+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Testimoniale, De Ce Sunt Importante Pentru Marketingul Online
Link-uri Utile Articole Optimizare

Prin testimoniale înțelegem niște mărturii plasate strategic, obținute de la clienții care au interacționat cu website-ul sau cu marca respectivă.

Vizitatorii trebuie să se simtă confortabil cu marca dvs.

Câștigarea încrederii lor este o mare parte din obținerea unor conversii cu succes.

Pentru a obține clienți fideli trebuie să convertim potențiali noi clienți.

Deși există o multitudine de modalități de a face acest lucru, plasarea strategică a mărturiilor de la clienții anteriori este o modalitate extrem de eficientă pentru promovare web.

De multe ori, acesta este tot ce are nevoie un client potențial pentru a efectua o achiziție.

Există însă multe alte motive pentru care utilizarea de testimoniale este importantă.

Folosirea de testimoniale crește credibilitatea și autoritatea

Într-o lume în care majoritatea industriilor au nenumărate afaceri care concurează, oricine poate spune că este un expert în domeniul său.

Când clienții potențiali au puține informații, nu știu cu adevărat cine este autentic și cine nu.

Plasând o părere de la un client real care are experiență directă cu o afacere, verifică revendicarea și oferă un aer de credibilitate.

Este un mod simplu și util de a valida o afacere. Poate diminua în mod substanțial scepticismul.

În comparație cu un concurent fără testimoniale, acest lucru poate oferi afacerii dvs. un avantaj considerabil.

Poate reprezenta o tactică de a atrage clienții nehotărâți.

Explică beneficiile specifice

Când un potențial client se gândește să cumpere sau nu un produs sau serviciu, se întreabă cum va rezolva o problemă.

De multe ori, aceștia vor fi balansați să facă o achiziție doar văzând pachetul sau fotografii ale produsului sau serviciului în acțiune.

Alte ori, au nevoie de mai multe păreri pentru a lua măsuri.

Mărturiile sunt utile. Oferă o oportunitate de a declara beneficii specifice de la alții care au experiență cu produsul sau serviciul.

Evident că acestea trebuie să vină de la clienți reali care au intrat în contact cu afacerea dvs.

Prin testimoniale se oferă dovezi imparțiale

Este firesc ca o companie să vrea să se înfățișeze singură și produsele/serviciile sale într-o lumină pozitivă.

Drept urmare, consumatorii pot fi preocupați de o părtinire, care poate duce la reținere sau neîncredere.

Unul dintre cele mai bune moduri de a atenua îndoielile consumatorilor este de a furniza dovezi concrete.

Dovezile trebuie să vină de la cineva extern care nu este afiliat cu compania. Cel mai bine, să fie de la clienți care folosesc deja produsul.

Prin încorporarea unei declarații de la cineva care nu are nimic de câștigat, ci dorește pur și simplu să-și furnizeze contribuția care rezultă dintr-o experiență pozitivă, poate fi un motivator puternic care îi determină pe alții să cumpere.

Crește ratele de conversie

Atunci când combinați toate aceste avantaje anterioare, obțineți un beneficiu major.

Mai multe conversii. Potrivit Visual Website Optimizer, un studiu de caz, a dovedit că mărturiile clienților care testează A/B au crescut vânzările cu 34 %.

Practica arată că este puțin probabil ca toate întreprinderile să înregistreze această creștere a vânzărilor.

Totuși, testimonialele au un impact incontestabil asupra consumatorilor.

Cum putem obține testimoniale?

Din moment ce știm avantajele acestei tactici, iată trei moduri de a obține testimoniale:

  • creați un formular de depunere. Acesta este poate cel mai simplu mod. Poate fi realizat prin plasarea unui formular undeva pe website-ul companiei dvs. De obicei, acesta va fi amplasat sub antet sau pe bara laterală, astfel încât oricine are o experiență pozitivă să își poată oferi feedback-ul;
  • trimiteți un răspuns automat. De fiecare dată când cineva face o achiziție, puteți face monitorizarea prin intermediul unui răspuns automat. Acest lucru va trimite automat consumatorilor un e-mail care le oferă posibilitatea de a-și explica experiența. Alegerea câtorva dintre comentariile de top vă poate oferi câteva mărturii valoroase;
  • contactați clienții repetați. Dacă observați că un anumit client a cumpărat de la compania dvs. de mai multe ori, puteți să-i trimiteți un e-mail pentru a mulțumi pentru achiziții și pentru a cere, de asemenea, o scurtă mărturie.

Cum folosim testimoniale în campania de marketing?

Acum când știm ce sunt testimonialele și cum pot fi obținute, mai jos, analizăm cum acestea pot fi folosite.

Implementarea acestora se poate face integrat în strategia de marketing online sau pe fiecare canal de comunicare separat.

Să fie conform legii

În primul rând, trebuie să vă asigurați că acționați în conformitate cu legea.

Că nu faceți nimic care ar putea fi considerat non-etic.

Verificarea legislației va oferi îndrumări specifice și vă va păstra veridicitatea mărturiilor.

Unele aspecte importante includ obținerea permisiunii scrise, respectarea adevărului în ghidurile publicitare și să nu duceți în eroare consumatorii.

Niciodată, din orice motiv, nu vă creați propriile mărturii sau să modificați conținutul acestora.

Dacă nu rezumă toate informațiile pe care doriți să le transmiteți, cel mai bine este să folosiți o altă mărturie.

Obțineți mai multe informații

Ori de câte ori cineva este de acord să furnizeze o mărturie, ar trebui să extrageți informații suplimentare.

Este util să obțineți o imagine profesională a persoanei care a dat mărturia, deoarece acest lucru ajută la stabilirea legitimității sale.

În timp ce un citat de text este încă util, includerea unei imagini este ideală.

De asemenea, listarea locației geografice a unei persoane și/sau numele și poziția în companie este o mișcare inteligentă.

Doriți ca vizitatorii dvs. să vadă că produsul a ajutat pe cineva la fel cum ar putea ajuta pe ei.

Asigurați-vă că mărturiile dvs. provin de la cineva cu care piața dvs. țintă se poate identifica.

Specific

După cum am menționat anterior, este important să fie specific.

Ori de câte ori folosiți o mărturie, nu fiți niciodată vagi și nu lăsați fără răspuns niciuna dintre întrebările consumatorului.

Dacă primiți un comentariu oarecum ambiguu, mergeți mai departe și cereți persoanei să clarifice.

În acest fel, consumatorii pot să înțeleagă exact cum vor beneficia de achiziționarea produsului sau serviciului dvs.

Unde amplasăm aceste mărturii?

După ce ați obținut câteva mărturii de calitate, este important să le puneți la locul potrivit.

Unul dintre cele mai bune locuri pentru a începe este bara laterală a website-ului dvs.

Inserarea a două sau trei mărturii de calitate aici, ar trebui să contribuie la crearea încrederii pentru consumatori.

Acestea vor fi vizibile de pe fiecare pagină de pe website. Acest lucru poate stimula expunerea mai îndelungată a acestora.

O altă opțiune implică crearea unei pagini întregi de mărturii.

Acest lucru se poate realiza prin crearea unei categorii, lângă alte pagini de navigare de sub antetul unui website.

Cu această strategie, ar trebui să plasați câte păreri doriți. În acest fel, consumatorii pot citi printr-o varietate de mărturii de la diferiți clienți anteriori.

De asemenea, introducerea unor mărturii de top într-o pagină de destinație este inteligentă.

Pe măsură ce vizitatorii citesc textul dvs. de vânzări, acestea vor consolida revendicările dvs. și vor prezenta dovezi tangibile ale companiei.

În plus, orice spații relevante din profilurile de social media pot fi benefice.

Fie că este vorba de o pagină de Facebook sau de o pagină de afaceri, furnizarea unor mărturii cheie ar trebui să trezească interesul.

Acest lucru ar trebui să-i determine pe mai mulți oameni să viziteze website-ul dvs. principal.

Să-i determine să se gândească serios la efectuarea unei achiziții.

Gând final

Testimonialele fac parte din strategia de web design. Deși acestea cresc încrederea în afacerea dvs., modul în care acestea sunt prezentate contează la fel de mult.

Încrederea acordată de clienți este un element cheie atunci când faceți promovare web.

Nu ezitați să folosiți această tactică în strategia dvs. de marketing digital.