+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Securitate Online, Zone Care Pot Avea Un Impact Asupra Eforturilor SEO
Link-uri Utile Articole Optimizare

Securitate OnlineSecuritate online, zone care pot avea un impact asupra eforturilor SEO, într-o perioadă în care oamenii se pricep la folosirea internetului.

Exploatarea umanității din lumea online a urmat o evoluție naturală. Atunci când apare o nouă problemă, soluțiile sunt testate până când se găsește cea corectă.

Este un lucru cunoscut, oamenii merg mai departe spre un loc mai bun decât unde erau înainte.

Unele persoane ar putea crede că pot spune întotdeauna dacă sunt în siguranță online. Obține un firewall, nu da informații personale website-urilor ciudate, utilizează parole unice. Toate au fost spuse înainte.

Dar hackerii sunt acolo. Ei încearcă să dăuneze website-urilor și oamenilor. Sunt mult mai înțelepți decât se așteptă utilizatorul online.

Abilitatea lor este de așa natură încât nimeni nu ar ști că informațiile lor personale sunt în pericol. Trece o perioadă de timp până când se află faptele.

Zona de securitate online este ceva ce trebuie luat în serios. Acest lucru nu se referă doar la prudență, în general. Măsurile de securitate online sau lipsa lor vă afectează în mod direct zona de optimizare SEO.

Ați optimizat SEO-ul tehnic al unui website și căutați acum să treceți la zona de securitate. În acest domeniu, se realizează relativ ușor.

Să ne uităm la câteva moduri în care securitatea website-ului dvs. ar putea afecta SEO.

1. HTTPS este un semnal de clasare, în securitatea online

Orice comerciant digital știe că un website trebuie să câștige clasamentul său pentru îmbunătățirea traficului organic.

Este ușor să cazi în capcana de a afla ce „vrea” Google să vadă pe un website de înaltă calitate. Într-o anumită măsură, nu este nimic rău în asta.

Dar obiectivul tău final SEO, nu este să îi faci pe plac lui Google. Nu chiar. Scopul este de a mulțumi utilizatorii, de a le oferi ceea ce vor și au nevoie.

Acest lucru înseamnă întotdeauna să prezinți utilizatorilor un conținut relevant, autoritar. Înseamnă, de asemenea, furnizarea de rezultate care sunt aproape garantate de o interacțiune în siguranță. Acest aspect se reduce la:

  • Un website nesecurizat este un risc de securitate online pentru utilizatori. Astfel, s-ar putea crea probleme în zona SEO.
  • Securizați datele de pe website-ul dvs. și arătați utilizatorilor că ați făcut acest lucru. Va trebui să treceți la distincția de domeniu HTTPS. Acest lucru necesită achiziționarea unui certificat SSL.
  • Multe website-uri de top folosesc HTTPS acum. Riscați să arătați demodat și să nu cunoașteți acest lucru. Acesta este un motiv pentru care Google a făcut din HTTPS un factor de clasare.
  • Investiți în toate celelalte aspecte din SEO. Nu există niciun motiv pentru care nu ar trebui să faceți acest lucru.
  • Trecerea la HTTPS s-ar putea să nu vă crească imediat website-ul în rezultatele organice. Cu toate acestea, există mult mai multe motive pentru a face schimbarea.

2. Ferește-te să ajungi pe o listă neagră de securitate online

A avea un website cu o securitate online slabă nu înseamnă că aveți intenții rele. Cu toate acestea, lipsa de protecție a website-ului îți crește riscul unui atac din partea unui hacker. Ferește-te să ajungi pe o listă neagră de securitate online

Dvs. și echipa depuneți efort și foarte mult timp pentru a vă oferi un SEO corect. Oricât de vechi e website-ul tău sau cât de mult conținut are, trebuie să protejezi ceea ce este al tău. Nimeni nu vrea să afle că toată munca lor a fost afectată.

Dacă nu aveți nicio metodă de securitate online a website-ului dvs., puneți totul în pericol.

Ceva care te-ar putea surprinde este faptul că SEO reprezintă un motiv principal pentru multe hacking-uri. Dacă ați făcut orice legături de link-uri înțelegeți cât de important este să lucrați cu website-uri de renume.

Din păcate, nu toată lumea este virtuoasă atunci când vine vorba de a-și îmbunătăți SEO-ul. Fără securitate online, website-ul dvs. poate fi atacat, cu scopul de a plasa link-uri pe website-ul dvs.

Este un lucru pe care s-ar putea să nu-l poți evita, putând fi prea târziu. Cineva te atacă pentru a crea link-uri. Poți presupune că se conectează în zone pe care nu ai vrea să le asociezi website-ului tău.

Motoarele de căutare vor prelua acest spam și ar putea să apari pe lista neagră. Securitatea online ajută la protejarea integrității website-ului dvs. Astfel, nu o să fiți penalizați din cauza hackerilor.

După ce vă curățați website-ul care a fost pe lista neagră, trebuie să așteptați. Ar putea dura un timp pentru a vă întoarce la locul în care ați fost înainte, în clasament.

3. Utilizatorii trebuie să vadă că sunteți de încredere pentru zona de securitate online

Multe persoane care vizitează website-ul dvs. vor fi probabil în alertă după semne că nu sunt în siguranță.

Dacă văd că nu aveți HTTPS în adresa URL, ar putea să plece imediat. Dacă primesc notificări directe că nu este sigur, aproape garantat vor pleca repede de acolo.

Dacă paginile dvs. web au rate de respingere ridicate, lipsa de securitate ar putea fi un motiv.

Și da, puteți rezolva problema. Amintiți-vă doar că o serie de oameni au avut deja o experiență negativă cu website-ul dvs. Reconstruirea credibilității durează o perioadă de timp.

Lucrați la acest aspect. Asigurați-vă că utilizatorii părăsesc website-ului dvs. simțindu-se pozitivi cu privire la experiența lor. Acest aspect se află la baza unui bun SEO.

Ai acordat atât de mult timp și te-ai gândit să perfecționezi SEO-ul general al website-ului tău. De ce să nu dedici aceeași atenție pentru a arăta utilizatorilor că le prețuiești securitatea online?

Concluzie

Poate nu o să vedeți imediat impactul financiar pe termen scurt al securizării website-ului dvs. Însă, aceasta va face diferența pentru SEO, într-un final. Orice mică îmbunătățire a SEO-ului este excelentă, dacă puteți face acest lucru.

Experiența utilizatorului este prioritatea dvs. numărul unu. Luați în considerare această variație a unei reguli de aur. Vizitați un website de comerț electronic și trimiteți informații despre cardul de credit. Observați că domeniul nu este altceva decât un HTTP .

Dacă acest scenariu vi se pare înfricoșător, asigurați-vă că nu se va întâmpla cu nimeni care vă vizitează website-ul.

Oferiți utilizatorilor experiența SEO pe care ați vrea să o aveți pentru voi. Datorați utilizatorilor securitatea online că datele lor sunt protejate cu orice preț.