecte ca punct de plecare dac─â v─â sim╚Ťi╚Ťi ├«ncrez─âtori ├«n ele. Indiferent dac─â a╚Ťi analizat datele complete ├«n cercetarea cuvintelor cheie, anumite teme sau subiecte au ap─ârut probabil ├«n mod natural. Din lista de cuvinte cheie, asigura╚Ťi-v─â c─â a╚Ťi g─âsit grupuri de subiecte semnificative. Acestea vor fi probabil grupurile dvs. de anun╚Ťuri pentru campanii PPC sau grupuri de con╚Ťinut ╚Öi sec╚Ťiuni de pe website. Pe aceasta se va focusa strategia SEO.

Asigura╚Ťi relevan╚Ťa cuvintelor cheie

Cu cercetarea cuvintelor cheie distilat─â ├«n anumite subiecte ╚Öi teme, pute╚Ťi apoi s─â valida╚Ťi cuvintele cheie pentru a v─â asigura c─â sunt termenii potrivi╚Ťi. De╚Öi poate p─ârea o idee grozav─â, s─â vrei s─â te pozi╚Ťionezi pentru ÔÇ×ma╚ÖiniÔÇŁ ca un dealer auto auto local – s-ar putea s─â nu fie cea mai bun─â utilizare a bugetului PPC sau a investi╚Ťiilor SEO.

Din punct de vedere tehnic, exist─â leg─âtur─â cu ma╚Öinile la dealership-ul auto. Dar, este vorba despre o mul╚Ťime de straturi mai ad├ónci ╚Öi mai specifice ├«n ceea ce este adev─ârat.

Dac─â persoana care caut─â o marc─â iar dealer-ul nu de╚Ťine un inventar, efortul respectiv sau bugetul pentru acel click va fi pierdut. G─âsi╚Ťi echilibrul subiectelor ╚Öi cuvintelor dvs. cheie pentru a v─â asigura c─â este c├ót mai str├óns legat de produsele, serviciile sau ofertele de con╚Ťinut.

Examina╚Ťi SERP-urile

S-ar putea p─ârea c─â am folosit toate filtrele ╚Öi modalit─â╚Ťile de validare a cuvintelor noastre cheie. Cu toate acestea, odat─â cu aspectul ├«n continu─â schimbare al paginilor cu rezultatele motoarelor de c─âutare, trebuie s─â dedic─âm ceva timp pentru a le analiza manual.

Lua╚Ťi c├óteva dintre cuvintele cheie ╚Öi subiectele dvs. de top ╚Öi c─âuta╚Ťi-le literalmente pe motoarele de c─âutare.

  • Ce apare?
  • Vede╚Ťi concuren╚Ťii pe care ├«i a╚Ötepta╚Ťi?
  • Unde apar listele organice ╚Öi cele pl─âtite pe pagin─â?
  • Este mare concuren╚Ťa?

Dac─â afla╚Ťi c─â rezultatele c─âut─ârii nu sunt acolo unde dori╚Ťi s─â se afle sau unde c─âuta publicul ╚Ťint─â, atunci poate dori╚Ťi s─â reg├óndi╚Ťi importan╚Ťa cuvintelor cheie sau unui subiect din strategia dvs.

Acest lucru este valabil mai ales pentru rezultatele organice. Acestea pot fi ├«mpinse p├ón─â sub pragul de pe browserele desktop ╚Öi telefon, ├«nc├ót chiar ╚Öi cu un cuv├ónt cheie corect clasat num─ârul unu, este posibil s─â nu ob╚Ťine╚Ťi traficul necesar conversiilor ╚Öi obiectivelor stabilite.

Monitoriza╚Ťi performan╚Ťa cuvintelor cheie

Doar atunci c├ónd startegia PPC ╚Öi optimizarea SEO sunt puse ├«n ac╚Ťiune, ve╚Ťi ob╚Ťine datele reale de care ave╚Ťi nevoie ╚Öi ve╚Ťi afla dac─â a╚Ťi ales cuvintele cheie ”corecte”. Anumite cuvinte cheie pot avea performan╚Ťe mai bune dec├ót altele. Pot exista un num─âr mare de motive.

Cu toate acestea, c├ónd ave╚Ťi date, pute╚Ťi ajusta prioritatea pe care o pune╚Ťi pe anumite subiecte ╚Öi cuvinte cheie. Sau pute╚Ťi identifica alte domenii pe care s─â le optimiza╚Ťi ├«n marketingul online sau website-ul dvs.

Se pot urm─âri:

  • cuvinte cheie pe care nu le po╚Ťi clasifica organic;
  • cuvinte cheie care produc o mul╚Ťime de impresii, dar c├óteva click-uri;
  • cuvinte cheie care produc mult trafic, dar nu foarte multe conversii.

Toate acestea sunt indicatori pentru o căutare mai detaliată. Începe prin a examina SERP-urile și apoi analizează datele pentru a vedea dacă există o nevoie de optimizare, o problemă a ratei de conversie, o problemă UX sau ceva mai profund.

Concluzie

Natura marketingului online pentru motoarele de c─âutare (SEM) ╚Öi a peisajului ├«n continu─â schimbare face ca cuv├óntul ”corect” s─â se simt─â subiectiv. Tehnic, este diferen╚Ť─â atunci c├ónd alege╚Ťi cuvinte cheie pentru o c─âutare pl─âtit─â (PPC) ╚Öi pentru rezultatele organice (SEO).

Totuși, trebuie să începi de undeva

Asigura╚Ťi-v─â c─â munca pus─â ├«n cercetare ╚Öi optimizare a cuvintelor cheie conteaz─â. Cunosc├ónd obiectivele finale, cre├ónd subiecte ╚Öi valid├ónd cuvintele cheie pe care le alegem, putem depune cel mai bun efort ini╚Ťial.

De acolo, monitorizarea ╚Öi validarea continu─â nu se ├«ncheie. Trebuie s─â ne asigur─âm c─â am ales termenii potrivi╚Ťi ╚Öi c─â vom continua s─â ne perfec╚Ťion─âm campaniile ╚Öi eforturile, pun├ónd accentul pe calitate ╚Öi performan╚Ť─â.

Acest Articol are 0 comentarii

Las─â un r─âspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *