+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Strategii Magento 2020, Direcții și Aplicații Importante Pentru SEO
Link-uri Utile Articole Optimizare

Strategii Magento 2020, direcții și aplicații importante. Am nevoie de o startegie Magento SEO în 2020?

SEO pentru website-urile Magento a devenit mai mult decât o strategie. A devenit o necesitate. În continuare vom evidenția unii dintre cei mai importanți factori pentru strategii Magento 2020.

Viteza website-ului pentru strategii Magento

În ultimii doi ani, viteza website-ului a devenit un factor cu adevărat important într-o strategie Magento. Importanța acestuia se reflectă și în startegia de optimizare SEO. De fapt, s-a dovedit că 40% dintre clienții potențiali părăsesc un website pentru că a durat mai mult de trei secunde să se încarce.

Aceasta este perioada de timp necesară unui magazin de comerț electronic pentru a face o primă impresie bună. Dacă acest lucru nu este suficient de convingător, motoarele de căutare precum Google au început să penalizeze website-urile lente.

Puteți afla cât de repede se încarcă website-ul dvs. Există multe instrumente care vă pot ajuta să determinați cum să găsiți asta. Un astfel de instrument de testare oferit de Google este PageSpeed. O simplă căutare online vă va oferi și mai multe instrumente.

După ce ați aflat viteza website-ului dvs., puteți face multe lucruri pentru a accelera timpul de încărcare a site-ului. Acestea includ:

  • optimizarea imaginilor website-ului dvs.;
  • minimizarea codului sursă;
  • efectuarea unui audit TTFB;
  • evaluarea modulelor dvs. pentru terți.

Trebuie să consultați specialiștii când aveți nevoie de optimizarea SEO pentru strategiile Magento 2.

Certificate SSL necesare pentru o startegie Magento

Unul dintre cele mai importante lucruri este asigurarea că website-ul dvs. are un certificat SSL corespunzător. Acest lucru este foarte important, deoarece aceste certificate permit website-ului dvs. să fie mai sigur.

Din această cauză, motoarele de căutare au tendința de a da penalități mari website-urilor care nu au certificate SSL. Aceasta înseamnă că website-urile fără certificate SSL tind să fie poziționate mai jos în rezultatele organice.

Dacă nu știți, puteți afla dacă website-ul dvs. are sau nu certificatul SSL accesând adresa URL. Dacă mergeți la caseta din partea de sus a ecranului, cel mai probabil veți vedea așa ceva:

dacă vedeți ”https://” chiar în fața casetei, asta înseamnă că website-ul dvs. are un certificat SSL valid și este acoperit.

Dacă vedeți ”http://” sau nu vedeți nimic, asta înseamnă că website-ul dvs. Magento nu are un certificat SSL. În acest caz, îi lipsește securitatea corespunzătoare unui website. Acesta trebuie să rămână în siguranță împotriva hackerilor și atacurilor cibernetice.

Înseamnă că va trebui să obțineți un certificat SSL pentru website-ul dvs. Este foarte important să știți că majoritatea companiilor de hosting vor include un certificat SSL cu planul lor de găzduire. Cu toate acestea, dacă trebuie să găsiți propriul dvs. certificat SSL, atunci veți vedea că trebuie să alegeți între un certificat partajat și un certificat privat.

Certificat partajat Vs. Certificat privat

Deși un certificat partajat este gratuit și sună ca o opțiune tentantă, este mai bine ca magazinele de comerț electronic să ia opțiunea de certificat privat.

În primul rând, certificatele partajate se referă la multe website-uri care partajează un certificat SSL pe un server. Acest tip de certificat nu poate fi validat în diferite browsere. Dacă certificatul nu funcționează, website-ul dvs. nu se va încărca corect. În unele cazuri, se poate chiar prăbuși.

În alte cazuri, website-ul dvs. poate funcționa perfect, dar căsuța dvs. URL va afișa un aviz ”nu este sigur”. Aceasta înseamnă că oamenii vor vedea website-ul dvs. ca o oportunitate ușoară pentru hackeri de a fura informații despre cardul de credit. Iar pentru strategia Magento acest lucru nu poate fi trecut cu vederea.

Certificatele private, pe de altă parte, sunt mult mai sigure. În acest caz certificatul va fi al dvs., iar serverul pe care îl rulează va asigura numai protecția website-ului dvs. Magento. Aceste certificate sunt mai adaptate website-urilor de comerț electronic. Asta, pentru a oferi protecție împotriva anumitor programe malware și amenințări cu care se poate confrunta website-ul dvs.

Optimizarea adreselor URL

Când Google verifică website-ul dvs., vor fi examinate și linkurile dvs. Link-urile dvs. de site vor avea influență în a ajuta Google să afle relevanța web site-ului dvs. pentru rezultatele căutării.

Este important de a organiza magazinul dvs. de comerț electronic nu doar în scopuri Magento SEO, ci de dragul de a rămâne organizat la propriul magazin. Este important să vă asigurați că Google a înțeles ce conținut are fiecare pagină și unde doriți ca acestea să fie introduse. Aceste adrese URL care necesită optimizare includ:

  • adrese URL ale paginii de produs;
  • URL-urile blogului;
  • pagini de conținut;
  • pagini din categorii.

Pentru a crea URL-uri prietenoase pentru căutare, merită menționat faptul că Magento are suport URL integrat în platforma lor. Pe Magento 2, puteți rescrie adresele URL pentru a specifica produsele și categoriile.

Link-uri canonice

Link-urile canonice sunt link-uri care par diferite, dar sunt link-uri către aceeași pagină. Acest lucru poate cauza probleme pentru SEO, deoarece aceste link-uri pot apărea ca fiind conținut duplicat. Prin urmare, ceea ce trebuie să faceți este să creați o legătură principală pentru toate celelalte link-uri.

Acest aspect necesită o atenție deosebită. Dacă va fi trecut cu vederea, strategia Magento pentru SEO se poate dovedi ineficientă.

Configurați Sitemap pentru o startegie Magento

Configurați Sitemap-ul. Acest lucru trebuie să-l faceți pentru a determina ce este inclus și cât de regulat va fi actualizată harta website-ului. Acest lucru este foarte important pentru magazinele de comerț electronic. Începeți accesând următoarea pagină:

Magazine → Setări → Configurare → Catalog → Sitemap XML → Opțiuni de categorie

Introduceți o frecvență și introduceți un număr de la 0,0 la 1,0 pe scara de prioritate. Asigurați-vă că debifați ”Utilizați valoarea sistemului” înainte de a încerca să adăugați o intrare.

Pentru a stabili dacă imaginile trebuie adăugate sau nu pe harta sit-ului, puteți consulta opțiunea Adăugarea de imagini în harta planului.

Teme responsive pentru strategii Magento

Deși o temă care să răspundă este o parte foarte importantă a SEO, este, de asemenea, o parte foarte importantă a convertirii vizitatorilor în clienți.

O temă receptivă este în esență o temă care este capabilă să apară pe orice ecran, indiferent de dimensiunea ecranului.

Acestea sunt cu adevărat importante, deoarece trăim într-o lume în care ecranele nu mai au o dimensiune standard, ci mai degrabă dimensiuni diferite și consumatorii dvs. se așteaptă ca tehnologia să se adapteze.

Există multe teme și șabloane responsive disponibile online. Pentru un aspect mai personalizat, puteți consulta, de asemenea, un dezvoltator certificat Magento pentru teme responsive.

Teme mobile PWA

Să ai o temă mobilă este unul dintre cele mai importante elemente pentru strategia Magento și pentru SEO. Mai ales, pentru transformarea vizitatorilor website-ului în clienți.

Știați că 72% din activitatea pe internet se realizează prin intermediul telefonului mobil?

Asta înseamnă că tot mai mulți oameni caută ceea ce au nevoie folosind telefoanele lor. Dacă nu pot găsi o modalitate ușoară de a accesa ceea ce caută, atunci își vor duce afacerea în altă parte.

Printr-o perspectivă SEO, motoarele de căutare încep să penalizeze website-urile care nu poartă o versiune mobilă. Acest lucru înseamnă că este posibil ca aceste website-uri să fie împinse în jos în rezultatele căutării. Motivul este simplu, acestea nu sunt compatibile cu smartphone-urile.

Cel mai simplu mod de a remedia problema este să ai un website prietenos pentru dispozitivele mobile.

Cu platforma Magento, puteți utiliza o aplicație Web Progresivă (PWA) pentru a crea un website adaptatpentru mobil pentru magazinul dvs. de comerț electronic.

Optimizarea imaginilor

A avea imagini optimizate este o parte cu adevărat importantă a unei strategii SEO, mai ales dacă este o strategie Magento. Imaginile optimizate sunt importante deoarece împiedică website-ul să fie supraîncărcat cu prea mult spațiu de stocare.

Să spunem că aveți imagini care au o rezoluție foarte mare și trebuie să încadrați fotografia mare într-un spațiu mediu. Când le încărcați pe website-ul dvs., puteți vedea că fotografia pare să se încadreze în spațiul foto chiar bine. Cu toate acestea, website-ul salvează fotografia cu aceeași rezoluție și aceeași dimensiune. Acest lucru poate crea probleme de stocare pentru website-ul dvs., deoarece serverul dvs. salvează o fotografie mare pentru un spațiu mai mic.

Când vă optimizați imaginile, acestea devin mai mici, dar nu pierdeți rezoluția fotografiei. Prin urmare, dimensiunea pixelului dvs. va fi mai mică, dar rezoluția fotografiei va fi în continuare aceeași.

Un plus uriaș pentru optimizarea imaginilor dvs. este că website-ul va lua mai puțin timp pentru a încărca fotografia. Website-ul dvs. va economisi spațiu de stocare, asigurându-vă că viteza sa va crește.

Există câteva extensii Magento excelente pentru optimizarea imaginilor, dar asigurați-vă că, căutați extensii sau instrumente care nu conțin o limită de dimensiune. Aceste instrumente pot îngreuna crearea, organizarea și optimizarea conținutului pentru website-ul dvs.

Metadatele și strategia Magento

Un alt lucru cu adevărat important pentru strategii Magento este strategia de metadate. Metadatele se referă la informațiile din lista reală a motorului de căutare.Acest lucru este foarte important pentru strategia dvs. SEO.

Aceasta este ceea ce oamenii vor vedea când vă vor vedea rezultateleGoogle. Astfel, Google va determina unde aparține conținutul dvs. pentru rezultatele căutării.

Câteva sfaturi minunate pentru formularea metadatelor dvs. sunt următoarele:

  • păstrarea cuvintelor cheie la începutul titlului;
  • crearea slug-ului URL a cuvântului cheie;
  • introducerea unuia sau a două cuvinte cheie în descrierea rezultatului;

Într-o strategie Magento SEO sau în orice strategie SEO, unul dintre cele mai importante aspecte de reținut este conținutul duplicat și adresele URL. Acestea pot răni strategia SEO.

În comerț electronic, conținutul duplicat și adresele URL sunt o întâmplare foarte frecventă din cauza paginării. Paginarea se referă la conținutul duplicat din cataloagele de produse.

Cercetare cu cuvinte cheie și strategia Magento

O parte cu adevărat importantă a oricărei strategii Magento este realizarea de cercetări cu cuvinte cheie.

Când Google îți indexează website-ul, acestea scanează website-ul dvs. Cuvintele cheie care ar putea să-l ajute să-și dea seama unde aparțineți în rezultatele căutării Google. Google va găsi aceste cuvinte cheie în conținutul dvs. și le va folosi, printre altele, pentru a stabili unde aparține rezultatele căutării dvs.

După ce ați creat cercetări solide cu cuvinte cheie, trebuie să cunoașteți cele mai bune oportunități de a utiliza aceste cuvinte cheie. Astfel de locuri includ:

  • anteturile și etichetele de titlu ale conținutului dvs.;
  • conținutul în sine;
  • metadatele dvs.

Este important să adăugați cuvinte cheie la conținutul dvs. De asemenea, extrem de important este să vă abțineți de la a utiliza un cuvânt cheie de prea multe ori în paginile dvs. Acest tip de practică este ceea ce specialiștii în strategii Magento SEO cunosc ca tehnică de pălărie neagră.

Tehnicile de pălărie neagră sunt practici ”ilegale” care pot manipula rezultatele căutării în favoarea ta. Astfel de practici au fost cunoscute pentru a obține website-urile interzise motoarelor de căutare. Este incredibil de dificil, dacă nu chiar imposibil, să construiești o nouă strategie SEO atunci când se întâmplă acest lucru.

În afară de paginile de produse, dacă sunteți în căutarea unui alt mod de a vă extinde strategia de cuvinte cheie, vă recomand să începeți un blog. Astfel, puteți avea multe URL-uri unice și pagini de conținut care sunt direcționate către cuvinte cheie pe care în mod normal nu le-ați folosi atunci când vindeți produse.

Backlinking pentru startegia Magento

Backlinking este un instrument cu adevărat excelent în construirea relațiilor pentru strategii Magento. Backlinking este practica de a obține ca alte website-uri să se conecteze la website-ul dvs.

Procesul este simplu. Când puneți un link către propriul website de pe website-ul altcuiva, puteți trimite website-ul dvs. către o nouă audiență de pe un alt website. Odată ce cineva face click pe link-ul dvs., va fi complet introdus pe website-ul dvs. și se poate converti într-un client.

Cu cât aveți mai multe legături, cu atât creșteți mai multă încredere în jurul avizelor dvs. Prin umrare, cu atât mai mulți clienți vor face click pe website-ul dvs. și vor privi produsul dvs.

În 2020, strategia Magento și optimizarea SEO va fi o mare parte din website-ul dvs. și strategia de marketing digital. Fie că aveți o strategie de ani buni. Fie că doriți să vă reinventați brandul. Fie că utilizați o extensie SEO Magento pentru a automatiza procesul sau nu. Este întotdeauna un moment excelent să vă uitați la strategia de marketing pentru motoarele de căutare.