+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Titluri și Descrieri Meta
Articole Optimizare
1. AMP (Accelerated Mobile Page)
2. Optimizarea unui Blog
3. Despre SEO, în 2019
4. Serviciile SEO și Afacerile din mediul Online
5. Social Media Marketing și SEO

Titlul pe care ├«l dai post─ârii pe un website (pagin─â, articol, produs, serviciu), este cel mai important element al sec╚Ťiunii SEO on-page.

Nu doar c─â paginile care con┼úin cuvinte-cheie ├«n titlu se claseaz─â mai bine, dar timpul petrecut pentru a g─âsi un titlu grozav va face diferen┼úa ├«ntre o rat─â de accesare moderat─â ┼či una grozav─â.

Rezultatele organice ale motoarelor de c─âutare, claseaz─â rezultatele ├«n func╚Ťie de relevan╚Ť─â ╚Öi autoritate. Un exemplu de titlu ave╚Ťi mai jos.

Titluri Meta

De fapt, pe l├óng─â fragmentul de text de dedesupt, este cam singurul lucru pe care utilizatorii pot s─â-l vad─â ├«n rezultatele organice ÔÇô ├«nsemn├ónd c─â titlurile paginii au o influen┼ú─â uria┼č─â asupra acces─ârii sau neclasarii unui link.

Titluri ╚Öi Descrieri Meta, importan╚Ťa acestora

De asemenea, descrierea este aproape la fel de importantă. Titlul afișat în imaginea de mai sus, este de culoare albastră.

Rezultatul este din motorul de c─âutare Google. O companie care se ocup─â de servicii SEO, v─â poate ajuta s─â rezolva╚Ťi eventualele probleme de optimizare SEO on-page.

Dac─â observa╚Ťi, descrierea ├«ncepe cu textul din titlu ╚Öi continu─â cu alte detalii despre pagina respectiv─â.

Ce ar trebui să știm despre titluri și descrieri meta! În primul rând trebuie să ne asigurăm că pe fiecare pagină, articol sau produs din website-ul nostru, există titluri și descrieri.

Acestea trebuie s─â con╚Ťin─â cuvinte-cheie relevante, astfel ├«nc├ót s─â apar─â ├«n rezultatele organice de c─âutare. Acest lucru tenteaz─â utilizatorii s─â dea click pe rezultatul respectiv.

În mod normal, un titlu nu ar trebui să depășească 60 de caractere.

├Än cazul ├«n care nu folosi╚Ťi o unealt─â SEO ╚Öi dep─â╚Öi╚Ťi num─ârul de caractere din titlu, motoarele de c─âutare vor t─âia din titlu.

Există foarte multe website-uri care nu folosesc descrieri Meta. În cazuri de genul acesta, motoarele de căutare aleg automat un paragraf care are legătură cu expresia căutată de utilizator.

SEO

Consultant SEO, T─ânase Dorel - specializat ├«n servicii SEO ╚Öi Web Design. Activ ├«n domeniul SEO ╚Öi Web Design, din anul 2004. Articolele publicate pe website-ul nostru sunt scrise pentru orice nivel SEO. Ele se concentreaz─â pe strategii pe care oricine le poate aplica ╚Öi care nu vor aduce nici o interdic╚Ťie din partea motoarelor de c─âutare.