+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Penalizare, De Ce Continuă Website-ul Tău Să Fie Sancționat De Google

Penalizare, de ce continuă website-ul tău să fie sancționat de Google. Este o întrebare pe care o auzim, din păcate, mult prea des. Motivele pentru care apare acea penalizare de la Google sunt numeroase și adesea complet arbitrare.

În aceste condiții este firesc să ne întrebăm de ce serviciul sau website-ul dvs. au fost „disciplinate” de gigantul tehnologic. Există modalități de a atenua acest lucru și chiar de a vă restabili serviciile dar de prea multe ori represiunea este mai dificilă decât se așteaptă majoritatea oamenilor.

Acest articol de blog vă va arăta ce trebuie să știți atunci când vine vorba despre penalizare în Google. De asemenea, vom descoperi împreună și ce puteți face pentru a preveni ca acestea să se întâmple și website-ului dvs.

Penalizare: puteți fi interzis pe Google?

Da, puteți. Și chiar destul de usor! Deoarece Google e controlorul tuturor conturilor și serviciilor, e singurul arbitru care decide dacă interzice sau nu un cont. „Putem suspenda sau opri furnizarea Serviciilor noastre în cazul în care nu respectați termenii sau politicile noastre sau dacă investigăm suspiciunea de abatere”.

Fraza de mai sus oferă în mod efectiv Google libertatea de a se comporta oricum dorește. Concepte precum „conduită necorespunzătoare” sunt în întregime prerogativa lor. Acest lucru înseamnă că este recomandat să vă comportați bine, sau Google vă poate lua contul!

Motorul de căutare Google nu este un Wild West fără legi. Există, cu siguranță, reguli (așa cum sunt definite de Google), astfel încât practicile de moderare vă pot și vă vor afecta propriul website, dacă este cazul.

Care sunt regulile ce vă pot scăpa de penalizare?

  1. evitați folosirea de cuvinte cheie irelevante. Dacă website-ul dvs. este despre pizza, de ce să redactați despre „oferte de software pentru computer?”;
  2. nu livrați viruși. Sfatul acesta pare suficient de simplu: nu trebuie să aveți viruși pe website-ul dvs. sau orice alt cod rău intenționat;
  3. nu cumpărați trafic în masă. Dacă faceți acest lucru, semnalizați website-ul dvs. și ridicați problemele către Google, deoarece „înșeală” sistemul și vă face să numărați vizualizările false. Google folosește un software robust de urmărire pentru a găsi persoane care utilizează servicii de black hat SEO. Aici putem include și achizițiile de trafic în masă. Dacă doriți mai mult trafic organic pe website-ul dvs., încercați o campanie de advertoriale SEO!
  4. nu utilizați solicitări automate. Dacă Google detectează că utilizați un sistem automat pentru a efectua solicitări, cu siguranță vă vor înscrie pe lista neagră;
  5. nu folosiți conținut copiat. Aceasta înseamnă că nu ar trebui să copiați/lipiți conținutul de pe web pe propriul website sau să utilizați un proces automat care face ceva similar. Lui Google nu-i place atunci când conținutul de pe alte website-uri este furat;
  6. nu utilizați website-uri „prietenoase pentru crawler” care nu sunt adaptate la o experiență reală a utilizatorului, ci doar pentru a se clasa cât mai sus pe lista de verificare a algoritmului. Google poate vedea prin aceste încercări o „umflare” a rangului dvs. și va acționa în consecință, printr-o penalizare;
  7. nu ascundeți conținutul pentru adulți. Dacă website-ul dvs. are un conținut pentru adulți de orice fel, acesta trebuie să fie respins în mod explicit în momentul în care încărcați pagina. A fi în avans și a dezvălui tot ceea ce face website-ul dvs. este cel mai important lucru pe care îl puteți face. Mai ales dacă afacerea dvs. principală implică un conținut pentru adulți.

Penalizare: ce tipuri de sancțiuni există?

Google poate adopta o varietate de politici atunci când vine vorba despre disciplinarea conturilor. În cea mai mare parte, acestea se împart în două categorii, fiind algoritmi și penalizări manuale. Practicile SEO adecvate necesită timp, așa că tratarea oricăreia dintre aceste penalități poate avea un efect dramatic asupra rezultatului dvs. general.

1. Penalizare manuală

Aceste penalizări sunt acordate de la un angajat oficial Google însărcinat cu această meserie. Acesta își petrece timpul căutând website-uri ce încalcă liniile directoare stabilite în Termeni și condiții. Au o pagină lungă de orientare de căutare care ar trebui consultată de fiecare dată când cineva este îngrijorat de reguli.

Motivele interzicerii de la Google sunt de obicei foarte simple, iar acești angajați vă vor anunța.

2. Sancțiuni algoritmice

Aceste penalități sunt automatizate și se declanșează atunci când website-ul dvs. este găsit de unul dintre numeroșii algoritmi care rulează pe platformele Google la un moment dat. Un astfel de exemplu este algoritmul Panda care caută conținut duplicat pe web pentru a fi marcat.

Aceste penalități sunt dificil de depășit, deoarece v-au fost date printr-un proces automat. Aceasta înseamnă că este posibil să aveți probleme dacă credeți că v-au fost acordate din greșeală și vă doriți o restabilire a situației anterioare.

De ce website-ul meu este penalizat în continuare?

Uneori este dificil să înțelegi pe deplin de ce website-ul tău primește o penalizare din partea Google. În aceste condiții, remedierea lucrurilor devine extrem de dificilă. Poate doriți să verificați chiar de două sau de trei ori website-ul dvs. pentru a vă asigura că nu găzduiți nimic din ceea ce Google nu apreciază.

Putem include aici conținut nedivulgat pentru adulți, programe malware sau conținut furat. De aici, dacă credeți că ar trebui să fiți și mai clari, fără penalități, merită să contactați direct Google și să încercați tot posibilul să vorbiți cu un reprezentant.

Discuția cu o persoană „în carne și oase” este adesea cheia pentru a clarifica neînțelegerile și a respecta orice sugestii făcute.

Cum să evitați o eventuală penalizare de la Google

Cel mai important lucru de luat în considerare atunci când vă gândiți cum să vă păstrați contul activ e să citiți pur și simplu rubrica de „Termeni și Condiții”. Tot aici putem include și orice alte reguli cu care ați putea interacționa.

Google face o treabă destul de bună pentru a păstra regulile sale vizibile și accesibile, asigurându-vă că vă puteți face diligența. Urmând instrucțiunile acestora, puteți fi siguri că nu veți fi supuși unor acțiuni negative în contul dvs.

Dacă încercați să jucați rapid și liber cu regulile, este posibil să vă confruntați cu repercusiuni pe care nu le doriți.

De asemenea, vă puteți asigura că faceți exact opusul problemelor publicate anterior. Cu alte cuvinte, asigurați-vă că website-ul dvs. are conținut original și unic. Asigurați-vă că vizitatorii website-ului dvs. îl înțeleg și marcați clar orice conținut pentru adulți pe care îl găzduiți.

Nu utilizați niciun software automat care parcurge website-urile Google. Nu faceți nimic ilegal sau dăunător și nu găzduiți malware. Deci, dacă încă vă întrebați „de ce website-ul meu este penalizat de Google”, ar trebui să vă uitați mai întâi la aceste reguli de bază.

Dacă le urmați „la virgulă”, contul dvs. nu ar trebui să vadă niciodată o penalizare. Sunteți în căutarea unor servicii SEO pentru afacerea dvs? Aveți nevoie de acțiuni menite să îmbunătățească zona de web design? Tot ce trebuie să faceți este de a intra în contact cu această agenție de optimizare SEO.

This Post Has 0 Comments

Faci un comentariu sau dai un răspuns?