+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Specialist PPC – Atribuții și Abilități Necesare Unei Cariere Online
Link-uri Utile Articole Optimizare

Specialist PPC – atribuții și abilități necesare unei cariere online. Una dintre principalele provocări ale începerii unei cariere în domeniul marketingului online este aceea că multe dintre poziții nu sunt la fel de ”standard” ca alte locuri de muncă.

Adesea nu au pregătire specifică, certificări sau grade. Înseamnă că dacă sunteți interesat să intrați în industrie, este posibil să nu știți de unde să începeți. De asemenea, aceștia au un mix neobișnuit de abilități care pot varia de la a fi extrem de creativi până la extrem de analitici.

Dacă sunteți în căutarea unei zone pe care o puteți lua în considerare în marketing digital, publicitatea PPC (Pay Per Click) ar putea fi un loc interesant pentru a începe.

Rolul unui specialist PPC

Specialist PPCUn specialist PPC gestionează campanii de publicitate PPC (Plata per Click), inclusiv strategia online și strategia SEO, proiectarea, implementarea, SEO și analiza performanței anunțurilor. Este un rol provocator, deoarece are nevoie de un set de abilități unice pentru a face o campanie PPC.

Unele dintre rolurile principale pe care le va asuma un specialist PPC includ:

Cercetare cu cuvinte cheie

Înțelegerea modului în care oamenii caută un produs sau serviciu este o necesitate pentru un specialist PPC. Trebuie să ții pasul cu tendințele. Să cercetezi și să testezi în mod constant alegerile de cuvinte cheie și să fii gata să le schimbi atunci când nu vezi rezultate.

Proiectarea paginii start

Anunțurile dvs. vor conduce click-urile către o pagină de start. Acolo aveți câteva secunde pentru a vă angaja și încânta cititorii. Optimizarea website-urilor este o artă necesară a unui specialist PPC. Fără un website accesibil, toate eforturile dvs. sunt de nimic.

Urmărirea tendințelor

Acest lucru se poate dovedi a fi un loc de muncă cu normă întreagă. Tendințele SEO și înțelegerea modului de funcționare a algoritmilor Google vă vor ține ocupat atunci când nu vă stăpâniți campaniile. Veți avea nevoie de o relație apropiată cu consumatorii, astfel încât să înțelegeți la ce vor răspunde și ce tehnologii folosesc în fiecare zi.  Trebuie să știți toate acestea, alături de tendințele societății, pentru a fi la curent cu topul cuvintelor cheie și al proiectării paginilor promovate.

Abilitățile unui specialist PPC

Potrivit lui Stephan Sarandrea ”PPC combină arta marketingului … cu știința tehnică”.

Aceasta se adresează minții creative a specialistului PPC, dar este nevoie de mult mai mult pentru a stăpâni arta PPC. Printre abilitățile acestuia se vor regăsi:

  • spirit analitic;
  • organizare în managementul timpului;
  • cunoștințele tehnice;
  • creativitatea;
  • înțelegerea consumatorului;
  • comunicativitatea;
  • adaptabil;
  • curiozitatea;
  • pasiunea pentru a încerca lucruri noi.

Înțelegerea psihologiei PPC

Un specialist PPC de succes înțelege importanța psihologiei și limbajului în PPC. Va fi forța motrice care vă va ține să cercetați și să căutați modalități de a genera click-uri pe tot parcursul zilei. Cea mai mică diferență a modului în care utilizați cuvintele cheie în anunțurile dvs. va duce la succesul sau eșecul unei campanii. Astfel, veți avea întotdeauna cunoștințe despre consumatori și grupurile țintă pentru campaniile dvs.

Arta de a convinge presupune înțelegerea algoritmilor și inovația scrisului. Această combinație este suficientă pentru a păstra lucrurile interesante. Nu doriți să stârniți prea mult emoția, deoarece acest lucru este greu de gestionat.

Înțelegeți ce să spuneți și cum să o spuneți perfect.

Arta persuasiunii vă va permite să declanșați emoții pentru a obține rezultatele pe care le doriți. Consumatorii trebuie să simtă că trebuie să învețe mai multe. Trebuie să aibă ceea ce vindeți. Astfel, trebuie să rămâi consecvent și, prin urmare, este esențială înțelegerea dezvoltării mărcii.

Experiența dvs. trebuie să se dezvolte astfel încât să înțelegeți cum să scrieți o direcție care rămâne fidelă unei mărci, este repetitivă, dar nu stagnantă și care va primi un răspuns emoțional.

Punând totul împreună

Potrivit lui Sarandrea combinația este ”poate fi foarte competitiv să lucrezi, dar poate fi și un puzzle foarte satisfăcător”. Cariera ta de specialist PPC va necesita multă jonglare, dar ar trebui să pară fără efort și să devină a doua natură.

Reclamele dvs. vor trebui să creeze un sentiment de urgență, să fie creative și inteligente.Vor încorpora cuvinte cheie care se pot dovedi adesea incomode. Utilizarea cuvintelor cheie și imaginilor vizuale trebuie să colaboreze frumos pentru a încuraja oamenii să facă click pe pagina dvs. Aceasta va fi perfect concepută și cu o optimizare SEO, foarte bună.

Pe măsură ce creați fiecare anunț sau campanie, veți intra în valorile dvs. și puteți vedea unde puteți îmbunătăți campaniile. Poate fi un mic succes pentru ego-ul tău, dar un adevărat specialist PPC știe cum vine treaba. Veți aștepta cu nerăbdare să îmbunătățiți reclama pentru a vedea valori mai bune în următoarea analiză.

Un specialist PPC va coordona în primul rînd cu un specialist SEO sau cu o agenție SEO. Asta dacă nu este angajatul propriu.

Sfaturi despre cariera unui specialist PPC

Trebuie să înveți instrumentele atât pentru Google AdWords, cât și pentru reclame Bing. Cele două sisteme sunt similare, atât AdWords cât și Bing Ads oferă certificări pentru programele lor, spune Medal. Există, de asemenea, platforme specifice industriei, dar acestea pot varia foarte mult, în funcție de industria vizată pentru un loc de muncă.

Multe dintre acestea sunt platforme de social media. Aceste platforme vor fi instrumentele pe care le utilizați pentru a vă construi campaniile. Așadar, ar trebui să fiți suficient de confortabil cu fiecare pentru a lua în considerare punctele tari și punctele slabe ale fiecăreia pentru diverse utilizări.

Publicitatea PPC este o carieră în care trebuie să înveți prin încercare și eroare. Trebuie să fii dispus să îți murdărești mâinile și să fii pregătit să eșuezi. Medalia îi sfătuiește pe începători să verifice concurența pentru a vedea ce fac bine.

”Uită-te de ce fac asta, care este unic și la ceea ce pare a fi o tendință a industriei”, spune Medalia. Dvs. veți decide care sunt direcții comune, pe care să le ignorați, sau care este un pilon funcțional al industriei. Învățarea instrumentelor PPC poate fi dificilă, dar va duce la o carieră provocatoare într-o industrie cu o cerere tot mai mare.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *