+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Marketing De Conținut, 9 Moduri Simple în Care Poți Crește Calitativ
Link-uri Utile Articole Optimizare

Marketing de conținut. 9 moduri simple în care poți crește calitativ conținutul, această forță motrice a fiecărei campanii de marketing câștigătoare.

Aveți cea mai strălucită strategie susținută de cea mai avansată tehnologie de marketing. Acest aspect nu va duce la atingerea obiectivelor în cazul în care nu se realizează o optimizare SEO.

Cei în domeniu nu reușesc să diferențieze conținutul creat de dragul de a completa o pagină și conținutul adecvat. Acest conceput duce la creșterea ratelor de conversie.

O provocare centrală este aceea de calitate a conținutului. O situație inerent subiectivă și, prin urmare, notoriu dificil de măsurat.

Cum putem spune, cu orice grad de certitudine, care cuvinte sunt cele mai convingătoare? Ce impact vor avea asupra publicului țintă?

În absența unor instrumente de măsurare precise, oamenii ar putea fi tentați să recurgă la presupuneri.

Tot conținutul, atât timp cât este relativ bine scris și pe subiect, este suficient.

Din păcate, această neclaritate duce la decizii de comercializare a conținutului mai puțin decât optime. Astfel, sunt  înăbușite ratele de conversie.

Pentru a vă ajuta să navigați în lumea marketingului de conținut, iată nouă sfaturi utile:

1. Cunoaște-ți audiența, primul pas într-un marketing de conținut

Cunoașterea publicului dvs. este o condiție necesară pentru fiecare campanie de marketing de conținut.

Această lege imuabilă de marketing a fost înrădăcinată în mintea multora de atâta vreme, încât este luată de la sine.

Alții nu reușesc să aprecieze că diferite segmente de public țintă răspund diferit la conținut.

Să presupunem că vindeți instrumente profesionale de coacere. Publicul țintă este format din două segmente principale: pasionații de panificație și brutarii profesioniști.

Ați putea fi tentat să scrieți același articol, oferind beneficiile instrumentelor dvs. de coacere pentru ambele segmente.

Dar atunci nu veți scrie conținut optimizat pentru conversii.

  • Brutarul amator va dori probabil să afle mai multe despre cât de fiabile și ușor de utilizat sunt produsele.
  • Brutarul profesionist ar putea fi mai interesat de caracteristicile tehnice. Acestea vorbesc despre cât de avansate sau versatile sunt produsele dvs. în comparație cu concurența.

Zona de expertiză este un alt criteriu bun pentru segmentarea conținutului.

  • Să presupunem că vindeți software către spitale. Poate doriți să creați conținut care să pună accent pe caracteristicile financiare ale produsului.
  • Când vizați profesioniști de marketing și servicii pentru clienți, vă puteți concentra pe componenta CRM a software-ului.

Ambele segmente de public sunt interesate de același produs. Cu toate acestea, conținutul trebuie adaptat la nevoile, interesele sau obiectivele unice ale fiecărui grup.

2. Urmați tendințele din online și offline pentru marketing de conținut

Metoda de a face conținutul cât mai vizibil este de a fi văzut de cât mai mulți oameni. Orice mare tendință populară este utilă, atât timp cât e relevantă.

Multe companii își sporesc prezența pe rețelele de socializare comentând evenimentele actuale, în special pe Twitter.

Puteți să o duceți și mai departe și să integrați tendința într-un articol sau postare.

Profitați de orice ocazie pentru a face marca dvs. parte a conversației. Asigurați-vă că evitați abordarea oricăror subiecte controversate sau mesaje care ar putea să apară.

Majoritatea consumatorilor consideră că singurul obiectiv al companiilor este să câștige bani. Astfel, adoptarea unui ton de predică ar putea părea ridicol.

Articole recomandate:

 

 

3. Concentrarea pe titluri, un punct important în marketing-ul de conținut

Titlul este cel mai important element al conținutului atunci când vine vorba de a atrage atenția cititorilor.

Titlul ar trebui să fie atrăgător și intrigant. Acesta trebui să reflecte cu exactitate tema centrală a articolului. Astfel, sunt optimizate ratele de click.

Nu este de mirare că mulți scriitori petrec mult timp aruncând versiuni diferite de titluri.

4. Nu vă concentrați tot timpul asupra vânzării

Nimic nu te scoate dintr-o citire intensivă ca un pitch de vânzări sau link-uri promoționale excesive.

Când utilizatorii vin pe website-ul dvs., doresc valoare, nu anunțuri.

Nu este nimic în neregulă cu menționarea produselor sau serviciilor dvs. Important este să fie relevante pentru subiect. Chiar și persoanele publice independene inserează legături de afiliere în postările lor.

Țineți cont de faptul că utilizatorii ar putea găsi link-uri de afiliere în afara ofertei.

5. Oferiți informații reale pentru un marketing de conținut eficient

Probabil că ați găsit articole care au fost scrise doar pentru a ocupa spațiul ecranului și a accesa cuvintele cheie.

În mod clar, acesta nu este genul de conținut pe care doriți să îl asociați cu marca dvs.

Toate textele de pe website-ul dvs. sau de pe social media ar trebui să aibă un scop util.

Evitați informațiile inutile și orice conținut care nu îmbunătățește înțelegerea publicului pentru acest subiect.

Căutați echilibrul corect între informație și concizie. Nu veți pierde traficul cu un conținut care nu adaugă plus valoare subiectului central.

6. Includerea de date, necesară într-un marketing de conținut

Există ceva legat de numere care îi fac pe oameni să dea click.

De exemplu, spunem că „86% dintre oameni caută locația unei afaceri pe Google Maps”.

Nu ar avea același impact dacă înlocuiți procentul cu un cuvânt precum „majoritatea”. Acest lucru se datorează faptului că datele funcționează pe mai multe niveluri.

  • Perspectiva cuantificabilă face în mod automat argumentul dvs. mai credibil. De fapt, articolele cu cifre în titlurile lor au cu 175% mai multe șanse să fie distribuite.
  • Datele pot ajuta la prezicerea tendințelor viitoare. De exemplu, un subiect a crescut brusc în popularitate la un moment dat și apoi s-a plafonat. Probabil, tendința nu mai este sustenabilă pe termen lung.
  • Datele pot ajuta audiența să înțeleagă tendințele actuale și viitoare în domeniile lor de interes. Se poate evalua câți colegi vor adopta noi tehnologii sau servicii.
  • Datele furnizează dovezi sociale. Astfel, audiența este conștientă de ceea ce fac ceilalți oameni. Implicit, vor fi mai susceptibili de a se urmări.

7. Reutilizează conținut vechi

Nu este nimic în neregulă cu reciclarea unei idei bune. Cu atât mai mult dacă ai generat conținut de-a lungul anilor.

Puteți aduce, cu ușurință, suflu nou în conținut prin articole, podcast-uri și seminarii online.

De exemplu:

  • Seminarii online vechi pot fi reeditate în tutorialele video.
  • Postările și articolele vechi de pe blog pot deveni newsletter-uri.
  • Prezentările pot fi transformate în infografice.
  • Orice jurnal sau fragment interesant poate fi postat pe rețelele de socializare.

Ideea este să nu te gândești la conținutul tău cel mai captivant ca la o singură afacere.

Privește-o ca pe o oportunitate de restructurare și redirecționare a acestuia pe medii noi. Astfel, poți ajunge la un public mai larg și mai divers.

8. Fiți atenți la structură, importantă pentru marketing de conținut

Nimic nu descurajează un cititor ca un text nesfârșit. Poate fi vorba despre un e-mail de 100 de cuvinte sau de un articol de 1.000 de cuvinte.

Spațiile dintre fraze sunt obligatorii, în orice situație.

Paragrafele mai lungi (până la 15 rânduri) sunt în regulă în articole sau postări pe blog.

Pentru e-mailuri, 5 rânduri ar trebui să fie limita. Fiecare alineat ar trebui să aibă propriul său subiect și să treacă perfect la următorul alineat.

Punctele de prezentare, imaginile, tabelele, graficele și infografiile. Acestea sunt modalități excelente de a fragmenta un articol sau o postare mai lungă. Nu numai asta, dar ajută cititorul să digere mai bine informațiile pe care tocmai le-a citit. Astfel, acestea sunt prezentate într-o formă vizuală.

Cititorul va păstra informații despre produsul dvs. dacă ideile sunt afișate și într-un grafic, nu doar în text.

9. Folosiți imagini de optimizare a conversiei

Pentru un marketing de conținut eficient sunt necesare imagini. Este un clișeu, dar adevărat: o imagine merită cu adevărat o mie de cuvinte. Imaginea care se lipește pe retină este esențială, indiferent de conținutul promovat.

Conținutul cu imagini relevante obține cu 94% mai multe vizualizări. Deci, câtă atenție acordați calității și tipului imaginii incluse?

Adevărul este că mulți dintre noi ne grăbim pur și simplu să încărcăm prima fotografie de pe stoc. Cu greu se adoptă o tactică de optimizare a conversiei.

Făceți-vă un obicei din a acorda mai multă atenție imaginilor selectate.

Poate fi vorba de o postare autonomă, o miniatură pentru un videoclip sau un banner. Fiecare imagine pe care o publicați ar trebui să îndeplinească aceste criterii:

Fișiere de înaltă calitate

Asigurați-vă că vă salvați fișierele .jpeg de cea mai înaltă calitate posibilă. Astfel, evitați apariția unor „artefacte”.

Și mai bine, utilizați formatul .png ori de câte ori este posibil. În acest fel evitați pierderea în calitate.

Fotografii bine realizate

Există un motiv pentru care oamenii angajează fotografi profesioniști sau plătesc pentru fotografii.

Obținerea unei iluminări corecte și a unei compoziții nu este ușoară. Însă, poate face diferența. Fotografiile profesioniste sunt mai atrăgătoare.

Fără fotografii de pe stoc prea des utilizate

Am văzut cu toții imagini tipice de angajați zâmbitori adunați în jurul unui laptop sau privind o diagramă pe internet.

Sunt consumate excesiv și sunt demodate. O imagine bună, bine plasată, ar trebui să iasă în evidență. Alege imagini autentice care completează subiectul tău.

Compoziție adecvată pentru conținut

Anumite imagini funcționează bine numai pentru utilizări specifice. De exemplu, alegerea unei fotografii a grupului dvs. pentru o miniatură video este o idee proastă.

Imaginea afișată va fi prea mică pentru a discerne fețele.

Însă, aceeași imagine ar funcționa într-o postare pe blog despre oportunitățile de carieră ale firmei tale.