+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Cuvinte Cheie – Cum Să Le Alegi Corect Pentru Optimizare SEO
Link-uri Utile Articole Optimizare

Cuvinte cheie și expresii relevanteCuvinte cheie și expresii relevante – cum să le alegi corect pentru optimizare SEO. Cercetarea și direcționarea de cuvinte cheie a fost mereu în jurul serviciilor de promovare SEO.

Cu toții trebuie să o facem la un anumit nivel. Contextul și calitatea conținutului sunt ceea ce contează cu adevărat. Trebuie să determinăm pentru ce cuvinte cheie sau expresii dorim să facem promovare Web.

Există o mulțime de instrumente resurse și procese grozave pentru a face cercetări pentru cuvinte cheie.

Dar oricât de bun este procesul de cercetare a cuvintelor cheie, există întotdeauna riscul de a alege cuvinte cheie și subiecte care necesită mult efort și nu produc rezultatele dorite.

În cele din urmă, trebuie să fim atenți în alegerea cuvintelor cheie potrivite pentru care să optimizăm conținutul. Putem face acest lucru prin adoptarea unei abordări care să includă principii specifice pentru a ne menține pe direcția dorită.

Identificați obiectivele

S-ar putea părea că este de la sine înțeles, dar trebuie să începem cu obiective. Pentru orice efort de căutare organică sau plătită obiectivele sunt necesare.

Cunoaștem în cele din urmă ce dorim să realizăm la nivel de afacere sau organizație.

Să lucrăm pentru a determina cum influențează cuvintele cheie punctul nostru de plecare.

Dacă dorim să creștem numărul de clienți, vânzările, implicarea sau alte valori, într-o anumită sumă, putem determina câte conversii de căutare și trafic avem nevoie.

Pentru a obține traficul organic dorit, trebuie să găsim anumite cuvinte cheie sau expresii.

Ulterior de la cuvintele cheie identificate se va concepe startegia SEO pentru companie.

Cuvinte cheie și părți interesate

Cuvinte cheie și părți interesate

Având în vedere obiectivele, suntem pregătiți să începem să găsim cuvintele cheie potrivite.

Pentru a genera o listă incipientă, putem aduna idei de la părțile interesate, cum ar fi vânzătorii, furnizorii, echipa de marketing, clienți și alte părți interesate.

Obțineți informații de la părțile interesate despre ceea ce ar căuta pentru a vă găsi compania, produsele, serviciile sau conținutul dvs.

În acest moment, luați orice vă oferă. Încă nu suntem la pasul de filtrare sau de evaluare a validității sau exactității a ceea ce vă spun.

Capturați și creați o listă cu ceea ce auziți și învățați. Când strategia SEO prinde contur, deja trebuie identificate cuvintele cheie potrivite pentru optimizare.

Analizați concurenții

Nu dorim niciodată să presupunem dacă concurenții noștri o fac bine sau nu. Cu toate acestea, trebuie să aruncăm o privire la ceea ce vizează și ce fac.

  •  Concurenții tăi tradiționali te depășesc?
  • Oferă aceleași produse, servicii sau conținut?
  • Apoi, sunt șanse să existe ceva de învățat de la ei?

Aspectele de analizat se referă la:

  • titlul și meta descrierea lor;
  • subiectele paginilor de pe website-ul lor;
  • despre ce vorbesc;
  • poziționare în rezultatele căutării, social media, PR și nu numai.

Creați o listă cu subiectele, termenii și expresiile pe care le găsiți la concurenți, care se concentrează alinierea în orice mod cu organizația și conținutul dvs.

Efectuați cercetarea de cuvinte cheie

Există o mulțime de resurse grozave care vorbesc despre instrumentele și procesele de cercetare a cuvintelor cheie.

Atât pentru căutare organică, cât și pentru căutare plătită per click (PPC).

Am detaliat despre PPC în alt articol, dar vreau să rețineți că trebuie să aveți grijă să vă asigurați că vă uitați la tipurile de potrivire.

Că folosiți instrumentele potrivite pentru căutarea plătită sau pentru cea organică.

Cunoașteți greșelile pentru a le evita. Pe măsură ce faceți cercetări, veți dori să utilizați cuvintele cheie și termenii pe care i-ați identificat prin consultarea părților interesate și a concurenților.

Lucrați pentru a extinde și mai mult aceste liste găsind cuvinte cheie conexe.

Identificați subiecte

Este posibil să aveți o mulțime de cuvinte și expresii individuale după ce ați efectuat cercetarea cuvinte cheie.

Vestea bună este că subiectele contează mai mult decât cuvintele cheie.

Nu veți crea pagini pentru fiecare cuvânt cheie și nu aveți nevoie.

Dacă nu aveți, trebuie să traduceți din cuvinte cheie în subiecte.

Pentru început, puteți utiliza conținutul de pe website-ul dvs. (cu excepția cazului în care lansați de la zero o nouă organizație).

La un moment dat, au fost luate decizii cu privire la modul de grupare a conținutului de pe website-ul în structuri de produse, servicii sau topice.

Nu presupun că navigarea pe website-ul dvs. sau arhitectura informațiilor este perfectă.

Dar, există probabil subiecte sau teme pentru care aveți deja o anumită profunzime a conținutului.

Puteți utiliza aceste subiecte ca punct de plecare dacă vă simțiți încrezători în ele.

Indiferent dacă ați analizat datele complete în cercetarea cuvintelor cheie, anumite teme sau subiecte au apărut probabil în mod natural.

Din lista de cuvinte cheie, asigurați-vă că ați găsit grupuri de subiecte semnificative.

Acestea vor fi probabil grupurile dvs. de anunțuri pentru campanii PPC sau grupuri de conținut și secțiuni de pe website. Pe aceasta se va focusa strategia SEO.

Asigurați relevanța cuvintelor cheie

Cu cercetarea cuvintelor cheie distilată în anumite subiecte și teme, puteți apoi să validați cuvintele cheie pentru a vă asigura că sunt termenii potriviți.

Deși poate părea o idee grozavă, să vrei să te poziționezi pentru „mașini” ca un dealer auto auto local – s-ar putea să nu fie cea mai bună utilizare a bugetului PPC sau a investițiilor SEO.

Din punct de vedere tehnic, există legătură cu mașinile la dealership-ul auto.

Dar, este vorba despre o mulțime de straturi mai adânci și mai specifice în ceea ce este adevărat.

Dacă persoana care caută o marcă iar dealer-ul nu deține un inventar, efortul respectiv sau bugetul pentru acel click va fi pierdut.

Găsiți echilibrul subiectelor și cuvintelor dvs. cheie pentru a vă asigura că este cât mai strâns legat de produsele, serviciile sau ofertele de conținut.

Examinați SERP-urile

S-ar putea părea că am folosit toate filtrele și modalitățile de validare a cuvintelor noastre cheie.

Cu toate acestea, odată cu aspectul în continuă schimbare al paginilor cu rezultatele motoarelor de căutare, trebuie să dedicăm ceva timp pentru a le analiza manual.

Luați câteva dintre cuvintele cheie și subiectele dvs. de top și căutați-le literalmente pe motoarele de căutare.

  • Ce apare?
  • Vedeți concurenții pe care îi așteptați?
  • Unde apar listele organice și cele plătite pe pagină?
  • Este mare concurența?

Dacă aflați că rezultatele căutării nu sunt acolo unde doriți să se afle sau unde căuta publicul țintă, atunci poate doriți să regândiți importanța cuvintelor cheie sau unui subiect din strategia dvs.

Acest lucru este valabil mai ales pentru rezultatele organice.

Acestea pot fi împinse până sub pragul de pe browserele desktop și telefon, încât chiar și cu un cuvânt cheie corect clasat numărul unu, este posibil să nu obțineți traficul necesar conversiilor și obiectivelor stabilite.

Monitorizați performanța cuvintelor cheie

Doar atunci când startegia PPC și optimizarea SEO sunt puse în acțiune, veți obține datele reale de care aveți nevoie și veți afla dacă ați ales cuvintele cheie ”corecte”.

Anumite cuvinte cheie pot avea performanțe mai bune decât altele. Pot exista un număr mare de motive.

Cu toate acestea, când aveți date, puteți ajusta prioritatea pe care o puneți pe anumite subiecte și cuvinte cheie.

Sau puteți identifica alte domenii pe care să le optimizați în marketingul online sau website-ul dvs.

Se pot urmări:

  • cuvinte cheie pe care nu le poți clasifica organic;
  • cuvinte cheie care produc o mulțime de impresii, dar câteva click-uri;
  • cuvinte cheie care produc mult trafic, dar nu foarte multe conversii.

Toate acestea sunt indicatori pentru o căutare mai detaliată.

Începe prin a examina SERP-urile și apoi analizează datele pentru a vedea dacă există o nevoie de optimizare, o problemă a ratei de conversie, o problemă UX sau ceva mai profund.

Concluzie

Natura marketingului online pentru motoarele de căutare (SEM) și a peisajului în continuă schimbare face ca cuvântul ”corect” să se simtă subiectiv.

Tehnic, este diferență atunci când alegeți cuvinte cheie pentru o căutare plătită (PPC) și pentru rezultatele organice (SEO).

Totuși, trebuie să începi de undeva

Asigurați-vă că munca pusă în cercetare și optimizare a cuvintelor cheie contează.

Cunoscând obiectivele finale, creând subiecte și validând cuvintele cheie pe care le alegem, putem depune cel mai bun efort inițial.

De acolo, monitorizarea și validarea continuă nu se încheie.

Trebuie să ne asigurăm că am ales termenii potriviți și că vom continua să ne perfecționăm campaniile și eforturile, punând accentul pe calitate și performanță.