+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Servicii, Cum Realizăm Optimizarea SEO Pentru Diversele Afaceri

Servicii, cum realizăm optimizarea SEO pentru diversele afaceri. Utilizatorii navighează nu numai pentru a accesa informații sau produse. Ci și pentru a găsi furnizori de servicii. Pentru multe afaceri, lumea online este principala sursă de „achiziție” de clienți.

Când căutați un lăcătuș sau un instalator, probabil veți începe cu Google. SEO este o metodă eficientă de atragere a clienților din diverse industrii. Deci, cum faci optimizare SEO pentru o companie de servicii? Există câteva elemente importante pe care ar trebui să le aveți în vedere.

SEO pentru o afacere de servicii: de ce merită?

Dacă aveți deja un website, nu aveți la ce să vă gândiți. Este timpul să vă construiți vizibilitatea în rezultatele căutării organice Google. De ce este atât de relevant acest motor de căutare? Google este utilizat de majoritatea consumatorilor de internet.

Atunci când o pagină nu este afișată pentru cuvintele cheie importante afacerii dvs., pierdeți oportunitatea de a ajunge la un număr de clienți potențiali. Te întrebi dacă oamenii caută serviciile tale online? Aproape fiecare domeniu permite achiziționarea de noi clienți online.

Utilizatorii navighează frecvent pe net pentru a accesa atât serviciile „clasice” de instalatori, electricieni sau lăcătuși, cât și cursuri de fitness online sau diverse platforme de streaming. Potrivit unui studiu realizat de Mastercard, cele mai populare căutări din lockdown au inclus:

  • cărți (32%);
  • ustensile de gătit (22%);
  • vopsirea părului (19%);
  • jocuri de societate (18%);
  • puzzle-uri (17%);
  • tunsori (15%)

După cum puteți vedea, oamenii cumpără produse și comandă servicii online, deci merită să-i atrageți la oferta dvs. Optimizarea SEO poate fi o modalitate excelentă de a face asta. Ce alte activități trebuie să efectuați pentru clasare la un nivel înalt pentru cuvintele cheie importante? Cum se face o optimizare SEO pentru companii bazate pe servicii?

Mai jos puteți găsi o listă cu cele mai relevante elemente care trebuie luate în considerare.

12 elemente de care trebuie să țiNEȚi cont atunci când faceți SEO pentru companii bazate pe servicii

Activitățile SEO efectuate pentru un website care oferă servicii ar trebui să fie cuprinzătoare. Abia atunci veți putea să vă întreceți rivalii de pe piață pe Google. Amintiți-vă că există aproximativ 200 de factori de clasare care vă afectează locul.

Iată la ce ar trebui să acordați o atenție specială în timp ce faceți optimizare SEO pentru o companie bazată pe servicii:

1. Separați subpaginile pentru fiecare serviciu și locație

Să presupunem că firma dvs. oferă mobilier personalizat. Probabil că puteți descrie întreaga gamă de produse pe pagina de destinație, fără a crea subpagini. Cu toate acestea, e cu siguranță mai profitabil să concepeți o subpagină separată pentru fiecare tip de serviciu. În acest caz, tipul de mobilier (de bucătărie, de baie, dulapuri personalizate sau servicii de tâmplărie).

Astfel, utilizatorii pot fi redirecționați de la motorul de căutare către descrierea serviciilor care îi interesează. Apoi, pagina va fi, de asemenea, mai bogată în conținut. Totuși, merită să ne amintim că este vorba de calitate, nu de cantitate.

Alegeți cuvinte cheie potrivite pentru fiecare subpagină. Conținutul ar trebui să îndeplinească cerințele atât ale algoritmilor Google, cât și ale utilizatorilor. Veți afla mai multe despre aceasta mai târziu în articolul de blog.

Dacă sunteți activ în diferite orașe, vă recomandăm să pregătiți subpagini separate pentru fiecare locație. Descrieți oferta dvs. și includeți link-uri interne către conținut dedicat anumitor servicii sau produse.

2. Blog

Dacă oferiți servicii, un blog al companiei poate fi un instrument pentru a ajunge la potențialii clienți. Aceștia pot căuta sfaturi specifice și nu sunt siguri dacă doresc sau trebuie să profite de oferta dvs. Aruncați o privire mai jos!

Un cabinet stomatologic a scris un articol intitulat „Când ar trebui să-mi duc copilul la dentist?”. Dacă website-ul atinge poziții înalte pentru această expresie specifică, este posibil ca noii clienți să aleagă serviciile, cu condiția să locuiască în aceeași zonă.

O altă caracteristică valoroasă a blog-urilor este posibilitatea de a furniza legături interne către servicii individuale din oferta dvs. Puteți redirecționa utilizatorii dintr-o postare de blog către gama dvs. de servicii. În plus, legăturile interne afectează și vizibilitatea pe Google. Totuși, nu uitați să vă conectați la expresii importante pentru dvs., nu aleatorii.

3. Cuvinte cheie în conținut specifice respectivelor servicii

Atunci când descrieți servicii sau pregătiți conținutul blog-ului dvs., aplicați cuvinte cheie importante pentru afacere și care corespund unei anumite subpagini. Pentru a determina aceste cuvinte cheie, beneficiați de instrumente precum Semstorm, Keywordtool.io sau Google Ads. Merită să verificați fiecare dintre ele pentru a obține date și mai utile.

Cu Senuto și Semstorm puteți analiza cuvintele cheie pe care le folosesc rivalii de pe piață atunci când desfășoară activități SEO. Keywordtool.io se bazează pe Google Suggest afișat atunci când introduceți o interogare de căutare. Nu în ultimul rând, Google Ads Keyword Planner oferă informații complet diferite.

4. Conținutul website-ului optimizat

Conținutul (inclusiv conținutul subpaginilor), articolele de pe blog și descrierile produselor ar trebui optimizate pentru a îndeplini cerințele Google.

În primul rând, concentrați-vă pe eticheta titlului, adică titlul paginii. Ar trebui să aibă 65-70 de caractere și să conțină cele mai importante fraze. Luați în considerare furnizarea mărcii. Nu uitați să optimizați descrierea. Deși nu este un factor de clasare, apare pe Google și poate afecta CTR, deci merită să aplicați un CTA în acesta.

Utilizați cea mai importantă frază pentru un anumit text în antetul H1, titlu și în capăt. Este bine dacă acel cuvânt cheie apare în primele 50-100 de caractere ale textului. Cuvintele cheie mai puțin importante pot fi plasate în anteturile H2, meta descriere și în corpul descrierii serviciului sau al articolului.

Secțiunile care sunt cele mai importante din punctul de vedere al utilizatorilor pot fi marcate cu etichete <b> sau <i>. Pe de altă parte, dacă doriți să informați Google că anumite fragmente de conținut sunt deosebit de relevante, marcați-le cu etichete <b> sau <em>.

5. SEO local

În funcție de serviciile din oferta dvs., vă recomandăm să ajungeți în întreaga țară sau doar într-un anumit oraș și județ. SEO local vă poate ajuta cu aceste zone din urmă. Vizibilitatea în rezultatele căutării locale poate fi mărită în mai multe moduri.

Începeți prin configurarea unui profil Google My Business. Compania va fi afișată printre alte companii locale. După ce îl creați, asigurați-vă că îl gestionați activ. Adaugă fotografii, cereți clienților să scrie recenzii și încercați să obțineți backlink-uri de pe platformele locale. Acest lucru vă va permite să creați vizibilitate în rezultatele căutării locale. Vizibilitatea este afectată de:

  1. o hartă care arată adresa companiei;
  2. locația, adică locul în care utilizatorul caută un anumit produs sau serviciu;
  3. recenzii: numărul, lungimea și cuvintele cheie aplicate sunt importante pentru afacere;
  4. activitatea utilizatorului;
  5. optimizarea descrierii. Descrierile pot avea până la 750 de caractere. Cele mai importante cuvinte cheie trebuie aplicate în primele 250 de caractere.

Desigur, SEO local nu se referă doar la înregistrări GMB. Aveți grijă la legarea corectă. Adăugați intrări în directoarele companiilor din zona dvs. și obțineți backlink-uri de pe platformele locale. Nu uitați să optimizați conținutul. Textele ar trebui să includă numele orașului și al orașelor din apropiere în care vă desfășurați activitatea.

6. Lista de prețuri pentru servicii prestate

Furnizarea unei liste de prețuri poate fi o problemă controversată. Nu este întotdeauna posibil să se determine imediat cât va costa un anumit serviciu. Cu toate acestea, puteți oferi întotdeauna prețuri aproximative pentru serviciile selectate. Va fi benefic atât pentru dvs., cât și pentru părțile interesate de ofertă.

Utilizatorii nu vor trebui să vă contacteze inutil și nu va trebui să pierdeți timp pentru a răspunde la întrebări.

Dacă oamenii văd că prețul nu este acceptabil, pur și simplu nu vă contactează. Pe de altă parte, dacă vă contactează, este posibil să îi puteți convinge că serviciile dvs. sunt avantajoase. E alegerea dvs. dacă decideți să furnizați lista de prețuri sau nu.

Dacă alegeți să faceți acest lucru, plasați link-uri către descrieri individuale ale serviciilor, ceea ce vă va îmbunătăți vizibilitatea website-ului pe Google.

7. Fotografii optimizate

Dacă doriți să publicați fotografii pe website, încercați să le folosiți pe ale dvs., nu pe cele stoc. Amintiți-vă că imaginile nu trebuie să „cântărească” prea mult, altfel ar putea avea un impact negativ asupra timpului de încărcare al website-ului.

Includeți un cuvânt cheie în numele fișierului. Când aveți de-a face cu o frază cheie, separați cuvintele individuale cu o cratimă. Nu uitați să completați descrieri alternative care ar trebui să conțină cuvântul cheie și să descrie ceea ce este în imagine.

8. Subpagină cu detalii de contact

Dacă doriți ca o parte interesată să devină clientul dvs., creați o subpagină de contact. Ar trebui să includă datele de contact și adresa sediului companiei dvs. Amintiți-vă că utilizatorii navighează din ce în ce mai mult pe internet de pe dispozitive mobile. Furnizarea unui număr de telefon pe care se poate face click și care conectează automat vizitatorii la companie este foarte convenabilă.

Adăugați un formular simplu de contact și o hartă Google care va arăta cum se poate ajunge la companie. Mulți clienți potențiali se pot simți descurajați dacă pagina nu are un număr de telefon.

Oferă-le oamenilor posibilitatea de a intra în contact cu tine. Subpagina de contact poate include, de asemenea, link-uri către descrieri de servicii care vor sprijini conectarea internă.

9. Recenzii ale clienților pentru servicii prestate

În afară de hartă, luați în considerare completarea website-ului dvs. cu recenzii ale clienților. Acestea pot fi o sursă credibilă de informații pentru cei interesați de oferta afacerii.

10. Tutoriale pe YouTube

Această platformă vă oferă posibilități enorme în ceea ce privește interacțiunea cu potențialii clienți interesați de servicii similare celor din oferta dvs. De exemplu, o persoană este specializată în servicii de renovare și le arată utilizatorilor cum să îndeplinească singuri sarcinile date.

Probabil că multe dintre persoanele care urmăresc videoclipul vor ajunge la concluzia că nu au suficientă expertiză pentru a redecora casa. În acest sens, vor decide să aleagă serviciile profesionale oferite de autorul videoclipului. Conținutul valoros crește probabilitatea ca utilizatorii să distribuie website-ul dvs. sau să îl viziteze și să facă click pe link-ul plasat în biografie.

Din aceste activități rezultă un impact pozitiv asupra traficului organic.

11. Certificat SSL

În prezent, este un standard și ar trebui să încorporați această soluție pentru siguranța datelor utilizatorilor. Datorită certificatului SSL, conexiunea dintre dispozitiv și website este criptată, ceea ce înseamnă că informațiile trimise nu pot fi modificate sau sparte. Acest certificat este disponibil atât în ​​versiuni gratuite, cât și cu plată.

În marea majoritate a cazurilor, opțiunea gratuită este suficientă și poate fi instalată de majoritatea companiilor de hosting.

O conexiune criptată se află printre factorii de clasare Google, dar merită să implementați certificatul SSL și din alte motive. De exemplu, Google Chrome marchează paginile fără acest certificat. Un astfel de anunț poate descuraja în mod eficient clienții interesați.

12. Timp de încărcare al website-ului

Utilizatorii doresc ca website-urile să funcționeze fără probleme. Dacă nu se întâmplă, de obicei pleacă și aleg alte pagini în rezultatele căutării. În plus, timpul de încărcare al website-ului este unul dintre factorii de clasare pentru Google.

Concluzie

Acum știți cum să faceți optimizare SEO pentru companiile bazate pe servicii. Dacă nu aveți încă un website, observați că, din cauza pandemiei, tot mai mulți utilizatori caută servicii în online. Ca urmare al acestui fapt, proprietarii de afaceri fac tot posibilul să își extindă activitatea în acest sens.

Nu aveți timpul sau informațiile necesare pentru a desfășura pe cont propriu aceste activități? Nu trebuie să intrați în panică! Tot ce trebuie să faceți este de a intra în contact cu această agenție SEO. Vă vom ajuta în tot ceea ce înseamnă zona de servicii SEO, web design și advertoriale SEO.

Website-ul nostru utilizează cookie-uri pentru analiza traficului, pentru a vă aminti preferințele pe website-ul nostru și pentru îmbunătățirea experienței cu utilizatorul.
Accept
Privacy Policy