+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Cuvinte Cheie, Cum Stăpâniți Cercetarea Pentru O Mai Mare Adresabilitate
Link-uri Utile Articole Optimizare

Cuvinte cheie, cum stăpâniți cercetarea pentru o mai mare adresabilitate. Înțelegerea publicului dvs. sigur se află pe lista celor 10 porunci de marketing.

Interpretați în mod corespunzător aceste cuvinte cheie

Pentru a construi o comunicare semnificativă cu clienții, trebuie să descoperiți unde se află interesele lor.

Care sunt problemele cu care se confruntă și ce oferte servicii SEO oferiți.

Același lucru este valabil acum și pentru optimizare SEO. Pur și simplu umplerea conținutului de cuvinte cheie potrivite nu mai ține.

Bucata de conținut trebuie să satisfacă nevoile utilizatorilor pentru a se ridica în clasamente.

Cuvintele cheie ar trebui tratate ca subiecte de care clienților dvs. le pasă. Sarcina dvs. este de a interpreta în mod corespunzător aceste cuvinte cheie.

În acest mod, puteți rezolva cel mai bine nevoile clienților dumneavoastră.

Dar aceasta este etapa a doua. Etapa 1 este efectuarea de cercetări de cuvinte cheie. Sau colectarea tuturor cuvintelor cheie relevante pentru nisa dvs. de afaceri.

Oamenii le folosesc atunci când descriu întrebările sau problemele lor.

În mod tradițional, cercetarea de cuvinte cheie a fost în mare parte restricționată. Se rezuma doar la găsirea unor termeni de căutare folosiți pe Google de oameni.

Cu toate acestea, nu este suficient pentru a înțelege pe deplin intenția utilizatorului. Aceștia caută soluții la problemele lor pe Internet.

Așa că, dacă doriți să vedeți o imagine de ansamblu, va trebui să faceți câțiva pași înapoi.

Alăturați-vă în această „călătorie” de pe blog de cercetare a cuvintelor cheie.

Aflați unde să căutați idei de cuvinte cheie și cum să le utilizați în continuare. Scopul dvs. este de a câștiga lupta în clasament pentru clienți.

Profitați de ceea ce Google are de oferit

Nu ar trebui să vă furați singuri căciula, preluând idei de cuvinte cheie doar de la Google.

Însă, cu siguranță este locul potrivit pentru a începe. Google ia partea leului pe piața de căutare.

Este primul loc în care clienții dvs. merg să găsească răspunsuri.

Din cele 5-6 miliarde de căutări zilnice de pe Google, câteva sute sau chiar mii sunt legate de afacerea dvs.

Sarcina este să regăsiți cuvintele cheie pe care le utilizează clienții și să le interpretați corect.

Pentru a lansa lucrurile, gândiți-vă la cuvintele cheie pe care doriți să le încadrați în Google. Să zicem că administrați un studio de yoga în București.

Cu siguranță doriți să clasificați pentru cuvinte cheie ca „școală de yoga” sau „studio yoga București”.

Dar doriți, de asemenea, ca blog-ul dvs. să fie clasat pentru tot felul de cuvinte cheie informaționale. De exemplu, „tehnici de meditație”.

Cum puteți găsi cele mai populare întrebări

În momentul în care începeți să tastați „yoga” în bara de căutare Google, veți vedea o serie de sugestii.

Toate sunt un amestec de cuvinte cheie care sunt în trend pe Google. Termenii de căutare Google consideră că veți fi interesat, în funcție de istoricul căutării.

Problema cu acest tip de cuvinte cheie este că sunt adesea prea largi și le lipsește contextul.

Așadar, cum înțelegeți ce tip de articol are efect pentru cuvântul cheie „yoga asanas”? Va trebui să faceți click pe cuvântul cheie și să scanați prin SERP.

Rezultatele căutării arată clar că viitorul articol ar trebui să fie destinat începătorilor.

Ar trebui să acopere pozițiile comune de yoga. Verificarea fiecărei pagini cu rezultatul căutării vă va oferi și mai mult context.

Secțiunea „Oamenii au mai întrebat și” vă poate oferi câteva indicii.

Derulați în partea de jos a primei pagini de căutări Google. Veți găsi o listă de căutări conexe care ar trebui să vă aducă alte idei de subiecte.

Puteți verifica în continuare căutările aferente pentru fiecare cuvânt cheie sugerat. De exemplu, faceți click pe „poziții yoga avansate” și derulați din nou în secțiunea de căutări conexe.

Veți vedea că oamenii caută și „poziții avansate de yoga în doi”.

Puteți continua pe această cale și să adunați toate întrebările pe care Google le are de oferit. Poate că analizarea acestor cuvinte cheie vă va ajuta să veniți cu câteva idei proprii.

Nu neglijați Bing și Yahoo!

Bing și Yahoo! pot colecta aproximativ 4% din toate căutările organice din întreaga lume.

Poate părea că nu este foarte mult. Dar optimizarea pentru Bing și Yahoo! vă va ajuta să obțineți un trafic de calitate pe website-ul dvs.

Motoarele de căutare sunt utilizate mai ales de generația X, fiind mai fideli brand-ului.

La fel ca Google, Bing vine cu sugestii după ce începeți să introduceți o interogare de căutare.

Lista de sugestii de la Bing va avea în mod natural multe în comun cu Google. Dar veți găsi în continuare și câteva idei noi pe aici.

Secțiunea de căutări conexe de la Bing include și câteva idei noi de cuvinte cheie.

În sfârșit, puteți trage câteva idei și de pe Yahoo! Chiar dacă este alimentat acum de Bing, vine cu propriile sugestii de căutare.

Oferă diferite întrebări în secțiunea „Încercați și”.

Vi se pare că petreceți ore întregi să strângeți date de la motoarele de căutare? Ei bine, nu va trebui să faceți asta.

Instrumentele SEO WordPress pot face toată activitatea pentru dvs. Va trebui doar să interpretați corect cuvintele cheie descoperite.

Rămâneți în fața cursei pentru cuvinte cheie, stăpânind YouTube

Cât de des citiți ceva mai lung decât o postare până la ultimul cuvânt?

Veți da click pe „Vezi mai mult” și petrece încă două minute citind o postare pe Facebook? Ce ziceți de un videoclip de două minute în newsfeed, chiar sub postarea cea lungă?

Utilizatorii sunt acum mai dornici să petreacă timp vizionând videoclipuri în loc să citească. Așadar, conținutul video nu face încă parte din lista de strategii de marketing și servicii SEO?

Este timpul să începeți să îl utilizați pentru a vă menține audiența implicată și a rămâne vizibili în căutare.

Căutați pe Google „yoga pentru începători”. Veți vedea o mulțime de anunțuri, urmate de fragmente uriașe de video de la YouTube.

Într-un final, dați și de secțiunea „Oamenii au mai întrebat și” cu și mai multe videoclipuri YouTube.

Câți utilizatori credeți că vor ajunge până la rezultatul căutărilor organice de top?

Google a pus toate acele videoclipuri în partea de sus a SERP dintr-un motiv. Înseamnă că oamenii nu vor să citească articole lungi pe blog-uri de introducere în yoga.

Vor să vadă la ce să se aștepte cu propriii ochi și, probabil, să încerce lucrurile.

Mai mult, unii utilizatori nici măcar nu vor merge pe Google, Bing sau Yahoo! În schimb, vor căutat direct pe YouTube.

Cercetarea de cuvinte cheie în YouTube

Cercetarea de cuvinte cheie în YouTube vă va ajuta să înțelegeți ce videoclipuri sunt pe placul clienților dvs.

Puteți să vă ajustați strategia de marketing prin conținut, în consecință.

La fel ca în Google, introduceți o interogare în bara de căutare. YouTube va prezenta unele predicții bazate pe tendințele YouTube și istoricul căutării.

În funcție de subiect, este posibil să primiți o mulțime de predicții…sau doar câteva.

Se pare că utilizatorii interesați de yoga merg direct la cele mai populare canale de YouTube. Sunteți în aceeași nișă?

Are sens să vă uitați peste videoclipurile lor cele mai vizionate și să creați ceva similar pentru propriul canal.

Mai există și o altă strategie pentru cercetarea de cuvinte cheie în YouTube. Parcurgeți lista de cuvinte cheie descoperită mai devreme.

Alegeți-le manual pe cele din care credeți că puteți crea un videoclip bun și la modă.

Verificați ce spune YouTube despre asta.

După ce obțineți câteva indicii, verificați numărul de vizualizări ale celor mai populare videoclipuri. Vedeți dacă acel subiect merită timpul și efortul dvs.

Nișa de yoga este un exemplu viu al unei afaceri în care nu vă puteți permite să ignorați videoclipurile.

Dar, în mod normal, nu este cazul pentru fiecare afacere din lume.

Vindeți echipamente de pescuit? Nu are sens pentru dvs. să investiți timp și bani într-un canal de YouTube.

Nu aveți de ce să concurați cu bloggerii de pescuit. Dar puteți să verificați ce urmăresc pasionații de pescuit pe YouTube.

Preluați câteva idei pentru articolele de pe blog-ul dvs.

Depinde de dvs. dacă trebuie să adăugați videoclipuri în setul de instrumente sau nu. Iată un mic sfat.

Când aveți un subiect de abordat, gândiți-vă la tipul de conținut care vă aduce mai multă valoare.

Căutați și mai multe informații de pe forumuri

Publicul dvs. țintă probabil că o să stea și pe forumuri. Deci, de ce să nu verificați ce tind să discute cel mai mult?

Utilizați operatorii de căutare Google, ca „forum de cuvinte cheie” sau „cuvinte cheie” + „forum (forumuri)”.

Căutați forumurile de specialitate dar și cele mai complexe cu secțiuni dedicate subiectului dvs.

Atât timp cât vor avea un public numeros și activ, este bine pentru dvs.

Analizarea vă permite să înțelegeți și să atenuați mai bine grijile și preocupările clienților.

Puteți obține mai mult decât o simplă listă de cuvinte cheie. Parcurgeți discuția pentru a verifica ce fel de răspunsuri a primit utilizatorul și dacă au fost bine primite.

Vă va ajuta să înțelegeți ce unghi trebuie să abordați atunci în cazul unui subiect.

Cu zeci de forumuri specializate, puteți atrage o mulțime de idei

Strategia potrivită aici este să fiți selectiv. Atenție la numărul de vizualizări pe care le-a obținut fiecare fir.

Mai multe vizualizări înseamnă șanse mai mari ca blog-ul dvs. să fie pe placul cititorilor.

Încercați să găsiți cuvintele cheie respective în lista pe care ați compilat-o mai devreme.

Acordați prioritate celor care se mândresc cu volume de căutare mai mari. Dacă nu este acolo, dar cuvântul cheie pare promițător, puteți totuși să încercați.

Cele mai răspândite sunt cuvintele cheie lungi, foarte specifice, cu mii de cuvinte cheie noi, zilnice.

Subiectul poate fi în tendințe în online, dar instrumentele nu vor avea statistici cu privire la aceasta, o perioadă.

În cele din urmă, vă puteți alătura discuției de pe forum și să oferiți ajutor. Utilizatorii forumului sunt clienții dvs. potențiali.

Devenind un membru activ al comunității, puteți aduce unii dintre colaboratori pe website-ul dvs.

Adăugați link-ul website-ului la profilul dvs. Veți obține o anumită credibilitate ca membru al forumului.

Astfel, veți putea să vă conectați și la website-ul dvs. în răspunsurile dvs.

Urmăriți subiectul de nișă în Quora

În plus față de forumurile specifice nișei, verificați ce se întâmplă pe Quora. Este o platformă de întrebări și răspunsuri unde utilizatorii urmăresc subiectele de care sunt interesați.

Comunitatea Quora este uriașă, mai ales în SUA. Subiectele populare sunt urmărite de mii și chiar milioane de utilizatori aici.

Subiectul „yoga”, de exemplu, e monitorizat de 712 mii de utilizatori, ceea ce este o sumă uriașă.

Puteți găsi cu ușurință subiectul de interes prin căutare.

Quora este o sursă excelentă de trafic și de inspirație pentru noile dvs. piese de conținut. Planul de acțiune cu Quora este același ca și în cazul forumurilor.

Parcurgeți feed-ul pentru a găsi unele subiecte interesante pe care nu le-ați întâlnit mai devreme.

Acordați atenție numărului de voturi, distribuirilor și comentariilor la întrebarea primită.

Apoi, verificați răspunsurile și numărul de voturi primite. Vedeți dacă întrebarea a provocat o dezbatere.

Credeți că cele existente nu au fost destul de utile sau de interes? Puteți să vă dați propriul răspuns la orice întrebare.

Încercați să realizați o activitate de link building către website-ul dvs.

În cele din urmă, puteți consulta secțiunea „Întrebări conexe”. Este posibil să vă ofere mai multe idei de cuvinte cheie sau va demonstra că subiectul este în trend.

Obțineți și mai multe indicii despre cuvinte cheie de la Reddit

Când vine vorba de forumuri, nu puteți ignora Reddit. Această rețea uriașă de forumuri este al șaselea cel mai popular website din SUA, conform Alexa.

Ar trebui să puteți găsi un subreddit relevant pentru afacerea dvs. și aici.

Comunitatea de yoga de pe Reddit are peste 234 de mii de membri și mii de postări încă din 2008. Dar, datorită parametrilor de sortare la îndemână, puteți alege din diverse variante.

Puteți să vedeți mai întâi mesajele de top pentru săptămâna, luna sau anul trecut.

Oamenii au publicat deseori fotografii și și-au împărtășit realizările personale aici. Însă nici temele care solicită sfaturi nu sunt rare.

Odată ce ați dat peste ceva demn, știți ce aveți de făcut. Împărtășiți-vă cunoștințele. Dacă tema are sute de note și zeci de comentarii, adaugați-o la listele de idei.

În mod alternativ, puteți utiliza instrumentul gratuit Keyworddit. Va extrage cuvinte cheie din subreddit pentru dvs.

De asemenea, veți putea vedea imediat volumul de căutare al fiecărui cuvânt cheie.

Pentru a obține un context, faceți click pe link-ul respectiv. Veți fi redirecționat către căutarea din Google, cu toate subiectele în care a apărut cuvântul cheie.

Concluzie

Peisajul SEO a trecut prin unele transformări drastice în ultimul deceniu. Pentru a reuși astăzi în aceste servicii SEO, trebuie să excelați în marketing prin conținut.

Trebuie să puneți intenția utilizatorului pe primul plan.

Cercetarea minuțioasă a cuvintelor cheie vă ajută să aflați ce subiecte rezonează cu publicul țintă.

Nu vă limitați eforturile de cercetare doar asupra celor mai populare instrumente SEO și sugestii Google. Vedeți ce oferă și alte motoare de căutare, inclusiv YouTube.

Căutați idei de subiecte extrem de specifice pe forumuri, Reddit și Quora.

Citiți articole de top, vizionați videoclipuri populare și studiați subiecte de forum. Aflați ce anume vor clienții dvs. să audă.

Oferiți-le răspunsuri într-un mod care să se potrivească cel mai bine.

Fie că e vorba despre un articol de pe blog, un videoclip sau un răspuns de pe un forum.

Căutarea de noi idei de cuvinte cheie pe Internet sigur necesită foarte mult timp. Însă nu lăsați această provocare să vă dezarmeze.

Acceptați situația! Veți fi recompensat cu potențiali clienți pe care i-ați fi ratat dacă v-ați fi concentrat doar pe Google.

SEO

Consultant SEO, Tănase Dorel - specializat în servicii SEO și Web Design. Activ în domeniul SEO și Web Design, din anul 2004. Articolele publicate pe website-ul nostru sunt scrise pentru orice nivel SEO. Ele se concentrează pe strategii pe care oricine le poate aplica și care nu vor aduce nici o interdicție din partea motoarelor de căutare.