Sari la conținut

Mențiunile de marcă, de ce este important să le urmărim?

În zilele noastre, puterea rețelelor sociale este atât de imensă încât poate construi sau distruge companii destul de ușor. Mențiunile de marcă pentru rețelele de socializare sunt una dintre cele mai eficiente modalități prin care un brand sau o companie se poate bucura de conversații online.

Mențiunile de marcă pot fi regăsite pe diferite platforme sociale, website-uri de articole, bloguri și alte forme de conținut.

Mențiunile despre marcă sunt, în general, canalizate prin recenzii, feedback-uri și reclamații care vă educă clienții existenți și potențiali cu privire la marca dvs. Atunci, când intenționați să urmăriți mențiunile despre marcă, veți afla ce spune publicul dvs. despre produsele și serviciile pe care le oferiți.

În acest articol, vom aprofunda cele mai bune instrumente care vă permit să urmăriți mențiunile mărcii.

Înainte de a trece propriu zis la examinarea instrumentelor, permiteți-ne să înțelegem beneficiile mențiunilor de marcă.

Ce avantaje au mențiunile de marcă

Evidența mențiunilor de marcă atrage după sine următoarele avantaje:

  • conștientizarea mărcii și crește vizibilitatea online;
  • creșterea reputației mărcii;
  • oportunități mai bune de construire a legăturilor de afaceri;
  • acționează ca cele mai bune instrumente de cercetare pentru companii;
  • vă ajută să identificați publicul potrivit.

De fapt, atunci când urmăriți mențiunile despre marcă, obțineți informații despre discuțiile care au loc în jurul mărcii dvs. Prin urmare, vă puteți îmbunătăți prezența online cu interacțiuni mai bune cu clienții dvs.

Diferite valori pe care trebuie să le măsurați pentru a urmări mențiunile mărcii sunt:

  • engagementul în social media;
  • click-uri pe postare;
  • partajarea vocii mărcii;
  • creșterea înregistrată într-un interval de timp;
  • sentimentele față de marcă;
  • profilurile adepților dvs. (în mod ideal profilul consumatorului);
  • mențiunile vizuale.

În fapt, puteți urmări diferite valori care au relevanță pentru strategiile de marketing și de promovare web.

De asemenea, dacă aveți în derulare o campanie SEO și link building, atunci urmărirea mențiunilor de marcă devine o parte a planului de acțiune pe termen lung.

Procesul de urmărire a acestor valori este destul de simplu. Doar alegând instrumentul potrivit pentru a măsura menționarea mărcii, puteți finaliza sarcina cu mare ușurință.

Deci, fără alte îndemnuri, permiteți-ne să trecem la unele dintre cele mai bune instrumente care vor ușura urmărirea mențiunilor de marcă pentru dvs.

5 instrumente pentru a urmări mențiunile de marcă

În funcție de ce doriți să obțineți și de bugetul disponibil alegeți un instrument potrivit. Evident, cum am mai menționat și în alte articole pe blog, instrumentul potrivit trebuie în primul rând să fie ales în funcție de nevoile pe care le are afacere dvs.

Dacă ați decis să urmăriți mențiunile de marcă, cel mai probabil ați făcut-o cu un obiectiv relativ clar.

Alegerea instrumentului trebuie să îndeplinească eficient obiectivul pe care îl aveți referitor la promovarea în mediul online.

Social Mention

Acesta este unul dintre cele mai populare instrumente pentru a urmări mențiunile mărcii. Puteți utiliza pentru a urmări mențiunile în timp real ale cuvintelor cheie asociate mărcii dvs.

Ajută la urmărirea mențiunilor de marcă pe Facebook, YouTube, Twitter și Digg. De asemenea, îl puteți utiliza pentru a vedea rezultatele de pe website-uri, videoclipuri, micro bloguri, marcaje, imagini și așa mai departe.

Social Mention recunoaște toate frazele cheie pe care le-ați setat. În plus, vă va permite să căutați mențiunile mărcii despre anumite articole sau administrații pe care le prezentați.

Este extrem de util în urmărirea discuțiilor din jurul concurenților dvs. Prin urmărirea mențiunilor mărcii prin Social Mention veți obține date calitative și informații despre discuțiile asociate mărcii dvs.

Veți găsi un sinopsis vizual care demonstrează cât de frecvent este difuzată marca dvs. prin intermediul rețelelor sociale. De asemenea, puteți urmări gama și diversitatea discuțiilor.

Social Mention cuprinde elemente esențiale care sunt suficiente pentru startup-uri și întreprinderi mici.

Aceste companii pur și simplu trebuie să înceapă cu verificarea imaginii lor pe web. De asemenea, este rentabil din punct de vedere al costurilor. Este un „must have” pentru orice companie începătoare.

HootSuite

Trebuie să cunoașteți potențialul HootSuite în programarea și automatizarea campaniilor de marketing, dar puteți, de asemenea, să vă urmăriți reputația și mențiunile online și prin aceasta. Va fi una dintre cele mai utile și mai accesibile alegeri pentru dvs. Acesta vă va rezolva toate nevoile de urmărire, măsurare, automatizare și programare.

Utilizarea HootSuite pentru a urmări mențiunile mărcii este destul de ușoară. Oferă o strategie simplă pentru verificarea tuturor mențiunilor din rețelele sociale și web. Puteți verifica mențiunile în timp real folosind și HootSuite.

De asemenea, vă va permite să reacționați la aceste mențiuni direct din instrumentul dvs. Vă va ajuta să realizați diferite sarcini de rețea online în interior cu cea mai mare ușurință și eficiență. Puteți opta cu ușurință pentru versiunea gratuită sau cu plată a HootSuite pentru a urmări mențiunile mărcii.

Cu versiunea gratuită, puteți urmări trei profiluri de socializare și două canale RSS, împreună cu funcții de planificare.

Pe de altă parte, versiunea cu plată a HootSuite vă va permite să urmăriți 100 de profiluri de social media și canale RSS nelimitate. De asemenea, veți primi rapoarte de monitorizare actualizate.

Awario

Toată misiunea dvs. de a monitoriza prezența online a mărcii dvs. se termină cu acest instrument. Este unul dintre cele mai puternice instrumente de urmărire a mențiunilor mărcii. Îl puteți folosi pentru a urmări rețelele sociale, bloguri, website-uri, forumuri și alte portaluri.

Vă va ajuta să ecranizați un număr mare de surse cu cea mai mare ușurință, plus că vă poate oferi și un raport în timp real. Mai mult, Awario vă informează în orice moment dacă cineva vă specifică marca, ceea ce vă oferă șansa de a vă conecta și de a le răspunde rapid în cel mai personalizat mod posibil.

Vă permite să reacționați la schimburi de replici sau să trimiteți mesaje private persoanelor care menționează marca dvs. pe rețelele sociale.

O altă componentă excelentă a setului său de caracteristici este metrica sa Reach, care vă oferă cunoștințe despre cât de puternică și cu potențial de conversie a determinat acoperirea dvs. online. Acest lucru vă va ajuta să acordați prioritate acelor mențiuni care sunt mai susceptibile de a converti.

De asemenea, Awario vă ajută să vă îmbunătățiți asocierea cu potențialii dvs clienți. Îl puteți folosi pentru a reacționa la discuțiile online și pentru a vă conecta online cu clienții dvs., care sunt o metodă minunată de a construi încredere printre cei care vă urmăresc în online.

Ar trebui să explorați acest instrument pentru a cunoaște modul în care persoanele văd marca dvs. și cum puteți folosi înclinațiile lor pentru a vă îmbunătăți afacerea.

Talkwalker Alerts

Talkwalker Alerts va fi din nou extrem de util pentru a vă permite să rămâneți la curent cu mențiunile mărcii dvs. Îl puteți configura pentru a urmări marca dvs. și cuvintele cheie asociate.

Alertele Talkwalker vă vor ajuta în plus să obțineți informații despre executarea mențiunilor și reputației mărcii dvs. Puteți găsi sursa discuțiilor online. Vă oferă date demografice, astfel încât să puteți afla mai multe despre publicul care vorbește despre marca dvs.

Versiunea sa plătită vă oferă abilitățile de analiză și monitorizare a mărcii pe rețelele sociale.

Cu ajutorul acestui instrument, vă puteți urmări cu ușurință reputația online. De asemenea, vă va ajuta să ecranizați peste 30.000 de imagini de marcă pe web. Vă oferă un interval de doi ani de informații notabile despre marca dvs.

Îl puteți folosi pentru a compara prezența mărcii dvs. cu colegii și concurenții din industrie.

Pentru a urmări mențiunile de marcă prin Talkwalker Alerts, trebuie doar să introduceți cuvântul cheie și să alegeți tipul de rezultat pe care doriți să îl analizați, indiferent dacă acesta este asociat website-ului, știrilor, blogurilor, forumurilor și așa mai departe. Informațiile legate de toate acestea vor fi trimise direct în căsuța de e-mail.

Trackur

Acesta este unul dintre instrumentele „fără precedent” pentru urmărirea mențiunilor de marcă. Îl puteți folosi cu ușurință pentru a afla despre toate detaliile discuțiilor legate de marca dvs. de pe web.

Din tabloul său de bord, obțineți cea mai mare eficiență pentru a urmări publicul și influencerii care vorbesc atât despre aspectele pozitive, cât și despre cele negative legate de marca dvs.

Pentru a urmări mențiunile mărcii, trebuie doar să introduceți o singură frază de căutare în Trackur și aceasta vă va arăta rezultatele așteptate prin filtrele sale avansate concepute pentru a urmări mențiunile cu cea mai mare acuratețe.

De asemenea, oferă abilități de a analiza sentimentele publicului dvs. care vă permite în continuare să derulați campanii mai personalizate.

Puteți utiliza Trackur pentru a salva o căutare și, apoi, puteți primi actualizări atunci când mențiunile vor fi publicate prin e-mailuri sau fluxuri RSS.

Acesta este cel mai potrivit pentru a converti mențiunile Facebook ale mărcii dvs. în alerte RSS, care va ușura sarcina de a urmări mențiunile mărcii în cel mai convenabil și eficient mod posibil.

Notă finală

În plus față de aceste instrumente, alte instrumente precum Followerwonk, Hashtagify și TweetDeck vă pot ajuta, de asemenea, să urmăriți mențiunile mărcii și să le utilizați pentru optimizarea performanței campaniilor dvs. de marketing online.

Acum, în nota finală, sperăm că ați fi înțeles importanța mențiunilor de marcă.

Așadar, continuați să urmăriți mențiunile mărcii de acum înainte și, în cazul oricărei nelămuriri sau întrebări, nu ezitați să ne scrieți în comentariile de mai jos. Ca întotdeauna, adresa noastră de contact este la dispoziția dvs. pentru o ofertă personalizată de servicii SEO și promovare în mediul online.

Înapoi sus
Căutare