+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
UI, Cum Să Creați O Interfață De Utilizator Care Va Fi De încredere
Articole Web Design
1. Optimizarea Imaginilor
2. Densitatea cuvintelor cheie
3. Analiză SEO
4. Magento, Prezentare și Informații
5. Web Design 2019, Informații

Ce legătură este între încredere și web design? Pur și simplu, totul este legat.

Într-o lume în care oamenii aud despre încălcările de securitate digitală aproape zilnic, proiectarea și crearea unei UI în care utilizatorii pot avea încredere este imperativă.

Stabilirea acestei încrederi va ajuta la crearea unei fundații solide între dvs. și utilizator. Poate contribui la vânzări și crește loialitatea produsului.

Stabilește un sentiment al calității și succesului și stabilește scena pentru o relație de utilizare pe termen lung.

O relație valoroasă în orice proiect de dezvoltare web se construiește încă de la început.

Deci, cum o faci? Astăzi, avem câteva recomandări pe care le puteți aplica pentru a crea un UI în care utilizatorii pot avea încredere.

UI necesită proiectare cu claritate

Dacă un utilizator aleator aterizat pe website-ul dvs. acum, mesajul sau obiectivele interfeței ar fi clare?

Utilizatorul ar ști ce acțiuni trebuie întreprinse și de ce website-ul dvs. există?

Dacă răspunsul este da, atunci designul dvs. include deja acel nivel de claritate. Dacă nu, este timpul să îl regândiți puțin sau să îl optimizați SEO.

Claritatea website-ului înseamnă că designul este identificabil într-un mod ușor de înțeles.

Utilizatorii ar trebui să știe care este scopul website-ului. Să transmită informații, să arate un produs, să joace un joc.

Este bine să includeți un element de suspans sau surpriză, dar trebuie să fie echilibrat cu ușurința de a înțelege ce trebuie să facă.

Fiți transparenți

Ajunge-ți vreodată pe un website care face o singură promisiune doar pentru a realiza mai târziu că face ceva total diferit?

Website-ul și designul dvs. ar trebui să fie conexe și să comunice clar ce se va întâmpla în continuare.

Iată câteva exemple:

  • spuneți utilizatorilor ce veți face cu informațiile din formulare;
  • spuneți utilizatorilor dacă utilizați cookie-uri pentru a urmări acțiunile lor;
  • stabiliți o politică de confidențialitate care descrie ceea ce faceți cu informațiile utilizatorului;
  • utilizați conexiuni sigure și HTTPS atunci când este posibil Utilizați pagini de întrebări frecvente sau forumuri pentru comunicare deschisă cu utilizatorii;
  • dacă efectuați tranzacții financiare, includeți o politică clară pentru acestea (cum ar fi returnări și garanții);
  • dacă se întâmplă ceva nefericit (cum ar fi o încălcare de securitate), explicați și remediați.

Concentrați-vă pe integritate

În timp ce acest lucru poate părea ca un concept excesiv de simplu, este unul care se pierde uneori. Fie nu se mai ține cont de el sau se face total diferit.

Faceți ceea ce spuneți că veți face.

Acest lucru se aplică tuturor. De la anunțarea unei date de lansare pentru o aplicație, până la menținerea unei liste de e-mail, până la expedierea la timp a articolelor.

Dacă faci o promisiune, mai bine ai grijă să o onorezi. Trebuie doar să rupeți această încredere o singură dată pentru a pierde un utilizator pentru totdeauna.

Oferiți utilizatorului control

Utilizatorul de astăzi este obișnuit să controleze experiența sa. Utilizatorii doresc să personalizeze experiențele website-ului și preferințele aplicației.

Dă-le această opțiune în experiența UI, chiar dacă o faceți doar într-un mod mic.

Permiteți utilizatorilor să ia decizii despre cum să interacționeze cu proiectarea.

Puteți face acest lucru în câteva moduri:

  • oferiți opțiuni de navigare, permițând utilizatorilor să aleagă;
  • oferiți feedback cu privire la acțiunile utilizatorilor;
  • oferiți utilizatorului controlul asupra lucrurilor mici, cum ar fi oprirea sau pornirea notificărilor;
  • permiteți utilizatorilor să auto-selecteze conținut, cum ar fi alegerea femei/bărbați, băieți/fete atunci când fac cumpărături pentru îmbrăcăminte;
  • oferiți instrucțiuni atunci când vine vorba de a face alegeri folosind câmpuri de formulare, meniuri drop-down și elemente pasive pentru a ajuta utilizatorii să înțeleagă opțiunile.

Folosiți modele clare

Nu reinventați roata când vine vorba de modele de proiectare. Modelele există dintr-un motiv.

Sunt acceptate în mod obișnuit și sunt metode ușor de utilizat care încurajează interacțiunea utilizatorilor. Lipiți elemente de bază pentru ușurință în utilizare.

Atunci când designul dvs. este ușor de utilizat și simplu de înțeles, utilizatorii nu se vor întreba cum sau de ce lucrurile funcționează într-un mod specific.

Încrederea este înnăscută. Dar, când aceste lucruri nu sunt clare, utilizatorii ar putea să se întrebe de ce sau cum și, de acolo încep să crească primele semințe de neîncredere.

UI cu navigare curată

Navigarea clară contribuie la încrederea generală prin crearea unei căi și a unui flux ușor de înțeles pentru utilizatori.

Navigarea ar trebui să conducă utilizatorii de la pagină la pagină și să îi ajute să găsească tot ceea ce au nevoie pentru a se deplasa prin website cu ușurință.

Elementele cheie ale UI care contribuie la navigarea clară includ:

  • Titluri și titluri pentru pagini;
  • Identitate vizuală;
  • Logo și branding în pagini;
  • Subsol care include informații relevante și contact;
  • Utilizarea iconografiei consistente;
  • Căi ușoare pentru a vă deplasa înapoi și înainte între pagini;
  • Ștergeți descrieri în elementele textului;
  • Structura de bază a meniului care poate fi accesată de pe orice pagină.

Rezolvați problemele și răspundeți la întrebări

Ce face website-ul dvs.? Întreabă utilizatorii sau le răspunde?

Website-ul ar trebui să rezolve probleme. Pentru ce utilizatorii vin pe website-ul dvs.? Ce vor să învețe, să afle sau să facă?

Interfața website-ului dvs. și orice legătură, acțiune și interacțiune ar trebui să ghideze utilizatorii către acea soluție.

Totul revine la a avea un obiectiv clar pentru website-ul dvs. În acest fel, cu ajutorul acestui aspect UI, răspundeți din timp la o serie de întrebări comune.

Veți economisi în acest fel și timp prețios.

Folosiți o comunicare clară și concisă

Nu folosiți un limbaj prea sofisticat. Folosiți un limbaj clar într-un mod ușor de citit.

Aceasta se extinde la toate copiile, acordând o atenție deosebită elementelor deseori uitate, cum ar fi microcopia în câmpurile de formă și pentru butoane și link-uri.

Și apoi editați, editați, editați.

Nimic nu va demola încrederea cu utilizatorii precum un website cu comunicare neclară sau un mesaj plin de erori.

Lucrați cu un editor bun pentru a vă asigura că toate copiile sunt corecte din punct de vedere gramatical.

Faceți testarea QA pentru a vă asigura că fiecare link sau buton face ceea ce ar trebui.

Fiecare element de pe website-ul dvs. comunică o parte din mesajul dvs. și contribuie la relația de încredere cu utilizatorii.

De la o pictogramă Facebook, care se leagă de pagina dvs. de Facebook la link-uri care se duc către locația corespunzătoare sau formularele de trimitere corectă, toate trebuie să funcționeze bine.

Încorporați un trend sau două

Vreți să folosiți un design modern și modele contemporane în designul website-ului dvs.?

O interfață datată îi va determina pe utilizatori să pună la îndoială legitimitatea (și va crea probleme de încredere).

Încorporarea a ceva modern arată că vă pasă, lucrați în permanență pentru a aduce îmbunătățiri și sunteți la curent cu tehnologia internetului.

Acest lucru creează un sentiment mai mare de securitate și stabilește încrederea într-un mod vizual.

Asta nu înseamnă că trebuie să mergi cu o estetică super-trendy. Trebuie să folosiți câteva aspecte moderne.

Luați în considerare butoanele plate, culorile strălucitoare sau stilurile minimaliste.

Acestea pot păstra website-ul cu senzația de actualitate. „Cărțile” sau „atingerile” de proiectare a materialelor sunt de asemenea opțiuni excelente pentru a stabili organizarea și un aspect modern.

UI are nevoie de testare, testare și iar testare

În cele din urmă, totul trebuie să funcționeze. Trebuie să testați fiecare element din designul website-ului dvs. înainte de lansare și periodic pentru a vă asigura că fiecare utilizator pleacă cu o experiență superioară.

Oferiți un spațiu pentru care utilizatorii pot menționa probleme – se vor întâmpla din când în când.

Lucrați pentru a le corecta prompt și cât mai eficient. Ați putea să anunțați utilizatorii care trimit preocupări pentru ai înștiința că ați rezolvat problema.

Acest proces de verificări și corectarea greșelilor îi va face pe utilizatori să te privească într-un mod mai uman.

Se întâmplă greșeli, se rup legături. Modul în care răspundeți, determină tipul de relație de încredere pe care o veți avea cu utilizatorii.

Concluzie UI

Încrederea este o parte importantă a unei UI de succes și, ulterior, a experienței utilizatorului (UX deign).

Fără încredere, utilizatorii vor fi bănuitori cu website-ul și ofertele dvs., vor pleca în altă parte.

Utilizatorii, fără încredere, nu vor efectua acțiuni pe website-ul dvs. De la efectuarea de achiziții până la completarea formularelor fiecare acțiune contează.

Poate cel mai important, un utilizator care nu are încredere în tine va împărtăși această experiență cu alții.

Un utilizator care are încredere în dvs. și în website-ul dvs. este mai probabil să devină un utilizator fidel, să cumpere sau să se angajeze în continuare cu website-ul și să împărtășească această experiență demnă cu alții.

Ca în orice altă relație, încrederea dintre website și utilizator este elementul cheie pentru succesul pe termen lung.

Dacă porniți cu o interfață de utilizator care sugerează încredere, veți putea construi mult mai ușor strategia de promovare web.

O agenție SEO știe că, o interfață de utilizator care este user friendly, este bine văzută atât de algoritmul Google, cât și de Bing.

Dacă aveți nevoie de o ofertă personalizată de servicii SEO, datele noastre de contact sunt la dispoziția dvs.

Puteți completa formularul de contact sau puteți lua legătura telefonică cu noi.