skip to Main Content

Black Hat

Black Hat, sau „SEO pălărie neagră”, care se referă la un set de practici SEO neetice, care au ca scop obținerea unor clasamente înalte în mod artificial, cu ajutorul motoarelor de căutare. Black Hat SEO, include tehnici precum aglomerarea de cuvinte cheie, cloaking sau utilizarea paginilor de intrare. Uneori, webmasterii folosesc în mod necorespunzător tehnici de Black Hat. De exemplu atunci când merg pe servicii de optimizare off-page, dar rezultatul final ar putea fi penalizarea și putem spune că în 80%, din cazuri se întâmplă acest lucru.

Sfatul nostru este să nu acceptați sau să folosiți acest gen de promovare forțată. Aduce numai probleme și foarte rău este că numele de domeniu ar putea dispărea din rezultatele organice ale motoarelor de căutare.

Bing

Bing este motorul de căutare creat de Microsoft și ca atare este unul dintre cele mai mari motoare de căutare. Algoritmul său este diferit de cel al lui Google, Yahoo și ale celorlalte motoare de căutare. Bing, a fost cunoscut anterior sub numele de „Live Search”, Windows Live Search și MSN Search. Bing are capacitatea de a salva și partaja istoricul căutărilor vizitatorilor prin e-mail.

MSN Search a fost schimbat în Bing în 2009, de către CEO-ul Microsoft Steve Ballmer. Microsoft a făcut numeroase scheme de marketing pentru a promova motorul de căutare Bing și cota de piață dobândită de Bing în primele câteva luni de la lansare. Au fost făcute diverse modificări în motorul de căutare Bing, cum ar fi listarea sugestiilor de căutare care a fost adaptată pentru a ajuta vizitatorii în căutările lor. Căutările se efectuează în timp real, bazându-se pe tehnologia semantică actualizată de la Powerset, pe care Microsoft a obținut-o în 2008.

Bing acum împărtășește și salvează istoricul căutărilor vizitatorilor prin e-mail, Facebook și Windows Live SkyDrive. Microsoft a anunțat o înțelegere viitoare cu Yahoo!, în care Bing ar fi la putere pentru Yahoo!. Această afacere va avea ca rezultat căutări mai inovatoare și o valoare mai bună pentru agențiile de publicitate online. Yahoo! va continua să primească 88% din veniturile obținute din toate vânzările de anunțuri de pe site-ul Yahoo! pentru următorii cinci ani. Yahoo va vinde și anunțuri pe site-urile Microsoft.

Baidu

Baidu este motorul de căutare din China. În multe privințe, este diferit de Google și dacă doriți să învățați cum să vă poziționați bine în rezultatele organice, ar trebui să adăugați website-ul și în Baidu. Numele „Baidu”, a fost inspirat de o poezie, scrisă cu mai mult de 800 de ani în urmă, în timpul dinastiei Song din China (960-1275 A.D.).

Baidu a fost fondat în anul 2000, de către Robin Li, creatorul tehnologiei de căutare vizionară „Hyperlink Analysis”, cu misiunea de a oferi cel mai bun și cel mai echitabil mod pentru ca oamenii să găsească ceea ce caută în mediul online.

Bad Neighbor

Bad neighbor, este un site cu conținut scăzut de calitate și/sau conținut ilegal, în general. Când vă conectați la un website de genul acesta, acest lucru afectează clasamentul Dvs., în rezultatele organice, într-un mod negativ. Când website-uri cu conținut scăzut de calitate sau conținut ilegal se leagă de website-ul Dvs., acest lucru nu joacă nici un rol în clasamentul website-ului, deoarece presupunerea este că nu poți controla ce link-uri se trimit către site-ul tău.

O altă greșeală majoră este necontrolarea companiei de hosting și cumpărarea pachetelor cu preț foarte mic. Aceste pachete sunt în general pe același IP, cu zeci de site-uri, care pot fi site-uri pentru adulți sau site-uri care fac SPAM. Acest lucru afectează un website de orice natură ar fi. Dacă majoritatea site-urilor web, de pe IP-ul respectiv sunt rele (site-urile pornografice sunt marcate automat ca SPAM), din păcate, vom avea cu siguranță probleme.

Backlink

Backlink-urile, denumite și link-uri de intrare, sunt link-uri de la alte website-uri către site-ul Dvs. În SEO, calitatea backlink-urilor, adică dacă backlink-ul provine dintr-un site cu autoritate mare, ceea ce reprezintă mai multă încredere pentru motoarele de căutare, este unul dintre factorii majori de clasificare. Backlink-urile ar trebui să conțină un text ancoră, pentru a avea valoare. În prezentarea „anchor text”, puteți găsi mai multe detalii.

Am creat pe blogul nostru un articol special în care prezentăm strategiile de link building.

You're currently offline