+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Publicitate PPC, Cum Poate Fi Folosită De Către O Afacere Locală
Articole Optimizare
1. AMP (Accelerated Mobile Page)
2. Optimizarea unui Blog
3. Despre SEO, în 2019
4. Serviciile SEO și Afacerile din mediul Online
5. Social Media Marketing și SEO

O afacere locală are la dispoziție mai multe metode de promovare în mediul online.

Aceasta își poate face publicitate PPC pentru unele campanii speciale, organizate cu ocazia anumitor evenimente.

Dacă dețineți o afacere locală, este probabil ca unul dintre obiectivele dvs. principale să fie să răspândiți produsele sau serviciile oferite la cât mai mulți clienți potențiali.

Dar acesta poate fi un obiectiv dificil de realizat. De multe ori, afacerile locale nu au bugete mari pentru marketing.

Publicitatea prin plata per click, sau PPC, este una dintre cele mai bune metode de a face reclamă afacerii dvs. locale.

Vă puteți crește vânzările și, implicit bugetul alocat pentru promovare.

Ce înțelegem prin publicitate PPC?

Cea mai comună formă de publicitate PPC sunt reclamele care apar în rezultatele motoarelor de căutare pe baza cuvintelor cheie pe care le caută un utilizator.

Dacă utilizați în mod regulat Google sau un alt motor de căutare, probabil că sunteți deja familiarizați cu ele.

Partea cea mai bună despre publicitate PPC este că puteți să controlați cât cheltuiți pentru orice campanie publicitară.

Acest aspect este deosebit de important pentru proprietarii întreprinderilor locale.

Ori de câte ori creați o campanie PPC, stabiliți în avans cât sunteți dispus să plătiți pentru fiecare click pe website-ul dvs.

Apoi, anunțul va fi afișat dacă aveți una dintre cele mai mari oferte.

Un click de accesare a website-ului nu înseamnă neapărat o conversie.

Chiar și după ce apare anunțul dvs., trebuie să plătiți doar atunci când un utilizator face click pe anunțul respectiv.

Deci, dacă clienții potențiali văd anunțul, dar nu fac click pe acesta, nu va trebui să plătiți.

Singurul moment în care veți plăti este când anunțul direcționează utilizatori pe website-ul dvs.

Înseamnă că nu veți pierde banii pentru persoane care nu sunt interesate de produsele sau serviciile pe care le oferiți.

Acest lucru face ca PPC să fie o oportunitate pentru orice buget.

Deci, puteți face publicitate PPC chiar dacă dețineți o afacere locală mai mică și sunteți limitat în bugetul pentru promovare web.

Cum putem face publicitate PPC pentru o afacere locală?

Afacerile locale au avantajul de a-și putea viza clienții cei mai valoroși în funcție de locație.

Prin publicitate PPC se pot atrage clienții care sunt cei mai predispuși pentru a se converti.

Pentru orice afacere locală, prin conversii se urmărește creșterea vânzărilor.

De exemplu, întreprinderile mari care livrează produse la nivel mondial concurează direct cu multe alte companii mari care oferă produse similare.

Pentru aceste companii, este foarte scump să faci reclamă pentru cuvintele cheie ale industriei lor.

Concurența mare din domeniu duce și la costuri foarte mari pentru un click (se licitează sume mai mari).

Afacerile locale, pe de altă parte, au avantajul de a se concentra pe un public mai mic.

Și, dacă nu există mai multe alte afaceri locale care oferă aceleași servicii comunității dvs., este mult mai puțin competitiv să ajungeți la clienți noi.

De ce este important să facem publicitate PPC pentru afacerile locale?

Când vă gândiți la afacerile locale, una dintre cele mai relevante caracteristici este unicitatea pe care o puteți aduce.

Este fără îndoială, unul dintre cele mai mari atuuri ale afacerii. Poate deveni chiar un avantaj competitiv pentru nișa dvs.

Publicitatea PPC afișează anunțurile dvs. chiar în rezultatele căutărilor clienților.

În acest fel, puteți ajunge cu ușurință la persoanele care caută activ serviciile și produsele pe care le oferiți.

În calitate de proprietar de afaceri local, aveți un avantaj în clasament.

Puteți comercializa la un grup mai mic de oameni, ceea ce înseamnă că nu cheltuiți atâția bani pentru reclame.

De exemplu, cu anunțurile Google, puteți ajunge la un grup de persoane mai mic, vizat, din locația dvs. specifică.

Acest lucru asigură, de asemenea, că nu cheltuiți bani pentru publicitate pentru persoanele care nu locuiesc în apropierea afacerii dvs.

Începeți campania hotărând ce platforme doriți să lansați anunțurile PPC.

Există numeroase platforme din care puteți alege și toate pot da rezultate excelente pentru afacerea dvs. locală.

Google Ads vă permite să plasați reclame în rezultatele căutării Google. Amplasarea acestora se bazează pe „Clasarea anunțurilor”.

Poziționarea este produsul înmulțirii punctajului de calitate al website-ului dvs. (SEO) cu suma licitată pentru anumite cuvinte cheie.

Anunțul dvs. text va fi plasat în ordinea rezultată în urma calculului menționat mai sus.

Ar trebui să luați în considerare toți factorii care alcătuiesc scorul dvs. de calitate și să luați în considerare suma licitată.

Factorii de luat în considerare cu scorul de calitate includ relevanța cuvântului cheie, cât de relevant este textul dvs. în anunț și calitatea paginii de destinație.

Aceștia sunt cei mai importanți factori când doriți să faceți publicitate PPC.

De asemenea, puteți crea anunțuri specifice produsului prin AdWords, astfel încât acestea să apară în Google Shopping.

Când utilizatorii fac click pe un produs, aceștia sunt direcționați direct către website-ul dvs. de unde pot achiziționa produsul din anunț.

Social media ads

Anunțurile pe rețelele de socializare reprezintă o modalitate excelentă de a vă orienta publicul pe baza informațiilor extrem de specifice precum interesele și cariera.

Având în vedere că platforme precum Facebook și Instagram au o audiență combinată de miliarde, aveți șansa de a ajunge la mulți clienți potențiali.

În același timp, când faceți publicitate pe social media, nu uitați că promovați o afacere locală.

Anunțurile pe rețelele de socializare sunt, de asemenea, foarte bune pentru afacerea dvs. dacă lucrați cu un buget limitat.

Practic nu puteți depăși bugetul alocat. După stabilirea bugetului platforma vă va asigura că veți cheltui doar o anumită parte din sumă în fiecare zi.

Pot fi setate diferite opțiuni. De exemplu, puteți stabili încă de la început un plafon pentru cheltuielile generale ale campaniei dvs.

În acest fel, puteți gestiona bugetul mult mai ușor și veți avea rapoarte detaliate despre rezultatele obținute.

Care sunt următorii pași?

După ce ați ales pe ce platforme doriți să faceți publicitate, este timpul să vă asigurați că aveți un conținut demn de conversii.

Prin publicitate PPC clienții ajung pe pagina finală unde trebuie să facă achiziția.

Aici trebuie să găsească un apel la acțiune convingător, altfel va fi un click plătit și pierdut.

Clienții ajung pe o pagină web unde găsesc o ofertă, dar conținutul acesteia trebuie să convertească.

Pentru a converti clienții, paginile dvs. trebuie să aibă informații actualizate, informații exacte despre afacerea dvs. și un timp de încărcare rapid.

Aceștia sunt doar câțiva factori care vor determina dacă website-ul dvs. solicită vizitatorilor să se convertească.

Dacă ați bifat aceste aspecte, nu rămâne decât să derulați campania PPC.

Monitorizați în permanență campania, pentru a face ajustările potrivite dacă este cazul. Există variabile care pot influența derularea acesteia.