+40 (0) 754 308 781 office[at]seo.org.ro
Servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare.
Optimizarea SEO, Mituri SEO și Impactul Lor Asupra Clasamentelor Organice
Articole Optimizare
1. AMP (Accelerated Mobile Page)
2. Optimizarea unui Blog
3. Despre SEO, în 2019
4. Serviciile SEO și Afacerile din mediul Online
5. Social Media Marketing și SEO

Optimizarea SEO,  mituri SEO și impactul lor asupra clasamentelor organice.

Strategiile de optimizarea pentru motoarelor de căutare se schimbă în fiecare an, cum se schimbă algoritmii de căutare și tehnologiile web.

Unele tehnici SEO au circulat printre specialiștii SEO și au devenit deja nemuritoare. Majoritatea apar în legătură cu lansarea de noi algoritmi și tehnologii.

SEO este mort, publicitatea contextuală este mai bună

Optimizarea SEOSEO este mort? Această frază a fost rostită de aproape o duzină de ani, dar tot nu va muri complet.

Publicitatea contextuală (PPC) preia din ce în ce mai mult trafic organic.

Totuși, jucătorii importanți obțin cea mai mare parte a traficului lor de pe SEO.

Cei care spun că optimizarea SEO a murit, vor dori probabil un rezultat SEO lunar.

Dar din păcate, acest lucru nu se întâmplă. Uneori, chiar și publicitatea contextuală trebuie configurată și ajustată mai mult de o lună.

Da, pentru o sută de cuvinte cheie, contextul poate fi lansat seara și poate primi aplicații mâine.

Însă, bazându-ne pe practica noastră, observăm că resursele implicate în ​​SEO obțin mai mult trafic organic.

De asemenea, este imposibil să spunem care serviciu este mai bun – SEO sau publicitate contextuală.

Într-o afacere, publicitatea contextuală arată cele mai bune rezultate, în alta – promovarea SEO.

Dar, în marea majoritate a cazurilor, valoarea utilizatorului final din SEO este mult mai ieftină decât din context.

Optimizarea SEO este suficientă o singură dată

Optimizarea pentru motoarele de căutare, chiar și pentru o căutare poate aduce site-ul în pozițiile de top ale rezultatelor organice.

Algoritmii motoarelor de căutare se schimbă constant. Ceea ce a funcționat ieri s-ar putea să nu funcționeze astăzi.

Concurentii nu dorm. Mulți consideră optimizarea SEO ca principala sursă de trafic, așa că luptă pentru asta.

Chiar dacă ați obținut deja poziții de top, nu puteți renunța la SEO. Pentru a rămâne în top trebuie să monitorizați în mod constant tendințele.

Trebuie să îmbunătățiți website-ul cel puțin pentru a crește conversia.

Linkurile nu funcționează

Acest lucru este adesea spus despre link building, dar să analizăm mai întâi legăturile interne.

Pentru ce sunt ele? Linkurile interne vă permit să construiți structura website-ului, să evidențiați cele mai importante pagini.

Acestea ajută utilizatorul să navigheze pe website și să stea mai mult.

Funcționează legăturile interne? Întrebarea este retorică! Comoditatea utilizatorului este întotdeauna o prioritate pentru orice motor de căutare.

Legăturile sunt o modalitate convenabilă de navigare, completare și dezvăluire mai completă a conținutului de pe website.

Acum să vorbim despre legături externe. Cum afectează clasamentul față de linkurile interne? Cu nimic.

Acesta este același link care permite utilizatorului să găsească informațiile de care are nevoie în mediul online.

Legăturile externe aplică factori ușor diferiți decât legăturile interne. Dar baza este aceeași – capacitatea utilizatorului de a găsi toate informațiile de care este interesat.

Linkurile funcționează, dar trebuie să le poți folosi.

Mai multe legături, un clasament mai bun.

Teoretic, totul este corect: cu cât sunt mai multe legături pe o pagină, cu atât are mai multă greutate.

Există însă unele rezerve. Există legături ”rele”, dar există și ”bune”. Unul bun înlocuiește 10 rele. Cele rele în general, pot răni clasamentul (condiționat).

Legăturile ”proaste” au devenit un instrument de combatere a concurenților

Aceasta este o strategie destul de populară – de a cumpăra linkuri pentru concurenți. Motoarele de căutare au oferit o astfel de opțiune pentru evenimente.

Google are un instrument de respingere a legăturilor pe care le considerați nocive. Acest serviciu se numește disavow.

Pentru a posta link-uri de calitate, trebuie să aflați cum să determinați calitatea unei resurse. Există mai multe moduri și valori ale unei resurse de calitate.

Google disavow, cum scăpăm de link-urile slabe

Link-urile slabe pot veni de la website-uri cu autoritate mică și „Trust”, foarte slab.

Aceste link-uri ne afectează poziția în rezultatele organice. Tot ce trebuie să faceți este să vă logați în contul Dvs., Google și să cereți eliminarea link-urilor nocive. Accesați Google Disavow.

Am atașat mai jos o imagine cu legături slabe. Pentru website-urile noastre sau ale clienților noștri acceptăm doar link-uri cu „Trust”, de minim 10.

Uneori nici astfel de link-uri nu acceptăm.

Trust FlowOptimizarea SEO pentru dispozitivele mobile este opțională

Nu!!! Optimizarea SEO pentru dispozitivele mobile este o necesitate, este obligatorie.

Există cel puțin două motive pentru acest lucru. Începând cu 1 iulie 2019, Google a inclus indexarea pentru toate site-urile noi care încă nu au fost indexate.

Site-urile vechi se mută treptat la Mobile First. Ce înseamnă asta? Inițial, Googlebot se adresează în mod specific versiunii mobile.

Verifică resursa pentru optimizarea și afișarea corectă a informațiilor de pe mobil.

Potrivit operatorilor de telefonie mobilă, traficul mobil a crescut de la 25% la 67,8% în funcție de operator.

Utilizatorii închid pur și simplu website-urile fără optimizare. Nimeni nu va suferi astfel de inconveniente în 2019.

Deci, este necesară optimizarea pentru dispozitivele mobile.

HTTPS este opțional pentru optimizarea SEO

Pentru funcționarea website-ului, desigur, HTTPS este absolut opțional. Dar proprietarii de website-uri cu o conexiune nesigură vor întâmpina probleme.

Din acest motiv securitatea online necesită o atenție deosebită.

Nu este securizat pentru toate resursele care solicită informații de conectare sau informații despre cardul de credit.

Pe astfel de website-uri, cel puțin o pagină ”Plată” ar trebui să fie pe HTTPS. De ce să nu transferați întreaga resursă deodată?

Proiectele de informații se caracterizează prin formulare de înregistrare și feedback de la administrarea website-ului.

Lipsa unui certificat SSL duce la deturnarea datelor utilizatorilor, iar website-ul nu va fi marcat ca sigur în motoarele de căutare.

Utilizarea HTTPS semnifică pentru motoarele de căutare că le acordați suficientă atenție pentru a proteja datele utilizatorilor dvs.

Dar acest lucru nici nu este necesar pentru motoarele de căutare, ci pentru utilizatorii înșiși. Nimeni nu se va bucura dacă fraudatorii fură detaliile cardului de credit.

HTTP este o opțiune posibilă numai pentru cei care nu au o singură formă de introducere a datelor.

Dar astfel de website-uri sunt acum aproape dispărute. Alegerea cuiva care să se plaseze mai sus – un site fără protocol SSL sau cu acesta – motorul de căutare va alege o resursă sigură.

Conținutul bun este suficient pentru a ajunge în top

Conținutul joacă într-adevăr un rol foarte important în clasament, rezolvă nevoile de informații ale utilizatorului.

Dar dacă conținutul este localizat pe o pagină incomodă, de exemplu, care nu răspunde sau nu există legături către pagini, atunci motoarele de căutare nu vor plasa în partea de sus conținutul respectiv.

Formatarea textului, conținutul informațiilor, grafică și video – toate acestea sunt importante.

O foaie de text utilă, dar care nu poate fi citită pe un website  neadaptabil și instabil nu va ajunge în topul rezultatelor organice.

SEO astăzi este o sinergie a conținutului informațional, comoditate, design și interacțiune externă a unei resurse.

Aceasta include și partea tehnică: viteza de încărcare, coduri HTML corecte, valide și multe altele.

Etichetele meta sunt esențiale pentru optimizarea SEO

Anterior, meta tag-urile au jucat cu adevărat un rol important. Motoarele de căutare le-au acordat o importanță deosebită și le-au inclus în formarea fragmentului.

Meta tag-ul ”description” este folosit de Google pentru a forma un frgment, dar nu întotdeauna.

Puteți observa cu în loc de ”title” motoarele de căutare folosesc titluri și subpoziții pentru a forma un fragment mai relevant.

Etichetele meta sunt întradevăr mai bune pentru a scrie, dar nu trebuie să sperați mereu asupra influenței lor pentru rezultatele organice.

Clasarea înaltă este formată din sute de factori. Meta tagurile sunt doar unul dintre ei.

Motoarele de căutare sunt conștiente de tot conținutul de pe pagină. Chiar dacă nu au rămas la fel de importante, meta tag-urile sunt încă necesare.

Mai multe cuvinte cheie, cu atât mai bine

Există specialiști SEO care consideră în continuare numărul de cuvinte cheie ca parametru prioritar în text. Acest lucru nu este în întregime adevărat.

Motoarele de căutare vor înțelege la fel de bine textul pe un anumit subiect, chiar dacă există 5 sau 10 cuvinte cheie.

Clasamentul nu se bazează doar pe acești factori. Acum factorii comportamentali joacă un rol extrem de important.

Densitatea cuvintelor cheie este importantă, acestea trebuiesc utilizate corect.

Timpul petrecut pe pagină, revenirea pe pagină, sau aprofundarea navigării prin resursă și efectuarea acțiunilor țintite, joacă un rol tot mai important.

Utilizabilitatea este un bonus frumos, nu o cerință

Utilizabilitatea bună înseamnă o interfață intuitivă pentru utilizator.

Navigarea convenabilă și intuitivă, butoane necesare acțiunilor țintite și un design frumos măresc capacitatea de utilizare a website-ului țși menține utilizatorul.

Aceasta înseamnă că factorii comportamentali se îmbunătățesc.

Utilizarea clară și convenabilă a unui website este necesară nu numai pentru SEO. Acesta sporește vânzările. Iar sporirea vânzărilor este cel mai des întâlnit obiectiv al companiilor.

Concluzii

Indiferent de poziția dumneavoastră față de cele expuse, aceste mituri nu trebuiesc evitate.

Dvs. știți cel mai bine dacă funcționează sau nu unii factori pentru strategia dvs. SEO. Un lucru este cert.

Acești factori nu pot fi trecuți cu vederea. Ei fac parte din optimizarea SEO. Prin urmare trebuiesc tratați ca atare, fiind la curent cu tentințele SEO mereu în schimbare.

Cum tendințele SEO sunt în continuă schimbare așa și miturile SEO se schimbă de la an la an.

Prin urmare vom mai trata acest subiect controversat printre specialiștii SEO.