+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Guest Posting, Cum Puteți Profita La Maxim De Fiecare Articol

Guest posting, cum puteți profita la maxim de fiecare articol. Știm cât timp este necesar pentru a crea un articol de blog de calitate.

Dar de ce ai oferi altcuiva să publice un articol perspicace la care lucrezi de o săptămână? Deoarece guest posting rămâne una dintre cele mai eficiente strategii de marketing.

Pentru creșterea gradului de conștientizare a mărcii, pentru backlink-uri de calitate și pentru a conduce traficul. Noi credem în puterea guest posting așa că împărtășim în mod regulat experiența și expertiza noastră.

În acest articol prezentăm avantajele aduse de guest posting. De asemenea, atragem atenția asupra unor capcane de care trebuie să fiți conștienți. Articolul este plin de sfaturi practice care se bazează pe propria noastră experiență.

Așadar, sperăm că, după ce ați citit acest ghid, veți ști cu siguranță dacă guest posting este calea de urmat. Dacă da, veți putea să vă construiți propria strategie.

Pasul 1: Înțelegerea obiectivelor pentru guest posting

Înainte de a începe să căutați oportunități de guest posting trebuie să răspundeți la două întrebări.

  1. de ce vreți să intrați în guest posting;
  2. câte resurse aveți la îndemână.

Vă gândiți la guest posting ca la o modalitate de a construi rapid backlink-uri către website? Avem vești proaste pentru dvs. Scrierea pentru guest posting doar de dragul link-urilor nu vă va ajuta la nimic.

Cu o astfel de abordare bifați toate cele trei casete: gradul de cunoaștere a mărcii, traficul și backlink-urile. Însă, înseamnă că va trebui să vizați website-uri cu adevărat autorizate în nișa dvs.

Cele care au atât un cititor dedicat, cât și o încredere ridicată în domeniu. Și, după cum vă puteți imagina, să le bateți la ușă nu va fi o aventură ușoară.

Guest blogging poate funcționa pentru o afacere de orice dimensiune

Dacă sunteți o afacere mică, liderii din industrie vor fi în mod firesc în afara ligii dvs. Dar asta nu înseamnă că guest posting nu este potrivită pentru dvs.

Așadar, intrați în contact cu jucătorii mai mici de pe nișa dvs., pentru a începe. Singura condiție este ca aceste website-uri să aibă în continuare conținut de înaltă calitate cititori fidel. Puteți consulta articolul nostru despre strategii de conținut.

Platformele create cu scopul de a construi backlink-uri către alte resurse trebuie evitate.

Găsirea de website-uri adecvate care acceptă guest posting și apoi scrierea de articole necesită timp. Deci, aici trebuie să răspundeți la a doua întrebare. Aveți suficient timp la dispoziție pentru a investi în guest posting?

Dacă da, puteți trece la pasul următor: găsirea website-urilor relevante care ar putea să vă publice articolul.

Pasul 2: Găsirea oportunităților de guest posting

Există o mulțime de tehnici testate în timp sau care nu pot fi folosite pentru a găsi website-uri. Unele metode vă vor ajuta să găsiți blog-uri care afirmă în mod deschis că acceptă guest posting.

Alții vă vor oferi imediat informații despre parametrii cheie ai website-ului cu care vreți să intrați în contact. Unele tehnici nu au niciunul dintre avantajele menționate mai sus, dar sunt încă eficiente. Pentru a găsi ceva care funcționează bine pentru dvs., să parcurgem cele mai populare metode.

Pur și simplu întrebați Google

În mod tradițional, bloggerii foloseau Google pentru a găsi website-uri care acceptă guest posting. Iată cum funcționează. Accesați Google și introduceți un cuvânt cheie care descrie cel mai bine nișa dvs.

Mai apoi, urmează o expresie pe care blog-urile o folosesc adesea pentru a afirma că acceptă guest posting. De exemplu: „scrieți pentru noi”, „guest posting” sau „trimiteți un articol”.

Puteți să vă jucați cu formularea folosind alte expresii care înseamnă că un website acceptă guest posting. Google e acum suficient de inteligent pentru a vă oferi ceea ce căutați, de prima dată.

Avantaje:

  • vă permite să găsiți rapid o mulțime de website-uri;

Dezavantaje:

  • nu este atât de convenabilă pe scară largă;
  • alte persoane din nișa dvs. vor ajunge la aceleași website-uri pe care le-ați găsit pe listele gata făcute.

Alăturați-vă comunităților de guest posting

Pe lângă faptul că au o pagină specială, multe platforme sunt membre ale diferitelor comunități dedicate Facebook. Astfel de comunități pot fi deschise sau private. În ultimul caz este posibil să aveți nevoie de o invitație din partea unui membru.

Aici, website-urile care acceptă articole postează anunțuri care invită bloggerii să coopereze. Bloggerii pot contribui la astfel de grupuri. Pot prezenta istoricul lor și/sau să specifice tipul de website pentru care ar dori să scrie.

Avantaje:

  • puteți găsi website-uri dornice să coopereze și care vor putea contacta imediat persoana potrivită;
  • multe website-uri vor împărtăși valorile cheie ale website-ului lor, odată ce începeți negocierea.

Dezavantaje:

  • majoritatea website-urilor pe care le puteți găsi prin astfel de comunități vor fi de o calitate destul de scăzută. Chiar și domeniile DT ridicate cu un profil de backlink impresionant obțin adesea un trafic organic redus;
  • unele website-uri vor oferi guest posting plătit, ceea ce contravine regulilor Google. Astfel de website-uri vă pot duce în ape tulburi. Același lucru este valabil și pentru parteneriatul cu alți membri ai comunității.

Urmați-vă concurenții

Un alt mod de a descoperi noi oportunități de guest posting e prin analizarea backlink-urilor concurenților. Rivalii de afaceri se angajează, cu siguranță, pe platforme. Dacă au reușit ca articolele lor să fie publicate, puteți face același lucru.

Spre deosebire de metodele anterioare, aceasta necesită un instrument care să colecteze backlink-urile.

Avantaje:

  • puteți găsi website-uri care acceptă guest posting, chiar dacă nu menționează în mod deschis acest lucru;
  • puteți vedea unele valori cheie ale website-ului;

Dezavantaje:

  • nu puteți fi 100% sigur că website-urile găsite acceptă guest posting. Nu știți în ce condiții au concurat rivalii dvs. pentru ca articolele lor să fie publicate. Sunt șanse să nu fie nici măcar un articol pentru guest posting.

Efectuați o căutare pe Twitter

Să trecem la metode mai puțin utilizate pentru a găsi parteneri de guest posting începând cu Twitter. Practic, puteți utiliza aceleași șiruri de căutare precum cuvânt cheie + guest posting.

Cu Twitter aveți șanse mai mari de a găsi platforme autoritare. Blog-uri spam ce nu se interesează de calitatea conținutului nu sunt în mod normal active pe social media.

Avantaje:

  • vă permite să găsiți website-uri de calitate superioară;
  • tehnica nu este atât de utilizată. Aveți șanse mai mari de a reuși.

Dezavantaje:

  • va trebui să puneți manual toate datele colectate într-o foaie de calcul. Dar, din moment ce vorbim despre zeci și nu sute de potențiali parteneri, sarcina este ușoară;
  • va trebui totuși să petreceți ceva timp evaluând calitatea website-urilor descoperite.

Alegeți liderii din industrie

Această metodă va funcționa numai pentru bloggerii experimentați. Dacă acesta este cazul dvs., gândiți-vă la jucătorii cheie din nișa dvs. sau domeniile conexe și încercați să vă asociați.

În mod ideal, ați dori să discutați cu cineva de la companie la un eveniment din industrie. Comunicarea live e întotdeauna o modalitate excelentă de a sparge gheața. Și o guest posting e o modalitate excelentă de a începe un parteneriat fructuos.

Avantaje:

  • nu trebuie să vă pese cu adevărat de verificarea încrederii în domeniu, a traficului și altor valori. Partea dificilă e că nu vor accepta orice guest posting. Trebuie să veniți cu idei cu adevărat excepționale.

Dezavanaje:

  • nu este o alegere potrivită pentru bloggerii începători și intermediari. Nu aveți încă un portofoliu impresionant? Nu vă deranjați să trimiteți prin e-mail primele website-uri, deoarece nu veți primi niciodată un răspuns.

Contactați partenerii și clienții existenți

Este posibil să nu fiți încă gata să jucați în aceeași ligă cu liderii din industrie. Dar dacă aveți câțiva parteneri/clienți/adepți care au website-uri legate de nișa? Aceștia ar fi cel mai bun pariu pe blog-ul dvs. De ce?

Pentru că ați construit deja relații cu acești oameni și s-ar putea să nu-i deranjeze o mică favoare. La urma urmei, atât timp cât veți obține o parte din conținutul de calitate, este o afacere câștigătoare.

Avantaje:

  • aveți șanse mult mai mari ca articolul să fie acceptat de cineva cunoscut.

Dezavantaje:

  • această metodă nu este la fel de ușoară pe cât ar putea părea la prima vedere. Majoritatea celor mai mari fani ai social media nu vor avea propriile website-uri. Unele persoane din cercurile dvs. vor avea website-uri dar vor fi total irelevante pentru industrie. Trebui să petreceți destul de mult timp găsind potențiali care se califică.

Pasul 3: curățarea listei personale pentru guest posting

În funcție de metodele pe care le-ați folosit, vă recomandăm să oferiți platformelor descoperite o verificare. Ce trebuie să faceți înainte de a continua să generați idei de conținut potențialilor parteneri? Asigurați-vă că website-urile din listă merită timpul pe care îl veți petrece pregătind un articol.

1. Relevanța conținutului

Am menționat acest lucru de multe ori, dar permiteți-ne să subliniem din nou punctul nostru de vedere. Un website pe care doriți să publicați ar trebui să fie în industria dvs. sau în strânsă legătură. Deci, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să aflați ce tip de subiecte acoperă.

Asigurați-vă că analizați temeinic și nu doar parcurgeți articolele publicate recent. Consultați și articolele publicate acum câteva luni. Dacă unele dintre articole sunt legate de nișa dvs., probabil că sunteți pe drumul cel bun.

Blog-ul acoperă subiecte ce nu au legătură directă cu nișa dvs.? Vedeți dacă puteți găsi un mod creativ de a conecta cele două puncte. Nu uitați că atunci când vă invit să fiți creativi, nu vorbesc despre generarea unor idei înverșunate.

Pe lângă relevanță, acordați atenție calității conținutului publicat. În mod ideal, ar trebui să fie de aceeași calitate cu cel pe care îl publicați pe propriul blog. La urma urmei, odată ce ați publicat, doriți să vă simțiți mândru că ați apărut în resursă.

2. Cuvinte cheie în comun

După ce găsiți blog-uri care acoperă subiecte legate de nișa dvs., puteți merge cu un pas mai departe. Verificați ce cuvinte cheie aveți în comun. Vă permite să vedeți imaginea de ansamblu și să înțelegeți dacă semantica generală e apropiată.

3. Profil de backlink

Pentru a vedea cât de multe poate aduce un link pe website trebuie să analizați profilul de backlink. Multe instrumente oferă valori măsurabile care arată cât de puternic este profilul de backlink.

Acordați o atenție suplimentară textului de ancorare.

O idee bună este să verificați dacă articolele recent publicate ale unui website obțin backlink-uri organice. Ar însemna că website-ul are cititori activi care apreciază informațiile pe care le oferă blog-ul.

Căutați un website cu un scor de încredere ridicat în domeniu. De exemplu o variantă care să câștige din ce în ce mai multe backlink-uri de calitate.

4. Trafic și cititori

În cele din urmă, verificați cât trafic primește un website și cât de activi sunt cititorii acestuia. Pentru a obține date despre trafic, puteți utiliza un instrument de cercetare.

Mai mult, puteți verifica ce cuvinte cheie generează trafic către website. De preferință, acestea ar trebui să fie cuvinte cheie legate de nișa dvs. În acest caz, cititorii website-ului vor fi mai interesați de subiectele viitoare din guest posting.

SimilarWeb face parte din grupul dvs. de instrumente SEO? O idee bună ar fi să verificați pe ce canale de trafic se bazează cel mai mult website-ul.

Majoritatea traficului este direct sau provine din reclame? Probabil că articolul nu va vedea mulți vizitatori. În cazul în care website-ul are o activtate intensă pe social media încercați o postare în plus față de articol.

Pe lângă analiza datelor despre trafic, trebuie să evaluați cât de activi sunt cititorii acestuia. Problema este că o mulțime de trafic nu este neapărat egal cu un cititor fidel.

Pentru a vedea cât de activ este publicul unui blog verificați câteva articole. Acordați atenție la vizualizări, comentarii și distribuiri sociale. Un blog nu are date de vizionare, butoane de distribuire și nici testimoniale activate?

În acest caz nu doriți cu adevărat să publicați articole pentru acel website.

Pasul 4: Idei de conținut pentru guest posting

Aveți un număr mare de website-uri selectate care acceptă oricare dintre ideile dvs. de guest posting? Va trebui să veniți cu idei de conținut pe care le veți include în pitch.

Recomandăm includerea a maximum 3 subiecte în oferta dvs. de e-mail. Oferiți-le potențialilor parteneri șansa de a alege ceva care se potrivește cel mai bine blog-ului lor.

Vă dați seama că vă lipsește expertiza necesară pentru a extinde subiecte deja tratate? Nu mai e nimic de spus în această privință? Puteți veni cu câteva idei proprii. Gândiți-vă la subiectele care sunt în prezent în tendințe în nișa dvs.

Vedeți dacă puteți acoperi același subiect dintr-o perspectivă diferită. Nu sunteți sigur ce subiecte sunt populare în prezent în rândul publicului? Puteți utiliza Google Trends pentru a găsi gratuit câteva subiecte populare.

O altă opțiune ar fi să detaliați subiectele pe care le-ați tratat mai devreme în propriul blog. Atâta timp cât privești problema dintr-un unghi diferit, e o abordare excelentă ce poate economisi timp. Nu va trebui să faceți cercetări ample.

Doriți un backlink care vine din guest posting pentru a ajuta ca o anumită pagină a website-ului dvs. să crească? Va trebui să scrieți un subiect pe aceeași temă. Asigurați-vă că partenerii dvs. nu vor fi deranjați dacă vă conectați la pagina dvs.

Pasul 5: Creați-vă e-mail-ul perfect pentru ofertă

Website-urile populare primesc zilnic zeci de oferte de guest posting. Trebuie să fiți cu adevărat creativi în e-mail pentru a fi observați.

Deci, ce ar trebui să scrieți? Începeți prin a vă prezenta. Menționați câteva articole pe blog-ul lor pe care le apreciați și pe care ați dori să le extindeți. Sau spuneți că aveți câteva subiecte proprii care credeți că vor fi interesante pentru publicul lor.

Oferiți până la trei subiecte, apoi împărtășiți link-uri către cele mai recente trei articole ale dvs. Astfel, noii dvs. parteneri vor vedea că sunteți un profesionist real pe care se pot baza.

Cele trei articole ar trebui să provină de pe niște website-uri cunoscute.

Este de preferat să faceți o ofertă personalizată fiecărui website. Însă vedeți câteva website-uri din listă ce sunt interesate de aceleași subiecte? Puteți utiliza aceleași idei de mai multe ori. Este, de fapt, o practică obișnuită în lumea guest posting.

Găsirea persoanei potrivite de contact

Pe lângă scrierea unui e-mail, există un alt câmp important de care va trebui să aveți grijă. Acesta e e-mail-ul destinatarului. E posibil să creați un text minunat și totuși să nu primiți răspuns dacă e-mail-ul ajunge în căsuța poștală greșită.

Pentru a defini cine din cadrul companiei e responsabil de blog, deschideți profilul LinkedIn al companiei. Parcurgeți lista angajaților. Conducătorii de conținut, managerii de conținut sau managerii de marketing vor fi persoanele potrivite.

Alternativ, puteți vedea cine contribuie în mod regulat la blog-ul companiei. Puteți utiliza instrumentele speciale de căutare a e-mail-ului pentru a obține informațiile lor de contact.

Pasul 6: Scrierea articolului pentru guest posting

Pentru a ajunge până în acest punct este nevoie de multă muncă. Atunci când vine momentul de a scrie de fapt articolul pe blog, mulți se simt tentați să compromită calitatea. Nu vă puteți permite așa ceva dacă doriți să profitați la maxim de fiecare articol.

Înainte de a începe să creați un conținut, studiați cu atenție liniile directoare, dacă vi se oferă așa ceva. Dacă nu respectați liniile directoare, este posibil să nu vi se accepte articolul. Nu au fost oferite linii directoare?

Treceți încă o dată prin câteva articole de pe blog-ul lor, acordând atenție detaliilor.

Asigurați-vă că vă conectați la alte articole de pe blog-ul pentru care scrieți. Vor aprecia, cu siguranță, gestul. Conectați-vă la propriul website atunci când este cazul. O altă practică bună e să vă conectați la alte articole pe care le-ați scris deja.

Aceste alte articole se leagă înapoi la website-ul dvs.? Conectarea va beneficia indirect de profilul de backlink al website-ului dvs. Unii bloggeri experimentați se leagă de website-urile partenerilor lor în guest posting. În acest fel, se pot aștepta să obțină în schimb o favoare similară, în viitor.

Când articolul dvs. este gata, asigurați-vă că îl corectați. Nu doriți ca unele greșeli prostești să strice impresia pe care ați construit-o. Odată ce simțiți că ați făcut tot posibilul, expediați textul și așteptați să fie publicat.

Pasul 7: acțiuni după publicarea articolului

Călătoria dvs. nu se termină atunci când articolul primește o adresă dedicată pe internet. Distribuiți postarea publicată pe rețelele de socializare pentru a o pune în fața propriului public.

Persoanele care conduc blog-ul vor aprecia și veți avea șanse mai mari să construiți un parteneriat pe termen lung. Apoi, asigurați-vă că veniți câteva zile mai târziu și răspundeți la comentarii.

Persoanele care lasă recenzii pot fi clienții dvs. potențiali. Utilizatorii care vor citi articolul mai târziu vor vedea cât de angajat și de util sunteți. Ajută cu adevărat la construirea unei imagini pozitive a mărcii și pentru reputația de brand.

Concluzie

Guest posting-ul este un proces care consumă destul de mult timp. Fiecare articol pe care reușiți să îl publicați necesită ore lungi de muncă grea.

Înainte de a începe întrebați-vă dacă aveți destule resurse la îndemână.

Dacă aveți timp și poftă, guest posting-ul merită, cu siguranță. La urma urmei vă ajută să creșteți gradul de conștientizare și credibilitate a mărcii. Puteți să vă consolidați profilul de backlink și să conduceți trafic către website-ul dvs.

Urmați cele mai bune practici testate în timp pe care le-am stabilit în acest articol. Feriți-vă de capcanele pe care le puteți întâlni și construiți o strategie eficientă.

Website-ul nostru utilizează cookie-uri pentru analiza traficului, pentru a vă aminti preferințele pe website-ul nostru și pentru îmbunătățirea experienței cu utilizatorul.
Accept
Privacy Policy