+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Exces, Când Cuvintele Cheie Folosite Prea Des Devin O Problemă
Link-uri Utile Articole Optimizare

Exces, când cuvintele cheie folosite prea des devin o problemă. E posibil să dorești să rezolvi situația prin utilizarea diverselor tactici de manipulare.

S-ar putea să te gândești așa: „Motoarele de căutare folosesc cuvinte cheie pentru a potrivi pagini cu interogări de căutare.

De ce să nu fac un exces pe o pagină pentru a obține o clasare pentru mai multe cuvinte cheie?”

Lăsați-ne să vă oprim aici!

Acoperim ce trebuie să știți despre tactica de black hat a unui exces de cuvinte cheie în optimizare SEO.

Exces de cuvinte cheie: o activitate care vă va pune în dificultate

Ce înseamnă, conform ghidurilor Google, definiția acestui exces de cuvinte cheie?

Este, în termeni simpli, practica de a completa excesiv o pagină web cu cuvinte cheie. Scopul final este de a „fenta” sistemul de clasare al gigantului de căutare.

Bing oferă un ghid similar privind umplerea de cuvinte cheie.

Pe vremuri, această practică era un mod destul de reușit de a spori vizibilitatea căutării unei pagini web.

Cu toate acestea, motoarele de căutare au devenit, în cele din urmă, mai inteligente.

În consecință, au început să emită penalități de umplere în exces a cuvintelor cheie. Mai multe despre acest subiect, în continuarea acestuia articol de pe blog.

Exemple de exces de cuvinte cheie

Sigur mai există câte un specialist SEO angajat în domeniul creării de conținut și de servicii SEO.

Acesta poate folosi, în continuare, un exces de cuvinte cheie. Această umplere a paginilor poate duce la consecințe neașteptate.

Mai jos veți găsi exemple de exces de cuvinte cheie. Vă vor ajuta să înțelegeți mai bine despre ce este vorba.

În acest fel, veți putea spune dacă faceți aceeași greșeală pe paginile dvs. web.

Un exces de cuvinte cheie poate fi împărțit în două grupuri distincte: vizibil și invizibil.

Să aruncăm o privire mai atentă pentru fiecare situație.

Repetați în mod nefiresc un anumit cuvânt cheie? Acestea sunt de multe ori scoase din context într-o bucată de conținut?

Într-o asemenea situație practicați un exces de cuvinte cheie vizibile.

De exemplu, sunt magazine online de electrocasnice care încearcă să ajungă foarte repede în top.

Se țintește căutarea „cel mai bun aspirator”. În acest caz, un exemplu de exces de cuvinte cheie ar fi:

„Căutați cel mai bun aspirator? Ați venit la locul potrivit pentru cel mai bun aspirator.

Marca noastră oferă cel mai bun aspirator pe care ți l-ai putea dori. Ușor, dar puternic, acesta este cel mai bun aspirator pentru toate nevoile dvs. Cel mai bun aspirator!”

După cum puteți vedea, termenul „cel mai bun aspirator” este folosit de nenumărate ori. Uneori, lipsit de sens sau complet irelevant pentru subiectul principal al conținutului.

La sfârșitul zilei, nimeni nu va vedea acest text și va spune „wow”.

Exemple de exces de cuvinte cheie invizibile

Alți creatori de conținut sunt suficient de deștepți pentru a ști să nu încurce experiența utilizatorilor (UX).

Aceștia nu împing cuvintele cheie chiar în fața ochilor cititorilor. Prin urmare, nu se creează un text spammy, care nu poate fi citit.

În schimb, se ascunde pur și simplu textul.

Există mai multe modalități prin care puteți ascunde cuvintele cheie de cititori, dar nu și de crawler.

Puteți face, de exemplu, culoarea textului și a fundalului la fel.

Textul paginii web, indiferent de culoarea, stilul sau dimensiunea acestuia, este încă HTML.

Asta înseamnă că va fi reperat de motoarele de căutare atunci când indexează pagina web.

În plus, puteți adăuga cuvântul cheie în codul HTML al paginii web. De exemplu, în descrieri meta și etichete de titlu.

Concluzia este că un exces de cuvinte cheie optimizează în mod conștient o pagină pentru motoare. Publicul destinat, oamenii, tinde să fie neglijat.

Motoarele de căutare sunt concepute pentru a servi cititorilor umani. Ele văd aceste eforturi de manipulare.

Ca răspuns, pot chiar sancționa clasamentele unui website. Dar să ne concentrăm asupra acestei ultime părți, mai detaliat.

Poate această modalitate să vă ajute website-ul?

De regulă, acest exces de cuvinte cheie nu vă va ajuta în clasamentele organice. De fapt, poate face contrariul și chiar să dăuneze în clasamentele SERP.

Conținutul plin de cuvinte cheie este pur și simplu imposibil de citit pentru utilizatori.

Motoarele de căutare tind să favorizeze paginile care creează o experiență excelentă pentru utilizatori. Dar nu este chiar așa de simplu, multe alte probleme intră în „joc”.

„Umplerea paginilor cu cuvinte cheie sau numere duce la o experiență negativă a utilizatorului.

Poate dăuna clasamentului website-ului dvs”. Așa sună atenționarea celor de la Google.

Repetați același cuvânt cheie sau număr de mai multe ori pe o pagină?

Există mari șanse ca Google și alte motoare de căutare să penalizeze pagina web. Într-un final, clasamentul dvs. va avea de suferit, prin reducerea acestuia.

Motoarele de căutare pot înțelege conținutul textual. De asemenea, acordă o mare atenție modului în care utilizatorii interacționează cu o pagină web.

Și, prin urmare, modul în care se raportează la conținutul acesteia.

Utilizarea tacticii de manipulare prin black hat

Să spunem că o pagină nouă, plină de cuvinte cheie în exces, apare în topul rezultatelor de căutare. S-a utilizat o tactică vizibilă de manipulare black hat.

La sfârșitul zilei, oamenii o vor lăsa imediat ce vor vedea mizeria din interior. În cele din urmă, va rezulta o rată de respingere ridicată.

Aceasta va semnala motoarelor de căutare că pagina nu oferă oamenilor ceea ce credeau.

Acum, este posibil să aveți obiecții. O să spuneți că ați găsit pagini pline de cuvinte cheie, cu rang înalt în SERP-uri.

Care este concluzia principală pe care o putem trage din această discuție? Utilizarea unui exces de cuvinte cheie nu va răni de fapt pagina web.

Pe de altă parte, când vine vorba de clasamentele SERP, situația este diametral opusă.

Este analizat un complex de factori în ceea ce privește clasamentul în motoarele de căutare.

Dacă vedeți că o pagină web plină de cuvinte cheie este în topul căutărilor, nu săriți la nicio concluzie.

Să nu credeți că acel exces de cuvinte cheie a ajutat-o să ajungă acolo.

Pagina a reușit să ajungă în vârful rezultatelor pentru că are o valoare ridicată pentru utilizatori.

De unde provine ideea unui exces de cuvinte cheie?

În trecut, pur și simplu trebuia să adaugi cuvinte cheie în conținut. În acest mod se permitea motoarelor de căutare să știe despre ce este vorba.

Cu toate acestea, au urmat mai multe actualizări ale algoritmului. Includem aici și lansarea actualizării Hummingbird.

Motorul de căutare a început să înțeleagă textele și mai bine.

Acum înțelege sinonimele, dactilografiile și ce dorește să găsească utilizatorul. Pe scurt, intenția utilizatorului.

Creatorii de conținut ar trebui să uite de folosirea cuvintelor cheie exacte. Să se concentreze pe producerea de texte scrise natural.

Deci, oricât de tentant este, nu forțați un exces de cuvinte cheie în conținutul dvs.

Realizați o optimizare SEO așa cum își doresc atât motoarele de căutare, cât și oamenii.

Cum se realizează optimizarea corectă a cuvintelor cheie

Până acum am stabilit că un exces de cuvinte cheie nu va avea un…cuvânt decisiv în clasamente.

Cu toate acestea, optimizarea cuvintelor cheie este cât se poate de necesară.

Așadar, să vedem încă o dată ce sfaturi oferă Google pe această temă. „Concentrați-vă pe crearea de conținut util, bogat în informații

. Acesta trebuie să utilizeze în mod corespunzător și în context cuvintele cheie”.

În mod evident, cuvintele cheie încă trebuie utilizate. Nu lăsați toate aceste discuții să vă sperie.

Nu luați măsura de a nu utiliza destule cuvinte cheie în conținutul dvs. Trebuie să fie utilizate, dar cu moderație.

De regulă, scrieți pentru oameni, nu pentru roboți!

Ce s-a schimbat în actualizarea recentă a algoritmului BERT? Gigantul de căutare modifică, din nou, atenția către conținutul creat pentru cititorii umani.

Nu către roboții de căutare!

Credeați că în cele din urmă Google va reveni la vechile obiceiuri? Nu ați putea greși mai mult.

Doriți să obțineți o pagină cu o poziție înaltă pentru un anumit cuvânt cheie? Optimizați pagina pentru acest cuvânt cheie în loc de un exces.

Utilizați cuvântului cheie unde contează cel mai mult pentru motoarele de căutare. Păstrați un text natural și valoros pentru cititori.

Fără alte detalii, iată pașii pe care trebuie să îi parcurgeți pentru a optimiza SEO corect pagina web:

1. O pagină web, o singură intenție de căutare

Știți despre ce este vorba într-o pagină web. Definiți intenția principală. Mai apoi, selectați un singur cuvânt cheie.

Acesta trebuie să reprezinte cel mai bine subiectul principal al paginii. Adăugați mai mulți termeni de căutare strâns legați.

Căutați întotdeauna o intenție de căutare nouă, unică și, prin urmare, un termen nou de căutare țintă.

Dacă faceți acest lucru, vă veți împiedica paginile să se „bată” pentru un singur loc în SERP.

Este o situație cunoscută sub numele de „canibalizare a cuvintelor cheie”. Astfel, va ajuta motoarele de căutare să înțeleagă clar subiectul principal al paginii.

2. Creați conținut mai complex

Conținutul va atrage atenția motoarelor de căutare dacă acoperă în detaliu un subiect. Dacă nu are mult text, asta poate fi dificil de făcut.

Cu cât este mai lung conținutul, cu atât e mai mult spațiu de folosit pentru diverse cuvinte cheie.

Conform celor mai bune practici, încercați să scrieți cel puțin 300 de cuvinte. Astfel, Google o să-l observe și îi va acorda un tratament corect în SERP.

3. Mențineți o densitate a cuvintelor cheie, fără un exces

În timpul creării de conținut, încercați să presărați textul cu acel cuvânt cheie țintă. Aveți grijă să nu depășiți limita de bun simț.

Scopul este să inserați cuvântul cheie doar unde și când se simte natural.

Dar câte cuvinte cheie sunt prea multe într-o singură bucată de conținut?

Acum, liniile directoare sunt flexibile pe această problemă. Cele mai bune practici sugerează respectarea unei densități optime.

Ghidurile vorbesc de aproximativ 2% pentru a menține un raport sănătos la numărul total.

Utilizați WordPress ca CMS? Folosiți un plugin Yoast SEO pentru a păstra evidența densității cuvintelor cheie.

4. Utilizați cuvinte cheie secundare, sinonime și cuvinte cheie lungi

Puteți ajuta motoarele de căutare să vă asigurați că pagina dvs. este despre cuvântul cheie țintă.

Folosiți cuvinte cheie secundare, sinonime și variații lungi în conținutul dvs.

Utilizarea unor astfel de cuvinte oferă motoarelor de căutare un context suplimentar. Oferă mai multe dovezi pe subiectul principal al unei pagini web.

Cuvintele cheie lungi oferă mai mult context. De asemenea, anunță motoarele de căutare. Conținutul dvs. conține răspunsuri la întrebările utilizatorilor.

Există șansa ca acel conținutul să apară în secțiunea „Oamenii au mai întrebat și”.

În plus, utilizarea de sinonime ajută motorul de căutare să fie sigur că este relevant. În consecință, poate clasifica website-urile ce folosesc sinonime în conținut, mai sus în căutare.

Utilizarea sinonimelor confirmă faptul că scrieți conținut pentru oameni, nu pentru mașini.

Instrumentul pentru sugestii de cuvinte cheie poate fi util aici. Vă permite să introduceți orice cuvânt cheie și să obțineți o listă de cuvinte cheie similare.

5. Adăugați cuvântul cheie țintă în elementele paginii

Mai există un alt lucru util de făcut pentru a optimiza SEO o pagină pentru un cuvânt cheie. Adăugați cuvântul cheie țintă în toate locurile potrivite din elementele paginii.

De exemplu, titlul paginii, descrierea meta, începutul și sfârșitul textului și a unei etichete alt imagine.

În acest loc se evidențiază diferența față de un exces de cuvinte cheie.

Atunci când optimizați elementele de pagină, spuneți motoarelor de căutare despre ce este pagina.

Informația apare în toate locurile în care acestea înțeleg subiectul conținutului.

Cuvântul cheie țintă este prezent în corpul principal al conținutului? În toate câmpurile de metadate?

Acest lucru trimite un semnal foarte puternic și consistent către motoarele de căutare.

Acest lucru duce la obținerea clasificării paginii pentru termenul potrivit de căutare în SERP-uri.

Verificați de două ori optimizarea SEO on page

Astfel, știți cum să evitați un exces de cuvinte cheie și cum să trimiteți semnale pozitive, corespunzător.

Însă, puteți să uitați să luați toate elementele în considerare. Doriți ca pagina dvs. să fie într-o poziție superioară în SERP-uri pentru cuvântul cheie țintă

După ce publicați o nouă pagină, asigurați-vă că este complet optimizată SEO pentru cuvântul cheie țintă.

Puteți folosi On-Page SEO Checker.

Trebuie doar să introduceți adresa URL a paginii pe care o analizați. Indicați cuvântul cheie țintă pentru a obține un raport.

O să primiți și sfaturi despre cum poate fi optimizată pagina pentru a genera mai mult trafic organic.

Instrumentul are secțiuni separate care se concentrează pe anumite elemente de pagină. Vă permite să știți cât de bine e optimizat SEO pentru cuvântul cheie țintă.

Concluzie

Evitați paginile cu exces de cuvinte cheie. Pur și simplu repetă un cuvânt cheie arbitrar de mai multe ori. Scopul final este de a înșela sistemele de clasare.

În schimb, cele optimizate pentru cuvinte cheie oferă motoarelor de căutare o claritate. Atât cu privire la conținut cât și la ce termen de căutare trebuie afișat.

La rândul său, acest lucru ajută paginile dvs. să obțină un clasament mai ridicat. În cele din urmă, mai mult trafic ce va continua să revină pe website-ul dvs.

Așadar, acordați-vă timp pentru a realiza o cercetare adecvată a cuvintelor cheie. Concentrați-vă pe scrierea de materiale de calitate pentru cititorii dvs.

Google nu se va întoarce în perioada în care se realiza un exces de cuvinte cheie.

Bucuria acelor clasamente ridicate de pe azi pe mâine nu mai există. Este vorba doar de a oferi oamenilor exact ceea ce își doresc.

Sperăm că sfaturile furnizate în acest articol de pe blog vă vor ajuta să produceți conținut optimizat.

Nu recurgeți la un exces de cuvinte cheie! Asigurați-vă că realizați un audit SEO pentru website-ul dvs. Este necesar în procesul de optimizare SEO.