+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Subtitluri, Cum Să Le Folosiți Corect în Conținutul Unui Website
Articole Optimizare
1. AMP (Accelerated Mobile Page)
2. Optimizarea unui Blog
3. Despre SEO, în 2019
4. Serviciile SEO și Afacerile din mediul Online
5. Social Media Marketing și SEO

Subtitluri, cum să le folosiți corect în conținutul unui website.

Gestionarea corectă a subtitlurilor e esențială pentru îmbunătățirea optimizării.

Scrierea conținutului pentru un website poate fi un proces dificil. Mai ales dacă doriți ca publicul să vadă valoarea acestuia.

Trebuie și să arătați motoarelor de căutare că meritați poziționarea în partea superioară a SERP.

Subtitluri: de ce avem nevoie de ele în conținut?

Aceste subtitluri fac parte din structura de conținut a website-ului.

Ajută cititorii, precum și motoarele de căutare, să înțeleagă mai bine conținutul.

Acestea sunt esențiale și pentru a „descompune” conținutul. Pentru a-l face mai ușor de citit și mai ușor „digerabil”.

Ajută vizitatorii să scaneze conținutul și să obțină informațiile de care au nevoie.

Mai mult, rubricile website-ului sunt caracterizate de limbajul de bază pentru marcajele hipertextului. Ne referim aici la etichete HTML:

  • <h1> sau subtitlu 1;
  • <h2> sau subtitlu 2;
  • <h3> sau subtitlu 3;
  • <h4> sau subtitlu 4;
  • <h5> sau subtitlu 5;
  • <h6> sau subtitlu 6.

Acest lucru este valabil pentru a arăta că un conținut poate avea mai multe rubrici.

Vom vorbi mai multe despre etichetele HTML mai târziu în acest articol de pe blog.

De ce sunt importante subtitlurile unui website

În primul rând, ajută vizitatorii și motoarele de căutare să citească și să înțeleagă cu ușurință conținutul.

De asemenea, se subliniază conținutul, împărțind un subiect masiv în categorii.

Există motive mai importante pentru care paragrafele website-urilor sunt importante:

Prin subtitluri cresc șansele de a vă prezenta cu fragmente bogate

Structura conținutului website-ului dvs. este bine prezentată,? Cu titluri și subtitluri în locurile potrivite?

Răspundeți direct și concis la întrebările pieței dvs. țintă?

Este foarte probabil să apăreți în rezultatele de căutare de top cu fragmente bogate.

Așadar, asigurați-vă că utilizați subtitluri în conținutul wevsite-ului.

Astfel, vă cresc șansele ca paginile dvs. să fie prezentate în partea de sus a SERP-urilor.

Vă oferă avantajul de a apărea în căutarea vocală

Fragmentele prezentate nu sunt singurul loc râvnit din paginile cu rezultatele căutării.

Căutarea vocală câștigă, de asemenea, un impuls rapid. Datorită tehnologiei, oamenii cumpără asistenți vocali ce înregistrează o creștere rapidă.

20% din căutări se efectuează prin căutare vocală, cu o crește de până la 50% în 2020.

Conținutul bine structurat are mai multe avantaje de a fi citit într-o căutarea vocală. Astfel, crește vizibilitatea unei pagini pentru publicul țintă.

Amintiți-vă că asistenții vocali citesc un singur rezultat atunci când un utilizator caută prin voce.

Problema este mai importantă la crearea structurii de conținut cu subtitluri.

Vă ajută să țineți pasul cu comportamentul de căutare în continuă schimbare

Comportamentul de căutare al pieței dvs. țintă se schimbă constant.

Avem diverse opțiuni de a realiza o căutare pe Internet, cum ar fi utilizarea desktop, mobil și voce.

Prin această dezvoltare rapidă, clienții vor dori răspunsuri la fața locului.

Conținutul nu furnizează informații imediate? Este foarte probabil ca clienții dvs. să aleagă website-ul concurentului.

Mai ales dacă obțin ceea ce au nevoie, rapid.

Google definește acest comportament drept „micro-momente”. Sunt „momente de luare a deciziilor bazate pe intenții”.

Google observă că afacerile vor reuși și vor prospera în viitor dacă vor avea o strategie.

Aceasta trebuie să îi ajute să înțeleagă și să răspundă la nevoile consumatorilor în aceste micro-momente.

Această strategie ar putea fi o structură de conținut web eficientă.

Atunci când scrieți conținut pentru un website, este vital să creați o structură clară de conținut.

Aranjați în mod  corespunzător rubricile și subtitlurile website-ului.

Ușurați munca publicul țintă pentru a obține imediat informațiile de care au nevoie.

Puteți începe cu fragmente, și extindeți-vă la mai multe detalii, în cele din urmă.

Acum, să vorbim despre cum să gestionați aceste subtitluri.

O să vedem cum puteți crea o structură de conținut care să fie pe placul Google și a clienților dvs.

7 pași despre cum să gestionați diverse subtitluri de pe website

1. Asigurați-vă că împărțiți subiectul principal în teme secundare

Crearea unei structuri de conținut a unui website cu rubrici și subtitluri potrivite este ușoară.

Mai ales dacă înțelegeți structura subiectului, chiar înainte de a începe să scrieți.

Apoi, puteți utiliza subiectul principal și rubricile pentru a căuta cuvintele cheie potrivite.

Vizați termeni și concepte aferente pentru a le include în conținutul website-ului dvs.

2. Scrieți subtitluri descriptive pentru a se analiza conținutul cu ușurință

Când vizitați un website pentru a afla mai multe despre un anumit subiect, citiți conținutul cuvânt cu cuvânt? Pariem că nu.

Nu întotdeauna. Același lucru este valabil și pentru publicul țintă.

Oamenii sunt atât de ușor distrași încât sunt predispuși să scaneze online un articol.

Nu citesc întreaga pagină, cu excepția cazului în care sunt cu adevărat interesați să știe despre conținut.

Prin urmare, este important să scrieți subtitluri descriptive.

Acest lucru permite cititorilor să înțeleagă bine despre ce este conținutul website-ului dvs.

3. Adăugați cuvinte cheie în subtitluri în mod natural

Includerea cuvintelor cheie țintă în subtitluri vă va ajuta să vă optimizați mai bine conținutul.

De asemenea, puteți să direcționați atenția cititorilor dvs. către ceea ce caută, mai eficient.

Adăugați cuvinte cheie țintă doar acolo unde are sens.

4. Utilizați întrebările publicului țintă ca subtitluri ale website-ului

Folosiți interogări de căutare în subtitluri ale website-ului dvs.

Este o modalitate excelentă de a vă angaja publicul țintă și de a vă prezenta în motoarele de căutare.

Vă amintiți de secțiunea „Oamenii au mai întrebat și”?

De asemenea, căutările vocale vin adesea sub formă de întrebări. Așadar, ori de câte ori este posibil, utilizați interogările publicului țintă ca subtitluri.

5. Studiați fiecare interogare și descoperiți microintenții specifice

Când scrieți conținut, gândiți-vă la ce se așteaptă clienții când vor tasta sau vor pune întrebări. Renunțați la gândirea de marketer și începeți să gândiți ca un client.

Așadar, studiați întrebările, mai ales când le folosiți ca subtitluri pe website.

Scrieți cel mai bun răspuns pentru fiecare întrebare. Asigurați-vă că primul paragraf răspunde la întrebare în mod direct și concis.

Trebuie să ofere detalii suplimentare în propozițiile sau alineatele următoare.

6. Folosiți subtitluri HTML pentru a stabili ierarhia subiectelor

Acesta este cel mai esențial pas în crearea unei structuri de conținut a unui website. Subtitlurile HTML determină ierarhia conținutului dvs.

Utilizați etichete HTML pentru a sublinia subiectul principal, categoriile și punctele care urmează.

Așadar, începeți conținutul cu eticheta <h1> ca subiect principal, urmată de <h2>. Poate include <h3>, care include în mod obișnuit <h4> ș.a.

7. Gestionați rubricile și creați conținut de înaltă calitate

Internetul este un univers atât de aglomerat, ca să spunem așa.

Conform Internet Live Stats, există peste 4 miliarde de utilizatori de internet în întreaga lume.

Sunt 1.7 miliarde de website-uri și peste 11 miliarde de e-mail-uri trimise zilnic.

De asemenea, sunt peste 3 milioane de căutări pe Google, în fiecare zi. Aproximativ 300.000 de articole sunt publicate pe blog în fiecare zi.

Peste 300 de milioane GB de trafic de internet e generat în întreaga lume, zilnic.

Captarea atenției și a intereselor publicului țintă în acest multiunivers exploziv este o provocare imensă.

De fapt, 55% din vizitatorii website-ului petrec mai puțin de 15 secunde pe o pagină.

Acestea sunt statistici descurajante. Însă, puteți bate aceste numere cu o redactare excelentă a conținutului.

Aveți nevoie de o structură de conținut bine planificată, un conținut bine scris și o optimizare SEO.

Atât pentru utilizatori, cât și pentru motoarele de căutare. Astfel, puteți ajunge în cele mai râvnite locuri ale SERP-urilor.

Și, cel mai important, captați atenția și interesele clienților dvs.

Cel mai bun lucru este că puteți lua aceste sarcini epuizante de pe umerii dvs.

Lăsați un specialist SEO să scrie mai multe articole de înaltă calitate pentru website-ul dvs.

Astfel, atrageți următoarele click-uri cu un conținut demn de citi și de link building.

Concluzie

O structură de conținut a unui website poate afecta în mod semnificativ poziția și vizibilitatea.

De asemenea, are efect și asupra modul în care captează interesele utilizatorilor dvs. țintă.

Pentru a rezuma ce ați parcurs în articolul de astăzi:

  1. aceste subtitluri sunt o parte esențială în structura de conținut. Când sunt stabilite corect, vor crește șansele de a obține funcții bogate. Conținutul va apărea în rezultatul căutării vocale. O să fiți în pas cu utilizatorii ce sunt în continuă schimbare;
  2. pașii pentru gestionarea unor subtitluri includ următoarele:
  • împărțiți subiectul principal în teme mai mici;
  • scrieți subtitluri descriptive. Adăugați cuvintele cheie țintă principale și secundare, în mod natural;
  • folosiți interogările de căutare ale pieței dvs. țintă ca subtitluri. Asigurați-vă că scrieți cele mai bune răspunsuri pentru a răspunde microintenției lor;
  • folosiți subtitluri HTML pentru a determina ierarhia subiectelor;
  • apelați la o agenție SEO pentru a produce conținut de înaltă calitate și optimizat pentru căutare.