skip to Main Content
+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro Logare Utilizatori
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Factori SEO, Îmbunătățirea Traficului Organic
Link-uri Utile Articole Optimizare

Factori SEO, cuvinte cheie și expresii pentru îmbunătățirea traficului organic. Factorii SEO on-page, sunt acele elemente care se pot modifica la nivel de website, mai exact, partea tehnică a website-ului.

Acestea sunt servicii pe care le puteți controla complet, ceea ce înseamnă că puteți lucra pentru a îmbunătăți acești factori SEO, urmând cele mai bune practici de optimizare SEO on-page.

Factori SEO, pentru îmbunătățirea rezultatelor organice

Iată doar câțiva factori SEO on-page, care vă pot ajuta la îmbunătățirea poziționării în rezultatele organice:

Eticheta titlu – Eticheta de titlu de pe fiecare pagină indică motoarelor de căutare expresia principală pentru promovare. Titlul SEO, al unei pagini ar trebui să nu depășească 70 de caractere. Cuvântul cheie, sau expresia principală pentru care doriți să faceți promovare trebuie să se găsească în prima parte a titlului.

Descrierea Meta – Meta descrierea unei pagini, articol sau produs, va oferi motoarelor de căutare un pic mai multe detalii despre ce este vorba în pagina respectivă. Această descriere este folosită și pentru a da vizitatorilor câteva detalii despre pagina respectivă. Această descriere ar trebui să includă cuvântul dvs. cheie principal. De asemenea, suficiente detalii pentru a spune cititorului despre ce este vorba în pagina respectivă.

Subcapitole, titlurile secundare – acestea nu numai că fac conținutul mult mai ușor de înțeles, dar poate ajuta și la îmbunătățirea SEO. Puteți utiliza etichete H2, H3 și H4, pentru a ajuta motoarele de căutare să înțeleagă mai bine despre ce este vorba în pagina respectivă.

Linkuri interne – Crearea de legături interne sau hyperlink-uri către alt conținut de pe site-ul dvs., vor ajuta motoarele de căutare să afle mai multe despre website-ul dvs. De exemplu, dacă scrii un articol despre valoarea unui anumit produs sau serviciu, poți face o legătură către pagina produsului sau serviciului din website-ul Dvs.

Descrierea ALT, pentru imagini – Dacă utilizați imagini pe website-ul dvs. sau în conținutul paginilor, veți dori de asemenea, să includeți cuvântul cheie principal sau expresia cheie în numele imaginii și în eticheta ALT. Acest lucru va ajuta motoarele de căutare să vă indexeze mai bine imaginile, care pot apărea atunci când utilizatorii efectuează o căutare de imagini pentru un anumit cuvânt cheie sau o frază.

Strategia cuvintelor cheie

Atunci când plasați strategic cuvintele cheie și expresiile SEO pe paginile dvs., este important să evitați supra-optimizarea. Google și alte motoare de căutare îți vor penaliza pagina în cazul în care se încearcă o aglomerare de cuvinte cheie în întregul conținut.

În plus, doriți să vă asigurați că fiecare conținut se concentrează doar pe unul sau două cuvinte cheie. Acest lucru vă ajută să vă asigurați că, conținutul dvs. este specific și relevant. Încercarea de a aborda prea multe cuvinte cheie dintr-o dată, poate avea un impact negativ asupra optimizării pentru motoarele de căutare.

Arhitectura unui website

Deși conținutul site-ului joacă un rol esențial în clasamentul motoarelor de căutare, este important să aveți în vedere și arhitectura website-ului dvs.

Construirea de legături interne între paginile dvs., crearea unei hărți pentru website (sitemap HTML), vă poate ajuta la îmbunătățirea accesibilității website-ului dvs. Motoarele de căutare vor înțelege mai bine conținutul website-ului și informațiile vor fi scoase mai repede în rezultatele organice.

O altă parte foarte importantă este compatibilitatea cu dispozitivele mobile. Mulți consumatori caută informații și mărci, direct de pe dispozitivele mobile.

Trebuie să vă asigurați că acești utilizatori pot vedea, citi și naviga în website-ul dvs., de pe dispozitivul mobil. Nu numai că acest lucru afectează experiența utilizatorului, dar vă poate afecta și la SEO.

Optimizare SEO off-page

În plus față de elementele SEO on-page, care se pot controla la nivel de website, există și factori SEO off-page care vă pot afecta clasamentul. Deși nu dețineți controlul direct asupra acestor factori din afara paginii, există modalități prin care îți poți îmbunătăți șansele ca acești factori să funcționeze în favoarea Dvs.

Factori SEO off-page

Iată câțiva dintre diferiții factori SEO off-page care pot afecta clasamentul organic al motoarelor de căutare:

Încredere (Trust): încrederea devine un factor din ce în ce mai important în clasamentul Google. Astfel, Google determină dacă aveți un site legitim în care vizitatorii pot avea încredere. Unul dintre cele mai bune moduri de a îmbunătăți încrederea este prin construirea de link-uri de calitate, de pe website-uri care au autoritate mare.

Link-uri (backlink) – una dintre cele mai populare metode de optimizare SEO, este prin acumularea de link-uri. Aici trebuie să fim foarte atenți! Am creat un articol special pentru aceste servicii – Hyperlinkurile, Link-urile interne și externe.

Social Media Marketing– un alt factor SEO off-page, sunt postările pe rețelele de socializare. Când vine vorba de stimularea SEO, doriți să căutați acțiuni de calitate de la influenți. Cu cât publici mai mult conținut de calitate, cu atât vei avea șanse mai mari de a determina oamenii să-ți împărtășească conținutul cu alții.

Deși nu aveți un control direct asupra a ceea ce se întâmplă în afara companiei dvs., vă puteți crește șansele de a îmbunătăți SEO off-page, prin simpla creare de conținut de calitate pe care alții îl vor considera de valoare.

Cu cât conținutul dvs. este mai relevant și mai interesant, cu atât mai multe persoane vor dori probabil să se conecteze la conținutul dvs. Partajarea conținutului pe rețelele de socializare, este foarte important. Cu cât mai mulți oameni au încredere în conținutul dvs., cu atât motoarele de căutare vor fi de asemenea, încrezătoare.

Black Hat SEO și White Hat SEO

Când se discută despre SEO, în mediul online, există două strategii diferite pe care companiile le adoptă pentru a-și optimiza paginile web. Unele companii preferă Black Hat SEO, iar altele White Hat SEO. Diferența dintre ele este că Black Hat SEO, are o viață foarte scurtă. Aici se folosesc tehnici interzise de către motoarele de căutare.

Unele companii sunt interesate doar de Black Hat SEO, astfel încât să își poată clasifica rapid conținutul și să câștige bani pe termen scurt. Black Hat SEO implică tactici care se concentrează pe optimizarea conținutului numai pentru motoarele de căutare.

Aceasta înseamnă că organizațiile nu iau în considerare vizitatorii umani, care vor citi și vor naviga conținutul site-ului lor. Aceste companii vor încălca regulile pentru a-și îmbunătăți clasamentele pe website-uri, pentru a crea un efect rapid, pe termen scurt.

În cele din urmă, această tehnică SEO, produce pagini care sunt adesea dificile pentru cititori și arată foarte mult ca spam. Deși website-urile se pot clasifica mai repede decât cele optimizate corespunzător, aceste website-uri sunt deseori penalizate sau interzise de motoarele de căutare.

În general, această abordare rapid-bogată în ceea ce privește SEO, strică șansa companiei de a construi un site durabil și capabil să aducă noi oportunități în anii următori.

White Hat SEO

Pe de altă parte, SEO White Hat, este o abordare eficientă pentru optimizarea website-ului dvs. și pentru crearea unei afaceri online sustenabile. Această abordare de optimizare pentru motoarele de căutare, implică concentrarea pe publicul uman care va citi conținutul website-ului.

Scopul acestui tip de SEO, este de a produce cel mai bun conținut posibil pe un site. Acesta trebuie să fie ușor de citit și de navigat, respectând de asemenea, regulile motoarelor de căutare pentru optimizare SEO.

Este important să rețineți că deși tehnicile SEO Black Hat, v-ar putea ajuta să vă poziționați rapid în rezultatele organice, este inevitabil ca motoarele de căutare să nu-și dea seama ce faceți și să vă penalizeze website-ul.

În funcție de gravitatea infracțiunii, este posibil ca site-ul dvs. să nu poată reveni din penalizare.

Singura modalitate de a construi o afacere durabilă în mediul online și care va aduce mai mult trafic organic, Este White Hat SEO. Trebuie să urmați cele mai bune practici SEO și să creați conținut eficient pe care vizitatorii dvs. îl vor găsi de valoare.

Ce este SEO și cum funcționează

După ce ați aflat mai multe detalii despre ce este SEO și cum funcționează, puteți acum să lucrați pentru a vă îmbunătăți SEO și clasamentul organic.

Amintiți-vă, există o mulțime de factori SEO, care influențează clasamentul dar cel mai important lucru este conținutul. Dacă este valoros și relevant pentru publicul țintă, veți avea și realizări.

Rețineți că optimizarea pentru motoarele de căutare necesită timp. Nu veți experimenta beneficiile SEO peste noapte. De fapt, poate dura câteva luni pentru a vă bucura de rezultatele muncii grele.

Cu toate acestea, urmarea celor mai bune practici SEO prin crearea de conținut de calitate, care este concentrat pe ajutorul vizitatorilor umani, este cea mai bună modalitate de a construi o afacere online durabilă.

Un conținut relevant și aplicarea unor tehnici SEO, de calitate, va continua să aducă trafic organic în anii următori.

SEO

Consultant SEO, Tănase Dorel - specializat în servicii SEO și Web Design. Activ în domeniul SEO și Web Design, din anul 2004. Articolele publicate pe website-ul nostru sunt scrise pentru orice nivel SEO. Ele se concentrează pe strategii pe care oricine le poate aplica și care nu vor aduce nici o interdicție din partea motoarelor de căutare.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You're currently offline