+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Newsletter, Cum Puteți Activa Acest Serviciu Esențial în Beneficiul Afacerii
Link-uri Utile Articole Optimizare
Cuprins articol ascunde

Newsletter, cum puteți activa acest serviciu esențial în beneficiul afacerii. Doriți să creați un newsletter pentru website-ul sau blog-ul dvs.?

Un newsletter vă ajută să rămâneți în legătură cu utilizatorii dvs.

De asemenea, vă ajută să-i readuceți pe website-ul dvs. și să-i transformați în clienți.

Provocarea este că multor începători le este greu să pornescă un newsletter prin e-mail.

În principal pentru că simt că ar fi prea tehnic sau consumator de timp.

Așa a fost cazul acum 10 ani. La ora actuală, crearea unui newsletter este atât de ușoară încât chiar și o persoană neexperimentată o poate face!

Ce este un e-mail newsletter?

Un newsletter prin e-mail este o formă de comunicare online. Vă permite să trimiteți știri, sfaturi, actualizări despre produsul sau afacerea dvs.

Pentru a primi aceste actualizări, oamenii trebuie să se alăture listei dvs. de e-mail. Acești utilizatori sunt denumiți abonați, clienți sau contacte.

Organizațiile și persoanele fizice folosesc newsletter-ul în mai multe moduri.

De exemplu, afacerile îl folosesc pentru a trimite utilizatorilor informații despre produse.

Website-urile și blog-urile îl folosesc pentru a trimite actualizări de conținut.

De ce să realizați un newsletter?

Știați că mai mult de 75% dintre persoanele care vizitează website-ul dvs. astăzi nu îl vor mai găsi niciodată?

Nu este vina dvs., doar că internetul este atât de mare și există mult conținut acolo.

Pornirea unui newsletter vă va permite să convertiți acei vizitatori ai website-ului în abonați.

Odată ce s-au alăturat newsletter-ului dvs. veți putea rămâne în legătură și să îi readuceți pe website.

Fără un newsletter pierdeți potențiali abonați și clienți, în fiecare zi.

Este posibil să vă gândiți: „Ce se întâmplă dacă rugăm utilizatorii să ne urmeze pe rețelele de socializare?

Nu ar fi aceasta o modalitate de a intra în contact cu acești utilizatori?”

O va face și, cu siguranță, ar trebui să realizați o legătură pe rețelele de socializare. Cu toate acestea, nu dețineți acele platforme.

Giganții de social media, cum ar fi Facebook și Twitter, limitează publicul dvs.

E posibil ca majoritatea utilizatorilor dvs. să nu verifice fluxurile sociale la fel de des.

Pe de altă parte, oamenii tind să verifice căsuța de e-mail de mai multe ori pe zi.

Majoritatea utilizatorilor apelează la un dispozitiv mobil cu notificări activate pentru e-mail-uri.

Cine ar trebui să înceapă un newsletter?

Mulți se întreabă dacă ar trebui un newsletter pentru afacerea, blog-ul sau organizația lor. Răspunsul nostru este întotdeauna „Da”.

Chiar dacă sunteți abia la început, ar trebui să vă realizați newsletter-ul chiar din prima zi.

Fiecare zi ce trece fără să faceți acest lucru înseamnă bani, abonați și potențiali clienți pierduți.

E-mail marketing-ul e o situație câștigătoare, indiferent de industrie sau de traficul website-ului.

1. E-mail marketing pentru afacerile mici

Website-urile de afaceri, indiferent de industria sau mărimea lor, pot beneficia întotdeauna de un newsletter.

E cel mai eficient mod de a păstra legătura cu clienții existenți, vizitatorii website-ului și potențialii clienți.

2. Newsletter pentru website-urile de comerț electronic

Conform unui studiu, 44% din destinatari au efectuat cel puțin o achiziție din cauza unui e-mail promoțional.

Dacă rulați un magazin online, atunci marketing-ul prin e-mail este cel mai eficient instrument.

De multă vreme, giganții de magazine online folosesc eficient e-mail-ul. Își convertesc vizitatorii ocazionali în cumpărători.

3. Newsletter pentru organizații non-profit

Organizațiile non-profit trebuie să se adreseze susținătorilor lor pentru donații sau sprijin. Alte mijloace, ca rețelele de socializare, telefonul și corespondența costă mult mai mulți bani.

Crearea unui newsletter le permite să rămână în contact cu publicul larg, susținătorii și donatorii.

Utilizatorii sunt mai susceptibili să deschidă e-mail-uri de la o organizație non-profit pe care o susțin.

De fapt, 49% din mileniali preferă să primească actualizări de la organizațiile pe care le sprijină, prin e-mail.

4. Newsletter pentru blog-uri și website-uri de știri

Doriți să porniți un blog sau să creați un website de știri bazat pe conținut?

În acest caz, marketing-ul prin e-mail e cel mai bun mod de a vă construi publicul.

Cei mai populari influenceri și bloggeri își construiesc activ listele de e-mail.

Iată de ce:

  • trebuie să trimiteți actualizări utilizatorilor care altfel nu s-ar mai întoarce niciodată pe website-ul dvs.;
  • construiți un public constant de cititori fideli, fără să vă bazați pe platforme terțe;
  • nu controlați motoarele de căutare sau rețelele de socializare. Clasamentele de căutare pot scădea și profilul de socializare poate fi suspendat fără niciun motiv. Pe de altă parte, dețineți lista de e-mail-uri, având o libertate deplină pentru a o utiliza.

5. Newsletter pentru educație

Instituțiile de învățământ au nevoie de sprijin din partea unei comunități angajate.

Fie că este vorba de strângere de fonduri, admitere, evenimente sau alte activități. E-mail-ul este cel mai ieftin și mai direct mod de a ajunge la școli și colegii.

Acestea sunt doar câteva exemple despre modul în care newsletter-ul poate fi benefic.

Atât pentru companii, cât și pentru persoane fizice sau organizații non-profit.

Există multe alte exemple. Majoritatea marketerilor consideră că marketing-ul prin e-mail este crucial pentru a avea succes în servicii SEO.

Acestea fiind spuse, să aruncăm o privire la modul în care puteți porni cu ușurință un newsletter.

Aflați cum vă puteți dezvolta propria afacere și propriul brand.

Pasul 1. Pornirea unui newsletter prin e-mail

Care este cel mai important lucru pentru a începe un newsletter?

Ne referim, desigur, la găsirea unui furnizor de servicii de marketing prin e-mail.

Sunt companii care vă permit să colectați adrese de e-mail și să trimiteți e-mail-uri în masă.

Există literalmente sute de servicii de marketing prin e-mail. Inclusiv Constant Contact, SendinBlue, AWeber, Drip, ConvertKit și multe altele.

De exemplu, Constant Contact oferă o platformă de marketing prietenoasă pentru începători.

Instrumente simple de drag and drop vă ajută să începeți rapid.

Au instrumente avansate de creștere a listelor de e-mail-uri, automatizare de marketing sau șabloane.

În primul rând, trebuie să accesați website-ul Constant Contact și să faceți click pe butonul de înregistrare. Dispuneți de 60 de zile gratuite.

După ce faceți click, acesta vă va duce la pagina de înscriere. Trebuie să furnizați informațiile necesare pentru a vă crea contul.

După finalizarea înregistrării, veți fi redirecționat la ghidul de utilizare.

Faceți click pe „Skip this step”, deoarece vă vom arăta cum să configurați, mai târziu.

Veți ajunge la panoul de administrare al Constant Contact. Aici veți gestiona listele dvs. de e-mail, abonații și veți trimite newsletter-ul.

Contul de încercare gratuită Constant Contact vă permite să trimiteți până la 100 de e-mail-uri.

Va trebui să cumpărați planul plătit pentru a accesa toate funcțiile.

Pasul 2. Crearea unei liste de e-mail-uri

O listă de e-mail-uri este practic o listă de contacte ale abonaților.

Gândiți-vă la ea ca la o carte de contacte ce conține adrese de e-mail ale tuturor utilizatorilor care se înscriu.

Pentru a menține contactele organizate trebuie să creați o listă de e-mail-uri. Pur și simplu faceți click pe „Contacts” din meniul superior.

Mai apoi, faceți click pe „Email List” din bara laterală.

Această pagină va afișa toate listele de e-mail-uri. În mod implicit, Constant Contact creează o listă de e-mail pentru dvs. etichetată „General Interest”.

Trebuie să faceți click pe „Enter a new list” pentru a crea o nouă listă de e-mail-uri.

Vi se va cere să introduceți un nume pentru lista dvs. Puteți introduce orice vă ajută să identificați cu ușurință lista.

Apoi, faceți click pe „Add list” și Constant Contact va crea lista pentru dvs.

Pentru a începe să utilizați această listă de e-mail aveți nevoie de cel puțin un contact adăugat în ea.

Puteți adăuga manual un contact la lista dvs. accesând pagina „Contacts” și dând click pe butonul „Add contacts”.

Aceasta vă va arăta un meniu care vă va întreba cum doriți să adăugați contacte.

Pentru a continua, trebuie să selectați „Type in one contact”.

Pe ecranul următor trebuie să introduceți informații de contact. Puteți adăuga una dintre adresele dvs. de e-mail aici.

Acest lucru vă va permite să vă testați campaniile de e-mail.

După introducerea informațiilor de contact, faceți click pe butonul de salvare pentru a o adăuga. Lista dvs. de e-mail este gata de utilizare.

Acum că ați creat o listă de e-mail-uri, este timpul să configurați câteva setări de bază.

Pasul 3. Configurarea setărilor listei de e-mail

Primul lucru pe care doriți să îl configurați e un e-mail de bun venit.

Acesta e mesajul de e-mail trimis utilizatorilor dvs. atunci când se alătură newsletter-ului dvs.

În primul rând, trebuie să faceți click pe „Campaigns” din meniul superior. Mai apoi, faceți click pe butonul „Create”.

Aceasta va genera o fereastră în care vi se va solicita să selectați un tip de campanie de e-mail.

Faceți click pe Email Automation pentru a continua.

După aceea, trebuie să alegeți tipul de automatizare prin e-mail. Faceți click pe opțiunea „Welcome email” pentru a continua.

Mai apoi, vi se va solicita să selectați un model pentru e-mail-ul dvs.

Constructorul va arăta în mod automat șabloane pe care le puteți utiliza ca punct de plecare.

Pur și simplu faceți click pe un model pentru a-l selecta și deschide în constructorul de e-mail-uri drag and drop.

De aici veți proiecta modelul dvs. de e-mail de bun venit.

Puteți începe oferind campaniei dvs. un titlu adecvat. Vă va ajuta să identificați campania atunci când va trebui să o editați sau să o schimbați, în viitor.

Editarea modelului de newsletter

Faceți click pe „Untitled…” din colțul din stânga sus pentru a edita.

Introduceți acum un nume pentru campania dvs. De exemplu, e-mail de bun venit, înregistrare nouă pentru utilizator, introducere etc.

După aceea, puteți începe să editați modelul de e-mail. E un editor drag-and-drop, așa că puteți trage pur și simplu elemente din coloana din stânga și să le setați.

Puteți să indicați și să faceți click oriunde pe e-mail pentru a edita.

Puteți înlocui logo-ul cu unul propriu. Puteți adăuga propria imagine pentru antet pentru a vă potrivi branding-ul.

Puteți apela la personalizarea subiectului e-mail-ului și textului mesajului pentru a se potrivi nevoilor dvs.

După ce sunteți mulțumit de web design, faceți click pe „Save” pentru a vă stoca e-mail-ul. Mai apoi, faceți click pe butonul „Continue”.

Constructorul de e-mail vă va cere acum să selectați o listă de e-mail-uri.

Continuați și selectați lista creată în pasul anterior. După aceea, completați formularul de adresă fizică.

Datorită legilor anti-spam, trebuie să includeți informații despre adresa fizică în fiecare e-mail.

În sfârșit, faceți click pe butonul „Activate” din colțul din dreapta sus al ecranului. Astfel, salvați și activați adresa de e-mail de bun venit.

Ați configurat cu succes o campanie „E-mail de bun venit”. De acum înainte, toți utilizatorii ce se alătură newsletter-ului dvs. vor primi acest e-mail.

Sfaturi despre scrierea unui e-mail eficient de bun venit

E-mail-urile de bun venit au o rată medie de deschidere de 50%. Este mai mare decât oricare alt newsletter de e-mail pe care îl trimiteți.

Va fi primul lucru pe care noii abonați îl vor vedea. Aceasta e oportunitatea dvs. de a impresiona.

Astfel, vor așteapta cu nerăbdare următorul newsletter prin e-mail.

  • transmiteți mulțumiri și anunțați utilizatorii că îi apreciați că împărtășesc informațiile de contact cu dvs.;
  • în continuare, puteți să vă prezentați afacerea și ceea ce faceți;
  • spuneți-le utilizatorilor dvs. cât de des le veți trimite e-mail-uri. Îi puteți informa și la ce fel de conținut și oferte ar trebui să se aștepte;
  • ați promis utilizatorilor un stimulent pentru a se alătura listei dvs. de e-mail? Includeți aceste informații în e-mail-ul dvs. de bun venit;
  • pentru a introduce utilizatorii în marca dvs. le puteți trimite cel mai util conținut de pe website.

Pasul 4. Configurarea formularelor de înscriere la newsletter

V-ați înscris pe o platformă de marketing prin e-mail și ați configurat lista de e-mail-uri. Este timpul să începeți promovarea.

Care e cel mai simplu mod de a obține mai mulți abonați? Adăugați formulare de înscriere la newsletter pe website.

De obicei, serviciul dvs. de marketing prin e-mail ar avea formulare de înscriere gata făcute. Cu toate acestea, formulare de înscriere nu arată bine.

Uneori nu se încadrează în zona în care doriți să le plasați.

Cum puteți să adăugați cu ușurință formulare de înscriere la newsletter pe website-ul dvs. WordPress?

Vă vom arăta două metode și puteți alege una sau pe ambele.

1. Adăugați formularul de înscriere la newsletter folosind WPForms Lite (gratuit)

WPForms este cel mai bun plugin WordPress drag and drop de pe piață.

Are o versiune gratuită care include suport integrat pentru a vă conecta cu contul dvs. de Constant Contact.

Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să instalați și să activați plugin-ul WPForms Lite.

După activare, trebuie să accesați pagina WPForms > Setting și faceți click pe „Integrations”.

Veți vedea integrarea Constant Contact listată acolo. Trebuie să faceți click pentru a o extinde. Apoi, faceți click pe butonul „Add Account”.

Aceasta vă va arăta informațiile necesare pentru a conecta contul dvs. Constant Contact la WPForms. Faceți click pe „Click here to register with Constant Contact”.

Aceasta va genera un pop-up care vă va duce pe website-ul Constant Contact.

Faceți click pe „Allow” pentru a oferi acces WPForms la contul dvs. de Constant Contact.

În continuare, veți vedea un cod de autorizare pe care trebuie să îl copiați.

Reveniți la pagina cu setări WPForms și introduceți codul de autorizare pe care l-ați copiat mai devreme.

Trebuie să furnizați un nume pentru această integrare. În cele din urmă, faceți click pe „Connect to Constant Contact”.

WPForms se va conecta acum la contul dvs. Constant Contact. Veți vedea o etichetă „Connected”.

Sunteți gata să creați formularul de înscriere la newsletter utilizând WPForms

Întoarceți-vă la WPForms > Add new page pentru a lansa interfața constructorului WPForms.

Furnizați un titlu pentru formularul dvs., apoi faceți click pe șablonul „Newsletter signup form”.

Se va încărca un formular de înscriere cu câmpurile necesare deja adăugate.

Puteți puncta și face click pentru a edita câmpurile formularului.

Puteți modifica etichetele și adăuga mai multe câmpuri din coloana din stânga, dacă este nevoie.

Mai apoi, trebuie să faceți click pe „Marketing” pentru a-l integra cu Constant Contact.

Faceți click pe Constant Contact și apoi faceți click pe Add Connection.

Vi se va solicita să furnizați un titlu pentru această conexiune. Puteți introduce orice aici, apoi faceți click pe butonul „OK”.

În continuare, veți vedea setările pentru această conexiune.

Va detecta automat contul dvs. de Constant Contact și îl va afișa în câmpul Select Account.

Selectarea listei de e-mail-uri

Faceți click pe ea pentru a selecta lista de e-mail pe care ați creat-o mai devreme.

După aceea, va trebui să mapați câmpurile de formular WPForms către câmpurile Constant Contact.

Odată terminat, puteți face click pe butonul „Save” din partea de sus pentru a salva formularul de înscriere.

Cu WPForms puteți adăuga formularul de înscriere la newsletter oriunde pe website.

Doriți să adăugați formularul în bara laterală a website-ului dvs.? Accesați pagina Appearance > Widgets și adăugați widget WPForms într-o bară laterală.

Furnizați un titlu pentru widget și apoi selectați formularul de înscriere pe care l-ați creat anterior.

Nu uitați să faceți click pe butonul „Save” pentru a vă stoca setările.

Acum puteți vizita website-ul pentru a vedea formularul de înscriere la newsletter în acțiune.

Puteți adăuga formular de înscriere și la articolele sau paginile dvs. de blog.

Pur și simplu editați articolul și adăugați WPForms în zona de conținut.

După adăugare, selectați formularul de înscriere la newsletter pe care l-ați creat anterior.

WordPress îl va încărca în articolul dvs. Acum puteți salva sau publica articolul și puteți vizita website-ul pentru a-l vedea în acțiune.

2. Adăugați formularul de înscriere la newsletter folosind OptinMonster (Pro)

Pentru această metodă vom folosi OptinMonster. Cel mai bun instrument pe piață pentru a obține mai mulți abonați de e-mail, rapid!

Include zeci de formulare de înregistrare cu convertire ridicată.

De exemplu, ferestrele de tip lightbox, cu tehnologie de intenție de ieșire, optins în doi pași sau formulare glisante.

Acest lucru vă oferă instrumentele puternice de care aveți nevoie pentru a vă dezvolta rapid lista de e-mail-uri.

În primul rând, va trebui să vă înscrieți într-un cont OptinMonster. E un serviciu premium, iar planurile lor pornesc de la 9 dolari pe lună.

După ce v-ați înscris în OptinMonster, veți ajunge pe panoul de administrare al contului.

Să realizăm prima campanie OptinMonster. Faceți click pe „Create Campaign” pentru a începe.

Selectarea unui model de optin

În continuare, vi se va cere să selectați un tip de optin. De dragul acestui ghid, vom crea un formular de înscriere popup lightbox.

Mai jos, trebuie să alegeți un model pentru campania dvs.

După aceea, vi se va solicita să furnizați un titlu pentru campania dvs. și să introduceți adresa website-ului.

Aceasta va lansa interfața constructorului OptinMonster.

E un constructor puternic de campanii de drag and drop unde vă puteți proiecta formularele.

Puteți puncta și face click pentru a edita orice articol de pe ecran.

Puteți adăuga, de asemenea, blocuri noi pentru a adăuga diferite elemente la optin.

După ce sunteți mulțumit de design, este timpul să conectați campania OptinMonster la contul Constant Contact.

Comutați în fila „Integrations” din meniul de sus și apoi faceți click pe „Add new integration”.

În continuare, trebuie să selectați Constant Contact ca „furnizor de servicii de e-mail”. Apoi, faceți click pe „Register with Constant Contact”.

Acest lucru va genera o fereastră în care trebuie să faceți click pe „Allow”.

Comutați înapoi la OptinMonster și furnizați un nume pentru această conexiune. Mai apoi, faceți click pe „Connect to Constant Contact”.

OptinMonster va prelua acum datele contului dvs. Constant Contact. Trebuie să selectați lista de e-mail pe care ați creat-o pentru newsletter-ul dvs.

Regulile de afișare pentru o campanie de newsletter

În mod implicit, OptinMonster va afișa pop-up-ul oricărui utilizator după 5 secunde.

Va apărea doar pe prima lor vizualizare de pagină și nu va deranja utilizatorii din nou în timpul aceleiași sesiuni.

În continuare, trebuie să treceți la fila „Publish” și să schimbați starea campaniei în „Live”.

După aceea, nu uitați să faceți click pe „Save” pentru a stoca toate setările campaniei.

Campania OptinMonster este acum gata, să o adăugăm pe website-ul dvs.

În primul rând, va trebui să instalați și să activați plugin-ul OptinMonster gratuit pe website-ul dvs.

Acest plugin funcționează ca un conector între website-ul WordPress și OptinMonster.

După activare, trebuie să faceți click pe elementul de meniu OptinMonster. Acesta se află în bara laterală de administrare WordPress.

Pe ecranul următor, faceți click pe „Connect Your Account” pentru a continua.

Mai apoi, vi se va cere să introduceți cheia API OptinMonster. Puteți găsi aceste informații în contul dvs. de pe website-ul OptinMonster.

După introducerea API, faceți click pe „Connect to OptinMonster”. Plugin-ul va conecta acum website-ul dvs. la OptinMonster.

În continuare, trebuie să comutați la fila „Campaigns”. Aici vor apărea toate campaniile dvs. OptinMonster.

Dacă nu vedeți nicio campanie aici, faceți click pe „Refresh campaigns”.

Acum trebuie să faceți click pe „Go Live” sub campania pe care tocmai ați creat-o.

După aceea, puteți vizita website-ul dvs. într-o nouă filă a browser-ului pentru a vizualiza fereastra de înscriere.

Pasul 5. Trimiterea primului newsletter prin e-mail

Ați adăugat formulare de înscriere la newsletter pe website-ul dvs. Veți începe treptat să primiți abonați.

După primirea e-mail-ului de bun venit, acești noi abonați vor aștepta să vadă ce le trimiteți în continuare.

Constant Contact vine cu un constructor de e-mail incredibil de ușor de utilizat, cu multe modele frumoase.

Crearea campaniilor dvs. și trimiterea de e-mail-uri informative este destul de ușoară.

Pur și simplu conectați-vă la contul dvs. și faceți click pe meniul „Campaigns” din partea de sus.

Pagina de campanii prezintă toate campaniile dvs. de e-mail curente, anterioare și automate.

Faceți click pe „Create” pentru a începe un nou e-mail. Vi se va solicita să selectați un tip de campanie.

Faceți click pentru a selecta tipul de campanie prin „Email” și continuați.

Mai apoi, trebuie să alegeți un model de e-mail pentru newsletter.

Constant Contact vine cu mai multe modele gata pregătite pentru diferite industrii, campanii și tipuri de e-mail.

Toate aceste modele sunt complet personalizabile. Puteți adăuga propriul logo sau imagini pentru a le personaliza.

După ce editați și salvați un model îl veți putea utiliza pentru viitoarele campanii.

Începeți cu un model simplu de newsletter pe care să îl personalizați cu propriul logo.

Pur și simplu faceți click pe un șablon pentru a-l selecta pentru newsletter-ul dvs. de e-mail.

Constant Contact va încărca apoi constructorul de e-mail cu șablonul selectat.

Acesta este același constructor de e-mail pe care l-ați folosit pentru a crea un e-mail de bun venit.

Puteți adăuga logo-ul mărcii dvs., indicați și faceți click pentru a adăuga text, link și imagini.

Adăugarea articolelor de pe blog la newsletter-ul prin e-mail

Puteți, de asemenea, să adunați și să adăugați articolele de pe blog la newsletter.

Faceți click pe „More” din coloana din stânga, apoi trageți și plasați „Read More” pe adresa dvs. de e-mail.

În continuare, trebuie să faceți click pe „Read More” pentru a-l edita.

Acest lucru va genera o fereastră în care trebuie să introduceți link-ul articolului pe care doriți să îl adăugați.

Faceți click pe previzualizare pentru a obține o imagine și descrierea articolului.

Mai apoi, faceți click pe „Insert”. Repetați procesul pentru a adăuga mai multe articole de pe blog, dacă este nevoie.

După ce sunteți mulțumit de design-ul și conținutul e-mail-ului dvs., faceți click pe „Continue”.

Pe ecranul următor, mai întâi, trebuie să selectați adresa de e-mail pe care doriți să o trimiteți. După aceea, consultați alte setări de e-mail din pagină.

Trebuie să selectați dacă doriți să trimiteți acest e-mail imediat sau să îl programați pentru mai târziu.

Recomandăm să trimiteți e-mail-urile într-un program fix.

Acest lucru ajută utilizatorii să anticipeze sosirea e-mail-ului și să stabilească așteptările.

Faceți click pe „Schedule” din colțul din dreapta sus al ecranului pentru a vă salva e-mail-ul.

Ați creat cu succes primul dvs. e-mail de newsletter și ați programat când să îl trimiteți.

Pasul 6. Sfaturi pentru a obține mai mulți abonați prin e-mail

În 2018, numărul utilizatorilor de e-mail la nivel global a fost de 3.8 miliarde.

În alt studiu, 48% din participanți au spus că ar dori să primească actualizări prin e-mail de la mărcile preferate.

Asta înseamnă că utilizatorii preferă să primească e-mail-uri de la companiile lor preferate.

Acum, singura întrebare care rămâne este cum îi determinați să se aboneze la newsletter-ul dvs.?

Din fericire, e-mail marketing-ul nu mai este o necunoscută.

Cei care experimentează în mod regulat împărtășesc și găsesc noi modalități de a-și dezvolta listele de e-mail-uri.

1. Folosiți mai multe formulare de înscriere

Mulți începători adaugă doar un formular de înscriere la newsletter pe website-ul lor și uită de acesta.

Adăugați mai multe formulare de înscriere utilizând o varietate de destinații de plasare.

Aveți grijă să nu distrugeți experiența utilizatorului cu mesaje agresive de înregistrare.

Experimentați cu diferite forme și destinații de plasare pentru a afla care vă oferă cele mai bune rezultate.

2. Utilizați diverse abordări pentru a „captura” mai mulți abonați

Puteți apela la diverse oferte speciale, utilizate ca stimulent pentru alăturarea la newsletter.

Aceste oferte speciale ar putea fi o descărcare exclusivă, un ebook, o resursă utilă, un cupon de reducere etc.

Funcționează extrem de bine. Oferă utilizatorilor o satisfacție instantanee și valoare pentru efectuarea unei acțiuni.

3. Oferiți upgrade-uri de conținut

Similar cu variantele prezentate anterior, actualizările de conținut sunt și ele utile.

Oferă utilizatorilor o porție suplimentară de conținut sau un bonus. O pot descărca doar după ce s-au înscris la newsletter-ul dvs.

Puteți adăuga cu ușurință actualizări de conținut la cel existent.

O listă de verificare, un PDF al articolului, un studiu de caz, un raport de cercetare și multe altele.

4. Folosiți rețelele de socializare pentru a vă crește lista de e-mail-uri

Website-ul dvs. nu este singurul loc în care puteți să vă promovați newsletter-ul și să găsiți abonați noi.

Platformele de social media pot fi un alt loc pentru a converti adepții în abonați de e-mail.

Pasul 7. Cum să câștigați bani din newsletter

Una din afirmațiile populare în rândul marketerilor digitali este că „banii sunt în listă”.

Pe măsură ce numărul dvs. de abonați crește, ați dori să explorați oportunitățile de monetizare prin e-mail.

Următoarele sunt doar câteva dintre cele mai ușoare metode de a câștiga bani din newsletter-ul dvs.

1. Vindeți-vă produsele

În primul rând, în mod evident, ați dori să utilizați lista dvs. de e-mail pentru a vinde propriile produse.

Puteți utiliza lista de e-mail pentru a trimite oferte SEO speciale sau reduceri, exclusiv abonaților.

De asemenea, îi puteți readuce pe website-ul dvs. adăugând apeluri la acțiune.

Puteți oferi conținut doar pentru membri, demonstrații și probe gratuite.

Oferiți o valoare de trei ori mai mare decât valoarea dvs. de vânzare.

Mulți marketeri cred că asemenea e-mail-uri funcționează mai bine decât cele care sunt un ton de vânzare simplu.

2. Comercializarea de produse și servicii prin metoda Upsell

Upselling este o tehnică de vânzare specifică. Prin aceasta, puteți convinge clienții să cumpere ceva suplimentar.

Pe măsură ce lista de e-mail-uri crește, puteți trimite oferte personalizate către clienți.

Apelați la serviciile de mesagerie extrem de direcționate și la ofertele personalizate. E-mail-urile upsell tind să funcționeze mai bine.

Acest lucru poate determina multe companii să trimită mai multe astfel de e-mail-uri.

E-mail-urile dvs. ar trebui să ofere valoare mai întâi, altfel vor deveni curând enervante.

3. Marketing afiliat

Afilierea este asemeni unui program de recomandare.

Un vânzător online vă plătește un comision când utilizatorii își achiziționează produsul folosind link-ul dvs.

Puteți găsi produse și servicii care ar putea să intereseze utilizatorii. Adăugați link-uri de afiliere sau comentarii în e-mail-urile dvs. din newsletter.

4. Publicitatea sau închirierea listei de e-mail-uri pentru newsletter

Dacă lista de e-mail-uri crește rapid, atunci puteți câștiga bani prin închirierea acesteia.

Vedeți, o mulțime de oameni nu își dau seama de potențialul de marketing prin e-mail.

Nu își dau seama că ar putea beneficia enorm de o listă de e-mail-uri.

Pasul 8. Protejați-vă lista de e-mail pentru newsletter de spam-uri

În 2012, 90% din toate e-mail-urile erau spam. Acest număr a fost redus la 58% până la sfârșitul anului 2018.

Motivul principal al acestui declin a fost îmbunătățirea tehnologiilor de detectare și prevenire a spam-ului.

Aceasta este o veste excelentă pentru toți utilizatorii și toate afacerile. Cu toate acestea, tehnologiile de detectare a spam-ului, bazate pe AI, sunt destul de sensibile.

Deseori, pot marca greșit mesajele de e-mail ca fiind spam, deși nu sunt.

Motivele cele mai frecvente pentru care e-mail-urile din newsletter ajung spam:

1. Nu ați utilizat dubla opțiune

Toate serviciile de marketing prin e-mail necesită acordul utilizatorilor pentru a le trimite e-mail-uri.

Acest lucru este făcut de către utilizator care își verifică adresa de e-mail, după înregistrare.

Cu toate acestea, vă permit, de asemenea, să adăugați manual adrese de e-mail.

Dacă utilizați greșit caracteristica și adăugați adrese de e-mail din surse aleatorii, mesajele dvs. vor ajunge spam.

2. Adresa de e-mail a expeditorului a fost utilizată pentru spam

Adresa de e-mail a expeditorului a fost utilizată pentru a trimite spam sau malware?

Campaniile dvs. de e-mail cu aceeași adresă de expediere vor ajunge în spam.

Acesta este motivul pentru care trebuie să obțineți o adresă de e-mail de afaceri.

Astfel, vă asigurați o livrabilitate ridicată pentru e-mail-urile dvs. din newsletter.

3. Subiecte înșelătoare

Subiectele de e-mail înșelătoare sunt enervante. Există mulți utilizatori ce raportează astfel de e-mail-uri.

Algoritmii de spam pot acum identifica multe astfel de linii și le pot marca în consecință.

Exemple comune de subiecte înșelătoare:

  • Urgență: actualizați-vă informațiile;
  • Vă mulțumim pentru comanda dvs.;
  • Ați câștigat un premiu.

4. E-mail-ul trebuie să conțină informații exacte

Legile anti-spam în multe țări impun expeditorului să furnizeze o adresă precisă. O adresă fizică și un link de dezabonare în mesajul de e-mail.

Dacă unul dintre acestea lipsesc din e-mail-ul dvs. pentru newsletter, cel mai probabil va ajunge în spam.

Urmați regulile și îndrumările furnizate de software-ul dvs. de marketing prin e-mail.