skip to Main Content
+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro Logare Utilizatori
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Informații SEO
Link-uri Utile Articole Optimizare

Informații SEO, educația continuă este esențială pentru succesul în SEO. Așa stau cei mai buni profesioniști în domeniul SEO și brandurile pe care le gestionează. SEO este o industrie și un peisaj în continuă schimbare.

Aceeași regulă care se aplică clasamentelor de căutare se aplică și celor care se ocupă de SEO. Dacă rămâi cu ce ai învățat cu un an în urmă, pierzi teren. Cum ar arăta strategia Dvs., SEO dacă aplicați strategiile din anii 2000? Actualmente, motoarele de căutare au devenit foarte inteligente?

Ca specialist în domeniul SEO, pentru a evita să rămâi în urmă, trebuie să te educi în permanență. Trebuie să ții pasul cu perioadele de schimbare și cu cele mai bune practici SEO.

Informații SEO, analiză 2019!

Iată că mai avem „la un colț” și anul curent 2019, va fi istorie! Pentru a înțelege cât de rapid se schimbă SEO și de ce este necesară educația continuă, nu trebuie să privim mai departe decât în 2019.

Doar în anul 2019, am văzut schimbări majore și apar tot timpul tendințe importante care au un impact drastic și de durată asupra serviciilor SEO. Anul acesta, din punctul nostru de vedere, cele mai noi subiecte în domeniul SEO, ar fi:

  • Evoluția modului în care Google măsoară E-A-T și semnificația sa în ceea ce privește clasamentele rezultatelor organice
  • Impulsul continuu al motorului de căutare Google, pentru a răspunde la întrebări în cadrul SERP și apariția de interogări cu rezultate zero

Ce înseamnă E-A-T?

E-A-T înseamnă „expertiză, autoritate și încredere”, trei factori pe care Google îi folosește pentru a măsura câtă încredere ar trebui să aibă într-un brand sau un website.

Google dorește să ofere clienților (utilizatorilor motoarelor de căutare), cea mai bună experiență posibilă, așa că nu dorește decât să promoveze site-urile web în care are încredere deplină.

Aceasta nu este toată lista cu tot ce s-a întâmplat în 2019, dar demonstrează cât de repede se pot mișca lucrurile în SEO. Să aruncăm o privire rapidă la fiecare dintre aceste evoluții.

Influența E-A-T asupra căutării și a înțelegerii noastre:

În primul rând, vreau să afirm explicit că E-A-T, nu este un factor de clasare în rezultatele organice. Totuși, acest lucru nu înseamnă că E-A-T, nu influențează clasamentul sau mai degrabă, înțelegerea și investiția noastră în E-A-T, ne influențează capacitatea de clasare.

Specialiștii în domeniul SEO, spun cam așa:

Ar trebui să lucrăm pentru a îmbunătăți expertiza, autoritatea și încrederea site-ului nostru. Aceste îmbunătățiri sunt corelate cu semnalele reale (calitatea conținutului și backlink-urile), pe care Google, încearcă să le măsoare cu algoritm.

În timp ce toate acestea pot părea oarecum ambigue, haideți să ne lămurim!

Câteva îndrumări pe care le puteți face pentru a îmbunătăți E-A-T

  • Îmbunătățirea reputației dvs. online prin intermediul site-urilor de recenzie ale terților
  • Minimizarea destinațiilor de plasare a anunțurilor pe site-ul dvs. pentru a evita diminuarea experienței utilizatorului
  • Să fii transparent în legătură cu cine este legat de brandul tău și cu cine se află în spatele brand-ului, în special autorii conținutului publicat
  • Citarea surselor credibile și câștigarea citărilor ca sursă credibilă

Încearcă Google să creeze un motor de căutare perfect?

Păi da, asta a fost intenția celor de la Google, încă de la lansare! Având în vedere tendințele recente pe care le-am văzut de la Google, se pare că acestea împing din ce în ce mai mult spre a avea un motor de răspuns și nu un motor de căutare. Aceasta este opinia mea și o susțin datorită testelor făcute în 2019.

Google dorește să răspundă la întrebările din platforma lor, mai degrabă decât să ofere link-uri către resurse externe. Ideea SERP-urilor cu rezultate zero este o perspectivă înspăimântătoare pentru profesioniștii SEO, care lucrează la crearea vizibilității de căutare și la obținerea traficului organic din rezultatele căutării pe Google.

Zero click-uri? Cum adică?

Pentru unele întrebări, această noțiune este deja o realitate. Mai mult, s-a înregistrat o creștere a întrebărilor care arată rezultate, dar rezultă în zero clicuri! În mod evident, nici acest lucru nu este ideal pentru un SEO, de succes.

Noi am efectuat cercetări cu privire la ratele de clic și modul în care Google încearcă să mențină utilizatorii pe platforma lui. Acest tip de „casting voice”, este un excelent exemplu de ce trebuie să înveți și să experimentezi în mod continuu SEO.

În primul rând trebuie să identifici tendințele pentru a înțelege încotro se îndreaptă industria și cum poți să mergi mai departe.

De exemplu, dacă vizați un cuvânt cheie, deoarece are un volum lunar mare de căutare, dar este legat de interogări cu zero clicuri, veți lupta pentru a câștiga trafic organic.

Volum de căutare mare…

Operarea bazată pe presupuneri depășite (volum de căutare mare = oportunitate mare), poate duce la o muncă ineficientă și inexactă. Acestea sunt doar câteva dintre modificările și actualizările pe care le-am văzut în 2019 și care demonstrează cât de rapid poate evolua „peisajul” SEO.

Dacă nu acorzi atenție și nu îți „nivelezi”, abilitățile SEO, vei rămâne în urmă. Studiul în acest domeniu de activitate este destul de complicat și nu se acceptă greșeli.

Rămâneți informat în domeniul SEO

Deci, cum rămâi informat și îți crești continuu baza de cunoștințe pentru SEO? Comunitățile SEO – în general este o alegere foarte bună în ceea ce privește colaborarea și schimbul de informații SEO.

Spun asta pentru că nimeni nu știe cu adevărat cum funcționează exact algoritmul de căutare Google. O comunitate SEO, se pare că încurajează o mentalitate „suntem împreună”, în spațiul SEO, în care oamenii își împărtășesc testele și constatările pentru a ajuta la înaintarea înțelegerii colective.

Unele dintre modurile în care puteți apela la o comunitate pentru a susține educația SEO, continuă includ:

  • Participarea la prezentări comerciale și evenimente din industrie, dacă există
  • Rămâneți activ pe rețelele de socializare și forum-uri
  • Citirea și vizionarea conținutului online, articole SEO, etc.

Fiecare dintre aceste canale oferă oportunități pentru a vă contesta presupunerile și pentru a vă îmbunătăți cunoștințele SEO.

Informații SEO, pe social media

Dacă ne referim la rețelele de socializare, puteți afla multe despre SEO, prin intermediul articolelor publicate de diverși.

Twitter, în mod special, are o comunitate SEO activă. Problema este că limitarea la 280 de caractere pe care le poți publica, s-ar putea să nu pară suficient spațiu pentru a avea discuții SEO aprofundate.

Modul în care este concepută platforma Twitter, în combinație cu o comunitate activă, creează un mediu minunat de învățare. Twitter este adesea locul în care sunt descoperite actualizări și modificări majore ale clasamentelor de căutare.

Profesioniștii în domeniul SEO

Profesioniștii în domeniul SEO, din întreaga industrie, pot împărtăși și compara schimbările pe care le observă în timp real. Acest lucru face posibilă identificarea tendințelor și tragerea de concluzii despre cum se schimbă rezultatele organice.

De fapt, Twitter oferă adesea o oportunitate de a vorbi direct angajaților Google. Unele conturi notabile pe care ar trebui să le urmăriți pe Twitter, ar fi:

  • John Mueller, Webmaster Trends Analyst la Google
  • Gary Illyes, analist tendințe pentru webmasteri
  • Danny Sullivan
  • Contul oficial Google pentru Webmasteri

Cheia este să găsiți un grup potrivit pentru nivelul și cunoștințele dvs. și desigur, doriți să găsiți un grup activ și să începeți să vă angajați în discuții.

De multe ori, cel mai bun mod de a afla mai multe despre un subiect sau teorie SEO, este încercând să-i explici altcuiva.

De asemenea, Quora este un loc excelent pentru a răspunde la întrebările SEO și pentru a demonstra și testa cunoștințele dvs. SEO. Există de asemenea, numeroși specialiști SEO, care trebuie să urmeze zilnic noutățile și perspectivele industriei respective.

Conținut SEO, ce scriem și cum scriem!

Așa cum am menționat anterior, industria SEO, este foarte bună în ceea ce privește împărtășirea cunoștințelor și ca atare, nu există niciodată un deficit de conținut SEO, proaspăt și de calitate.

Fie că este vorba de un videoclip, podcast sau o postare pe blog, există întotdeauna conținut informativ nou, disponibil online și poate fi folosit pentru strategii SEO.

Website-urile de știri din domeniul SEO

Website-urile de știri precum Search Engine Journal, oferă cele mai bune informații SEO, cu postări aprofundate și acționabile pe blog. Specialiștii de la Search Engine Journal, fac analize foarte bune și review-uri ale ultimelor evoluții în domeniul SEO.

Vă recomand să vă abonați la Newsletter-ul nostru, pentru a menține un impuls asupra industriei în ansamblu și pentru a fi „cu ochii” pe conținutul publicat, care poate oferi o soluție la provocarea actuală cu care vă confruntați.

Moz, de exemplu, este o altă resursă excelentă care curatează cel mai bun conținut SEO, de pe Internet, la fiecare două săptămâni.

Concepte SEO

De asemenea, explicarea conceptelor SEO, este adesea cea mai bună modalitate de a afla mai multe. Indicat ar fi să scrieți propriul dvs. conținut SEO. Acesta este un mod eficient de a-ți crește baza de cunoștințe.

Personal, am aflat o mare parte din ceea ce știu despre SEO, din efectuarea cercetărilor necesare asociate articolului respectiv. Procesul de scriere a unui ghid aprofundat pe un subiect nou, necesită o înțelegere profundă a acestui subiect. Așa că dacă doriți să învățați ceva nou, încercați să scrieți un articol despre acel concept.

Desigur, dacă nu sunteți scriitor de profesie sau sunteți în căutarea unor perspective exterioare, există multe bloguri SEO excelente, în care veți găsi articole bune.

Eu de exemplu am fost profesor de informatică, nu specialist în publicarea de articole online.

Testează tot ceea ce înveți cu experimente SEO

Într-adevăr, cea mai bună modalitate de a vă extinde cunoștințele și de a contesta ipotezele SEO, este realizând munca propriu-zisă și neapărat experimentând.

Cu siguranță că nimeni, în afara inginerilor Google, nu cunoaște toate complexitățile algoritmului motorului de căutare, așa că chiar și cele mai acceptate teorii SEO sunt încă doar teorii.

Ar trebui să urmăriți întotdeauna rezultatele eforturilor dvs., în SEO, pentru a vă asigura că lucrați pentru atingerea obiectivelor impuse.

Puteți folosi și aceste oportunități pentru experiențe de învățare pentru că, nimeni nu sa născut învățat!

Experiența în domeniul SEO

În anii mei de experiență în domeniul SEO, am auzit de tot felul de „experți”, în acest domeniu. Important este să te documentezi și să respecți cerințele Google, pentru că deocamdată, ne bazăm pe rezultatele organice ale acestui motor de căutare.

Dacă de exemplu discutăm despre factori SEO și îmbunătățirea traficului organic, ar trebui să facem teste la scară mică, în cadrul propriei campanii și apoi putem măsura eficacitatea.

Ați auzit de exemplu despre o nouă practică de optimizare SEO on-page (partea tehnică a website-ului). Implementați acești factori pe un subset de pagini și urmăriți rezultatele.

Cel mai bun mod de a învăța este prin examinare. Există atât de mulți factori atenuanți în SEO – diferite modele de afaceri, diferite nișe, diferite site-uri, etc. Drept pentru care ar trebuie să luați oricum cele mai bune practici SEO și testarea pe website-ul dvs. este necesară.

Cheia cu testarea și experimentarea SEO este să vă mențineți testul la o dimensiune mică a eșantionului. Apoi să aplicați la o scară mai mare, pe măsură ce vedeți rezultate pozitive.

Prin învățarea continuă (și testarea a ceea ce înveți), vă veți asigura că respectați întotdeauna cele mai bune practici SEO. Trebuie să implementați modificări care îmbunătățesc performanțele website-ului Dvs.

Deși nu există niciun „articol magic” despre SEO, care să vă garanteze succesul, printr-o educație continuă puteți învăța. Este important să știți ceea ce are cel mai mare impact pe website-ul dvs. Puteți învăța să depășiți orice provocări sau obstacol. De asemenea, doriți să vă întreceți concurența și rezultatele se vor simți ca magice!

SEO

Consultant SEO, Tănase Dorel - specializat în servicii SEO și Web Design. Activ în domeniul SEO și Web Design, din anul 2004. Articolele publicate pe website-ul nostru sunt scrise pentru orice nivel SEO. Ele se concentrează pe strategii pe care oricine le poate aplica și care nu vor aduce nici o interdicție din partea motoarelor de căutare.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You're currently offline